Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאנל עם BT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש ברשותי יונדאי גטס 2006 .

אני מעוניין להתקין בו פאנל חדש שכולל BT .

אני לא מחפש להשתגע יותר מידי עם המחירים.

ראיתי כמה דגמים (של Pioneer בעיקר) אשמח לקבל חוות דעת עליהם או על דגם אחר שמומלץ :

 

Pioneer DEHX4750BT

Pioneer DEHX6750BT

Pioneer DEHX6650BT

 

 

בנוסף אם מישהו יודע להגיד לי מה ההבדלים בין כל אחד מהם חיפשתי באינטרנט אך לא כל כך מצאתי..

 

תודה רבה!

פורסם

ההבדלים בין סדרה 4 ל-6 די זניחים. אם אני זוכר נכון רק ענין של שינוי צבע תאורה, מראה קצת שונה, עוד כמה פונקציות שקשורות ל-mixtrax ואולי עוד איזה משהו.

בכל אופן, אתה יכול כבר לרכוש את המכשירים החדשים של 2016. DEH-X4850BT עולה גם 520 ש"ח (למשל, למשל 2)

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

יש לי כמה שאלות קטנות :

האם המחירים כאן כוללים התקנה?

האם יש לך המלצה על חנות ספציפית?

האם יש לך ניסיון בנוגע לעבודה עם BT מבחינת איכות שיחה/איכות העברת אודיו ?

פורסם

האם המחירים כאן כוללים התקנה? לא.

האם יש לך המלצה על חנות ספציפית? לא. אם אתה מתכוון למתקין יש מגוון המלצות ברחבי הפורום. בכל אופן, התקנה של ר"ד בסיסי היא לא ענין סבוך, כל מתקין ידע לעשות זאת.

האם יש לך ניסיון בנוגע לעבודה עם BT מבחינת איכות שיחה/איכות העברת אודיו? כן, אבל לא עם המכשירים האלו.

פורסם
האם המחירים כאן כוללים התקנה? לא.

האם יש לך המלצה על חנות ספציפית? לא. אם אתה מתכוון למתקין יש מגוון המלצות ברחבי הפורום. בכל אופן, התקנה של ר"ד בסיסי היא לא ענין סבוך, כל מתקין ידע לעשות זאת.

האם יש לך ניסיון בנוגע לעבודה עם BT מבחינת איכות שיחה/איכות העברת אודיו? כן, אבל לא עם המכשירים האלו.

 

אם איזה מכשיר אתה ?

והאם העבודה איתו וה-BT היא טובה?

×
×
  • תוכן חדש...