Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

ברשותי קורולה 2001

אני עומד לפני החלפת מכסה שסתומים

וכשראיתי סרטונים איך לבצע את ההחלפה שמתי לב למשהו מוזר

וגם אצלי במכסה

למה היצרנית טויוטה מחסירה בורג אחד 10MM מהמכסה ? מה הסיבה?

 

33333.jpghqdefault.jpg

111111.jpg

פורסם
תשלים בורג חדש.

 

לא בעיה להשלים בורג , פשוט סתם עניין אותי למה הם החסירו דווקא שם בכל מנועי VVTI בשנתון הזה

פורסם
כנראה משמש לתמוך משהו ברכבים אחרים בעלי אותו מכסה.

[ATTACH=CONFIG]453854[/ATTACH]

 

תודה דניאל הבנתי מה זה

זאת תושבת כזאת שמתחברת למכסה הפלסטיק, אצלי כנראה אין את זה , כי אולי בטיפולים

התעצלו מלהחזיר אותה והעלימו את זה

התעלומה נפתרה :)

פורסם
אולי בדגם שלך אין מכסה.

 

יש מכסה

ובגלל זה היה לי מוזר , כשפתחתי את המכסה בורג אחד הסתובב על ריק :D וכשהסתכלתי לא ראיתי הברגה לבורג

ועכשיו נפל לי האסימון

 

בכל מקרה אם במכסה שסתומים עסקינן , מישהו מכאן ממליץ על מריחת RTV בנוסף לאטם?

פורסם
יש לך מכסה אקוסטי למנוע?

 

אתה לא מרוכז,תעבור על כל השאלות ששואלים אותך.

 

שים סיליקון עמיד בחום בחיבור בין הראש מנוע למכסה שרשרת טיימינג.

English cake

×
×
  • תוכן חדש...