Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה fr 1.0 או רנו קליו gt-line


Eran.Haim
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

צריך את העזרה שלכם פה להחליט בין השניים, יש לי הזדמנות לקחת רכב חדש בליסינג מהחברה ואני מחפש את האפשרות הכי חזקה/ספורטיבית/מהנה לנהיגה.

 

יצא לי לנסוע על הfr לכמה ימים לפני שנה בערך ומאוד נהניתי מהרכב ככה שאני דיי נוטה לכיוון של הסיאט, במיוחד שהיא חזקה יותר השנה(על הנייר יותר מהרנו). את הרנו אני לא מכיר בכלל.

 

אם יש לכם המלצות על רכבים אחרים בקטגוריה זה יהיה מעולה, התקציב פה פחות בעייתי בגלל שגם ככה כולם סובבים סביב ה110000+- ועם תוספות זה עדיין יוצא זול יותר מרכב ליסינג רגיל.

המגבלה היחידה היא שהרכב לא יכול להיות קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ספורטיבי חדש קצת קשה למצוא בתקציב הזה. לדעתי הקליאו יותר מהנה לנהיגה מאשר האיביזה ( למרות ההבדל הקטן בכוח לטובת האיביזה ). כמו כן ממליץ לך לבדוק את הפיגו 208 שמספקת חדוות נהיגה לא רעה.

אם יש לך אופציה למתוח אם התקציב לדעתי הפוקוס החדשה הכי תתאים לדרישות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו מרגישה מבפנים כמו צעצוע

לפחות בשבילי.. שתיהם לא בדיוק ״ספורטיביות״ אבל הסיאט בסדר בהתנהגות

תעשה סיבוב על שניהם ותחליט

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בין הקליאו GT לספורטיביות.

זאת רמת אבזור חביבה, אבל לדעתי הפאק עדיפה וכוללץ גפ בקרת אקלים.

 

תשקול אם זה רכב מחברה גם 208, פולו ופאביה.

 

אם זאת רכישה פרטית, אתה יכול לוותר על ה-208.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המושבים בקליאו gt הם אותם מושבים של הקליאו הרגילה אז הסיאט בתחום הנהוג תהיה עדיפה בגלל מושבים אוחזים יותר בצורה מורגשת,מבחינת כול לשניהם לא חסר,לדעתי תיבת ההילוכים של סיאט גם ידיפה יותר ומהירה יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס מהנה מאוד לנהיגה מציעה מנוע עם הרבה כוח

הסקודה מאיצה בערך ב8 שניות מ0-100, שזה שניה יותר מהפוקוס החדשה.

פשוט לפי מה שהבנתי חוץ מזה היא לא ספורטיבית או מהנה לנהיגה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקודה מאיצה בערך ב8 שניות מ0-100, שזה שניה יותר מהפוקוס החדשה.

פשוט לפי מה שהבנתי חוץ מזה היא לא ספורטיבית או מהנה לנהיגה..

 

א. הפאביה לא מאיצה בזמן הזה גם בירידה מהאוורסט.

ב. הפוקוס מהנה לנהיגה, במיוחד ביחס לפאביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תגזים עוד יותר...

אם הוא מדבר על הפאביה וכוח זה האישיו, שיתקין STAGR I מבית APR שיקפיץ לו את ההספק ל-130 ומשהו סוסים ו-25 קג"מ, כמעט כמו מנוע ה-1.4 של החברה.

אם הוא מדבר על אוקטביה 1.4 באומרו "הסקודה 1.4" אז היא מהירה חזקה ובטוחה בהניגה דינמית כן, אבל ספורטיבית לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...