Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ההגה במצב בכי רע.

חיפשתי לקנות אחר אבל המחירים בשמיים או שההגה שהוצע לי ממש לא דומה למקורי וממש מכוער!

אשמח להצעות הכיצד ניתן לחדש את ההגה הנ"ל.

אם יש מישהו בירושלים עדיף, או אולי הדברים האלו מאיביי של DIY?

 

http://www.ebay.com/itm/New-Beige-Self-DIY-Genuine-Leather-Car-Steering-Wheel-Cover-with-needle-thread-/151954081342?hash=item23612b463e:g:JZgAAOSwd0BVte03&vxp=mtr

 

לא אוהב עור זה רק לדוגמא.

 

תודה.

 

IMG_3105.jpgIMG_3135.jpgIMG_3137.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

הקישור מאיביי נותן את הפתרון הזול והיעיל ביותר...

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XBEIGE+DIY+WHEEL+COVER.TRS0&_nkw=+DIY+WHEEL+COVER&_sacat=0

תחפש אם יש משהו שהוא לא מעור בלינק שהבאתי, או שתנסה להתפשר על עור.

אפשר אולי לשים כיסוי רגיל פשוט וכמה חוטי אבטחה למרות שכמובן מדובר באפשרות הפחות בטיחותית...

בנוסף תבדוק מולם:

http://www.autoelegance.co.il/

עבודות איכותיות והמחיר בהתאם

Miata ND2

 

פורסם

הפתרון של כיסוי מעור (חוט) לא מתאים לדעתי כי השקעים שיש בהגה יישארו

ויורגשו בנהיגה. מעבר לחוסר נוחות ביד. (הקשר שיש לנו מהרכב מתחיל בהגה)

 

הפתרון הכי טוב/יפה ונכון -זה לחדש את ההגה הקיים.

מעריך שיש כמה רפדים שיסכימו לעשות את זה. כמובן חייב רפד עם ידיים טובות.

 

 

כמובן שהפתרון הטוב ביותר זה לחפש הגה דומה/זהה -לא משימה פשוטה.

×
×
  • תוכן חדש...