Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי יונדאי אלנטרה 2007 גרסא ישנה, GLS 5 דלתות, 1600.

הרכב עבר טיפול ראש מנוע לפני שבועיים.

מבחינת נסיעה הכל נראה לי בסדר אבל צצה בעיה חדשה:

בבוקר, כשהמנוע קר, מניע לי חלק.

אחרי נסיעה שהמנוע מספיק להגיע לחם הנורמלי שלו, אני רוצה להניע, לא מניע לי, רק אחרי מספר ניסיונות.

 

יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? (המוסכניק אמר שאולי צריך להחליף סוויטצ')

 

תודה

גיא

פורסם

תסביר קצת יותר בבקשה, למה הוא עבר טיפול לראש מנוע? קמ? והאם לפני היתה הבעיה? נדלקת נורת chaek engin?

לכאורה ואני אהיה זהיר בדברי, הסוויץ לא מרגיש חום קור , הסוויץ ממתג גם כשהמנוע חם או קר.

תחזור אלינו עם עוד פרטים.

פורסם

אפשרי שיש מגעים לא תקינים או ליכלוך - נסה בזהירות לרסס קצת שמן מגעים לתוך הסוויץ'

ועל המגעים מאחור.

הכנס והוצא את המפתח מספר פעמים, עם חצאי סיבוב בזהירות של הסוויץ'.

המתן דקה שתיים, שהשמן יגיע למגעים מאחורי המפתח, ושוב סובב קלות, אולי יעזור.

 

לפעמים יש בעיה עם ממסר (רליי) ההנעה, כאשר הוא חם,הוא נתפס.

ורק כאשר הוא מתקרר, או מקבל מתח מספר פעמים הוא משתחרר - בדוק גם שם.

 

ואולי הוא לא תקין, וצריך להחליף.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...