Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי פורד מונדיאו 2.3 2008 הקלאץ' במדחס לא תקין יש לו חופשים, רציתי להחליף קלאץ' מבלי להוריד את המדחס.

ניסיתי לפתוח את הבורג ללא הצלחה. הוא מסתובב קשה ולא יוצא החוצה, יש לציין שלא הורדתי את החגורה.

האם הורדת החגורה משפיעה על התהליך ? והאם יש איזושהי שיטה להוריד את הקלאץ' מהמדחס ?

 

תודה לכולם.

פורסם

היי,

תודה על התשובות.

מה יעזור לי בעצם לתת מתח למדחס כדי שהקלאץ' ישתלב ? לפי מה שהבנתי אתה בעצם מייעץ לי לשלב את הקלאץ' וכך תהיה התנגדות להברגה.

אבל אני בעצם מחזיק עם מברג את הקלאץ' וככה הוא לא זז ואני מנסה להבריג את הבורג החוצה אך ללא הצלחה, הוא מסתובב ממש קשה ואני פוחד לשבור אותו.

האם הורדת הרצועה תעזור לי במשהו כאן ?

האוטו כבר מושבת שבוע בגלל התקלה, ואין לי מושג מה לעשות.

 

תודה לעוזרים מראש !

 

נ.ב.

 

סירטון כיצד אני מנסה לפתוח את הבורג : (הקלאץ' שלי נראה בדיוק אותו דבר כמו בסירטון).

 

 

דקה 6:12

פורסם

יש הבדל בין מברג לבין קלאץ משולב ואני לא הייתי שם מברג עם אתה מתכנן להשתמש בו בעתיד

תנסה אתה תראה שהוא נפתח בקלות עשיתי כמה כאלה בשיטה הזאת על מדחסים של וולאו ודלפי

פורסם
יש הבדל בין מברג לבין קלאץ משולב ואני לא הייתי שם מברג עם אתה מתכנן להשתמש בו בעתיד

תנסה אתה תראה שהוא נפתח בקלות עשיתי כמה כאלה בשיטה הזאת על מדחסים של וולאו ודלפי

 

היי תודה על התשובה.

אבל אשמח אם תענה לי על השאלה.

מה אני בעצם יקבל מכך שהמדחס יוזן במתח ? שהקלאץ' יהיה משולב ? מה התהליך שעומד מאחורי נתינת מתח למדחס ? והאם הורדת הרצועה תעזור לתהליך ? (עם מתח למדחס ובלי מתח למדחס).

ומהי הדרך הנכונה לתת מתח למדחס ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...