Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן כולם

 

היום פירקתי את האזעקה מהרכב. אזעקה לא פעילה של SIRIO777 - ברוך שפטרנו.

 

אממה? השעון הפסיק לעבוד, אין 4 וינקרים ואין רדיו.

 

סביר להניח שניתקתי את האחד הפלוסים של הרדיו ואת השעון. לגבי וינקרים - בטוח לא חיברתי את הניתוק של האזעקה. מה הצבע של הכבל של הכפתור של ה-4 וינקרים? איך אני מוצא את הכבל של השעון? מה לגבי הרדיו?

 

אני לא נלחץ מזה כי:

 

א. האוטו מניע ונוסע תקין;

ב. מי שלא מנסה לא טועה.

 

תודה לעוזרים

 

דבר נוסף ששכחתי: הנעיה המרכזית משוגעת. אם אני פותח שלא מדלת הנהג המנעולים עולים ויורדים כמו מטורפים.

עריכה אחרונה על ידי roeibf

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אני מנחש ששרפת נתיך ולא ניתקת חוט.

בכל מקה, תעבור שוב על מה שעשית, בלי לחץ, ותעלה תמונות אם אתה לא בטוח.

 

מתג מהבהבי חירום ידוע כבעייתי בדגם הזה.

יש סיכוי שהוא החליט לשבוק בתיאום מקרי (או לא) עם ניתוק האזעקה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

למהבהבי החירום יש נתיך משל עצמם? או שמא הרסתי את הריליי?

 

האוטו אצל אשתי עכשיו אז בערב אוכל להעלות תמונות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

לרדיו ולשעון יש נתיך משותף בוודאות.

בד"כ יש נתיך נפרד למאותתי החירום ולאיתות ימינה/שמאלה.

 

הריליי כנראה עדיין תקין, אבל המפסק שלו מאד רגיש בלנסר. אני זוכר עוד מהתקופה שהן היו חדשות (ועוד עבדתי בכלמוטור, איזו היסטוריה :-P) שהיינו מחליפים כאלה, פשוט בעשרות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אז ככה הגיע לסיומו הפרק הנאחס הזה:

 

ראיתי שני קונקטורים מנותקים, שלא מתאימים זה לזה. התחלתי לחפש מה מתחבר למה, וראיתי שכלום לא מתחבר לכלום. אז החלטתי לבדוק אם פירקתי כמו שצריך את האזעקה.

 

בדקתי את הצמה הראשית של האזעקה וראיתי שיש שם מצה מקשרת עם שני קונקטורים שנראים לי מתאימים .

 

חיברתי את הצמה המקשרת הזו ובא לציון גואל.

 

מצ"ב תמונות.

 

תודה למי שעזר/ניסה לעזור.

20160110_175746.jpg

20160110_175753.jpg

20160110_180908.jpg

20160110_180938.jpg

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

×
×
  • תוכן חדש...