Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לחברי הפורום :wink: .

רציתי לדעת האם אני זכאי לקבל נעלי עבודה על חשבון המעסיק.

אני עובד בתחנת דלק כשנה ו4 חודשים, רכשתי לפני כחצי שנה נעליים על חשבוני.

הנעליים (blanston) עשו את שלהם, כנראה בגלל הסביבה בנזין,סולר וכו' הם פשוט נאכלו.

ואני ממש סובל איתם במיוחד עכשיו בחורף שהרגל שלי רטובה, אין לי אפשרות לרכוש נעלי עבודה בזמן זה.

 

לפני שאני פונה למעסיק, האם לפי חוק יש משהו שמגיע לי? .

המשך יום נהדר, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
בלי קשר להאם מגיע לך או לא. בלאנדסטון זו הצהרת אופנה, רדבק באה לעבוד

 

אמת.

 

 

בהתאם לתקנות אלו, עבודה בכל מקום שקיימת בו סכנת החלקה, מחייבת את המעסיק לספק לעובדים נעלי או מגפי בטיחות עם סוליות מיוחדות נגד החלקה.

 

תחנת דלק נכנסת לקטגורית סכנת החלקה? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

1. חובה לספק נעלי עבודה במקומות עבודה בהם יש חוק או צו הרחבה רלוונטי המחייב זאת במפורש או במקומות בהם הדבר נכלל במסגרת חוזה קיבוצי.

2. אינני חושב כי עובד בתחנת דלק אמור לקבל נעליים ע"ח מעסיק.

פורסם

סעיף 7.26 http://www.moital.gov.il/NR/exeres/8EF32B22-EA53-4B43-BC99-8D114C83BEA6.htm

 

סביבת עבודה שאפשר להחליק בה מחייבת נעלי / מגפי בטיחות.

 

תחנת דלק בה נשפכים דלק / שמן / סולר היא כזאת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

וזה מסביר למה כל האריטראים והסודנים שעובדים במטבחי מסעדות מתניידים על נעל שח 500 שח ובעצם אף פעם לא ראיתי דבר כזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אינני חושב כי עובד בתחנת דלק אמור לקבל נעליים ע"ח מעסיק.

 

זו סביבת עבודה מסוכנת,

בחלק מהמקומות אף מספקים להם סרבלים,

אז מדוע לא לספק גם נעלי עבודה?

-

פורסם

הסרבלים זה סוג של מדים ופרסומת

נעליים לא יספקו כי זו עוד הוצאה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
סעיף 7.26 http://www.moital.gov.il/NR/exeres/8EF32B22-EA53-4B43-BC99-8D114C83BEA6.htm

 

סביבת עבודה שאפשר להחליק בה מחייבת נעלי / מגפי בטיחות.

 

תחנת דלק בה נשפכים דלק / שמן / סולר היא כזאת

 

אם תחנת דלק היתה מוגדרת ככזו (שים לב, מוגדרת. אין ספק שבפועל היא כזו) אסור היה לנו לצאת מהאוטו בתחנות. אם משרד העבודה מאפשר לאנשים מבחוץ להסתובב בתחנות הדלק ללא צורך בנעלי בטיחות אז גם המתדלק לא צריך נעלים כאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עבודה בכל מקום שקיימת בו סכנת החלקה;



 

גם במקדולנדס שמים שלט זהירות רצפה חלקה כאשר שוטפים את הרצפה שם.

 

ואין דינו של מי שעובד כל היום שם שצריך לספק לו את ההגנה הנדרשת לבין אורח לרגע.

 

אבל תחנת דלק לא מאוזכרת בין כל רשימת מקומות עבודה רבים שכן מאוזכרים שם בהודעה, אז אולי בסבבה לא צריך לספק לעובד אמצעי הגנה כמו נעליים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אני עובד בתחנת דלק ולכל המתדלקים יש נעליים מיוחדות שהרשת הביאה לנו. נעל בטיחותית מהניילונים שמתאימה לסביבת העבודה - מונע חשמל סטטי כמו כמו הבגדים של הרשת וכו'. מה עם שאר העובדים אצלך בתחנה? גם עם נעליים אזרחיות שקנו מכספם?

אצלנו בכל התחנות של הרשת בארץ יש את אותם נהלים.

 

פורסם (נערך)
גם אני עובד בתחנת דלק ולכל המתדלקים יש נעליים מיוחדות שהרשת הביאה לנו. נעל בטיחותית מהניילונים שמתאימה לסביבת העבודה - מונע חשמל סטטי כמו כמו הבגדים של הרשת וכו'. מה עם שאר העובדים אצלך בתחנה? גם עם נעליים אזרחיות שקנו מכספם?

אצלנו בכל התחנות של הרשת בארץ יש את אותם נהלים.

 

אני עובד בפז, מדים כמובן שקיבלתי.

נעליים אזרחיות לכולנו מכספנו, אני יכל לומר לך שאני עובד כבר שנה וחצי והחלפתי כבר שני זוגות נעליים, זה לא ממש כלכלי בשבילי.

יצא לי לא פעם ולא פעמיים להחליק בתחנה מסולר שנשאר ברצפה, גם שמגיעה מכלית צריך לעלות על המשאית כדי לבדוק את התאים אני יכל לומר שאני ממש נזהר לא להחליק.

אגב, זו תחנה של רשת פז אבל בבעלות פרטית.

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תגיד למעסיק שלך שאם אתה מקבל 1000 לייקים 500 תגובות ו250 שיתופים אתה מקבל נעליים בחינם

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...