Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לדעתכם הפער בין גרסת פרימיום ללימיטד בסונטה הייבריד, מצדיק 20K תוספת?


אופיר36
שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שצמיגים מעט יותר רחבים עם חתך יותר נמוך וקוטר חישוק יותר גדול, תוספת פתחי מיזוג למושב האחורי, גג שמש פנורמי, בקרת שיוט עם שמירת מרחק, מושבי עור, כוונון חשמלי וזיכרון (מלפנים) + חימום ואוורור (מלפנים ומאחור), תאורת בי קסנון, מראות פנים נגד סנוור, בלם יד חשמלי, מערכת למניעת התנגשות + התראה על סטייה מנתיב + התראה על רכב בשטח מת + החלפה אוטומטית בין אורות דרך לאורות גבוהים, הגה מחומם וגימורי עץ בתא הנוסעים הם תוספות של הרבה יותר מ20K ש"ח. מי שיש לו להוסיף ועומד בתקציב זה יהיה לו מצוין, מי שהתקציב שלו עד 160K ש"ח לרכב, עדיף לוותר על הפינוקים האלו (שהם יותר ממושבים מתכווננים ומחממים) וליהנות מהרכב עצמו :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אף אחד לא יכול לענות? זה לא רק שאלה של דעה.. אם אתה מסתכל על זה מהסתכלות כספית, אז ברור שזה מכסה את העלות ויותר מזה,

רמת התוספות שאתה מקבל בגירסא הבכירה היא מטורפת (עשיתי נסיעת מבחן על הרכב).

 

לכותב הפוסט, התוספות המהותיות לדעתי, אלו תוספות מנגנוני הביטחון, התראה על עצם שמגיע משטח מת,

בקרת שיוט אדאפטיבית, סטייה מנתיב, וכו׳ וכו׳

אם אין לך שום רצון\שימוש בשום תוספות.. אז אין פה שאלה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אף אחד לא יכול לענות? זה לא רק שאלה של דעה..

ברור שזו שאלה של דעה, ובעיקר של סדרי עדיפויות.

תוספת כזו או אחרת יכולה להיות בראש הרשימה של אחד, ולא לעניין בכלל את האחר.

את האחד מעניין סאנרוף והאחר לא היה משלם אגורה עליה.

כשהשאלה נוגעת לרכב עצמו זה דבר אחד, אבל תוספות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזו שאלה של דעה, ובעיקר של סדרי עדיפויות.

תוספת כזו או אחרת יכולה להיות בראש הרשימה של אחד, ולא לעניין בכלל את האחר.

את האחד מעניין סאנרוף והאחר לא היה משלם אגורה עליה.

כשהשאלה נוגעת לרכב עצמו זה דבר אחד, אבל תוספות?

היי רוברט, אם תסתכל על כל מה שכתבתי ולא רק מגמתי, אז תוכל להבין.

בסופו של דבר אם מפרקים תוספות לערך כספי, ולא רגשי, ברור שיש פה מקום של השוואה, וכתוצאה מזה גם תשובה.

האם חבילת התוספות המוצעת שווה X כסף שנדרש. זה תשובה ברורה של כן או לא.

אם כל השיקול שלך של רכישת רכב\תוספות הם שיקול רגשי, אז אין בכלל עניין בלשאול ״האם כדאי״ כי רק אתה תוכל לענות לעצמך.

ולצורך העניין.. ״בא לי״ או ״מעניין אותי״ זה רגשי ולא כלכלי. ואין שום הבדל בין הרכב עצמו לבין תוספות.

איך אתה יכול לומר שאם היה מדובר ברכב אז זה דבר אחד? השיקול הרגשי פה פתאום נהפך להיות פחות אמוציונלי? כלל לא, אין שום הסבר כלכלי-כדאי בלקנות מוסטנג, או כל רכב שרירים, התאמה אישית, אספנות וכדומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מערכות הבטיחות ניתנות לקניה מחוץ לחברה ואולי במחיר הוגן יותר.

שאר המערכות הם יקרות יותר ולכן ערך התוספות הוא מעל 20 אלף.

 

הפות"ש שאל לדעה וכל אחד יש לו דעה שונה (2 יהודים 3 דעות).

אני חושב שתוספות ניתן לכמת בכסף. דעה יכולה לנוע בהתאם לחשיבה של כל אחד.

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רק מערכת בקרת השיוט האדפטיבית שווה יותר מההפרש הכספי הנ״ל.

מדובר בדבר הכי קרוב למכוניות של העתיד, ומדובר בפיצ׳ר הכי נוח שיש ברכב.

 

חוץ מזה, אשמח לדעת היכן ניתן להתקין תוספות בטיחות כאלה אפטר-מרקט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על ההתייחסות והתשובות. למרות שלא הייתה דעה אחידה (שזה מאוד הגיוני), בכל זאת עזרתם לי קצת לחדד את המשמעות של התוספות והאבזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי רוברט, אם תסתכל על כל מה שכתבתי ולא רק מגמתי, אז תוכל להבין.

בסופו של דבר אם מפרקים תוספות לערך כספי, ולא רגשי, ברור שיש פה מקום של השוואה, וכתוצאה מזה גם תשובה.

האם חבילת התוספות המוצעת שווה X כסף שנדרש. זה תשובה ברורה של כן או לא.

אם כל השיקול שלך של רכישת רכב\תוספות הם שיקול רגשי, אז אין בכלל עניין בלשאול ״האם כדאי״ כי רק אתה תוכל לענות לעצמך.

ולצורך העניין.. ״בא לי״ או ״מעניין אותי״ זה רגשי ולא כלכלי. ואין שום הבדל בין הרכב עצמו לבין תוספות.

איך אתה יכול לומר שאם היה מדובר ברכב אז זה דבר אחד? השיקול הרגשי פה פתאום נהפך להיות פחות אמוציונלי? כלל לא, אין שום הסבר כלכלי-כדאי בלקנות מוסטנג, או כל רכב שרירים, התאמה אישית, אספנות וכדומה.

 

ערך כלכלי הוא ערך רגשי לגמרי. כך גם לגבי הרכב עצמו ולמעשה כל דבר אחר - הרי מה זה תג מחיר אם לא הסכמה קונטינגנטית שרירותית? ותחשבו על זה... ;)

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לתוספת הדילמה, בתור יד 2 0 ק"מ, הפרימיום נמכרת ב 141 אלף (הנחה של 18 אלף) ואילו הלימיטד ב 165 אלף (הנחה רק של 14).

זה כבר מעלה את הפער ביניהם ל 24 אלף...

 

אני הייתי מחכה לקיה אופטימה ההיברידית שצפויה להגיע עוד כמה חודשים, בדר"כ קיה יותר זולות קצת מיונדאי ובטוח שזה יבעיר קצת אש במדורת התחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...