Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אשמח אם תוכלו לעזור לי.

הרכב המדובר הוא הונדה סיוויק שנת 96.

הבעיה מתוארת כך: כשאני בא להניע אחרי שהאוטו עמד כמה שעות טובות (בוקר לדוגמא)

פותח סוייץ נדלקים כל המנורות,

אך ללא הזמזום של המשאבת דלק ואף לא ה"טאק" של הממסר שאמור להגיע בסוף.

ואם אני אתן סטרסטר האוטו לא יניע כלל.

במקרה תקין אמור להדלק כל המנורות, זמזום של המשאבת דלק+ה"טאק" של הממסר בסוף.

אם אני סוגר את הסוויץ פותח מחדש אני שומע לאחר 2 שניות את הזמזום של המשאבה+ה"הטאק" והאוטו מניע!

עכשיו לאחר נסיעה רגילה וכיבוי של הרכב,לאחר שעתים שלוש אם אחזור לרכב ואנסה להניע,האוטו יניע ללא שום בעיה.

חשבתי לתומי שזה בעיה של לחץ דלק,אז החלפתי משאבת דלק מה שלא עזר והבעיה עדיין נשארה לצערי.

מצבר חדש(אם זה משנה).

אשמח לעצות,דעות ותודה רבה לכולם!

פורסם

מאור תודה רבה!

השאלה איך אני בודק האם הסוויץ תקין או לא?

הבנתי שיש בעיות עם המפלג בדגם הזה או אף הסליל הצתה שנמצא בתוכו...אז איך אני בדיוק יודע מהיכן

הבעיה?

פורסם

תודה רבה,אבל שוב איך אני מתקדם?איך אני אוכל לדבר מאיפה מתרחש הבעיה?

מישהו שמתעסק בהונדה יוכל להגיד?נשמע מוכר הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...