Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה בבת-ים? אפשר לקפוץ ולרכוש ישירות מאצלכם או שאתם עושים רק משלוחים?

 

Sent from my Be Touch 3 using Tapatalk

 

אנחנו מפעל יצרני של כימיקלים, קצת בעיה להיפגש בתוכו.

אפשר להיפגש באיזור המפעל - בבת ים, בראשון לציון, בחולון

 

מוזמן להתקשר 0507337335 ונתאם

פורסם

חברים, היום יצא לי לפגוש את גבריאל ולהתנסות עם החומר הריחני.

 

הגלון סגור הרמטית וישב בתא המטען (קיה ספורטאז') ולא מפסיק להפיץ ריח נעים בכל רכבי הרכב!

 

הריח טוב מאוד ומזכיר ריח של כביסה.

הריח לא חזק מידי וממש לא מהריחות שגורם לכאבי ראש, אבל כן ריח נעים ומודגש.

 

עדיין לא ניסיתי להתיז עם ספריי מתחת למושבים ולראות תוך כמה זמן מתנדף.

אני יעשה ניסוי התזה החל מהיום בלילה ואמשיך לעדכן.

 

לאחר ההתנסות הקצרה עם המוצר, הציפיות שלי מאוד מאוד גבוהות ומקווה שמצאתי את הפתרון לריח טוב ותמידי ברכב :)

פורסם

ריח כביסה בתוך הרכב? נראה לי מוזר. החלום שלי זה למצוא מבשם בניחוח רכב חדש אמיתי לא כמו של כימיקל גייז שזה בכלל לא דומה. אני כמעט בטוח שיש לחברות הרכב מבשם כזה כי כבר מספר פעמים שהייתי בניר צבי (יבואן דלק מוטורס), בלובי יש את הריח הזה.. כאילו שהמנקה שם את זה בתכשירי ניקוי או משהו. תעלומה! אם מישהו יעזור לי בפענוח התעלומה אני אודה לו מאוד :lol:

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

שמחתי לפגוש ולהכיר אותך! ובכללי תמיד טוב להכיר אנשים מהפורום.

 

לקחתי את עצתך לתשומת ליבי ובקרוב יהיו בשמים בריחות חדשים ומרעננים.

 

 

SportsCar:

אבדוק את העניין, יכול להיות שיש לו פתרון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עובדים על להפיץ את המוצרים שלנו בכל הארץ. יהיו נקודות איסוף בגושים מרכזיים ברחבי הארץ. (ב״ש, ירושלים, ת״א, חיפה וכו׳..)

 

אגב, אם יש כאן בעלי חנויות שמעוניינים לעבוד בשיתוף עסקי ולשים מדף עם המוצרים שלנו מוזמנים להתקשר בין השעות 8:00-17:00 לטלפון 0507337335

פורסם

הבטחתי לדווח לאחר שימוש של יומיים והנה הסיכום:

 

העברתי את החומר לשפריצר, והתזתי כ3-4 שפריצים מתחת לכל מושב שלשלום בערב.

נכון לרגע זה עדיין יש ריח ומחזיק יפה מאוד.

 

יש לקחת בחשבון שגם עשיתי מעל 500 ק"מ ביומיים האחרונים ולפחות 20% היו עם חלון פתוח.

 

בקיצור, נכון לרגע זה אני מרוצה מאוד :)

×
×
  • תוכן חדש...