Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול התחילה לי בעיה מוזרה ברכב של עליית וירידת טורים כשאני מניע את הרכב.

הטורים עולים ויורדים לי בין 1200-1600 סל"ד ולפעמים טיפה יותר, זה נמשך בערך 5-7 דקות ואז זה פוסק.

זה קורה לי בכל פעם שאני מניע את הרכב.

 

ממה זה יכול לנבוע??

 

תודה מראש.

פורסם

יש מצב שנגמר לך המצבר לאחרונה?

 

בכל מקרה מומלץ להתחיל בניקוי מצערת וניתוק מצבר לכמה דקות כדי לגרום למחשב ללמוד אותה מחדש.

Stay Dirty

פורסם

המצבר לא נגמר לאחרונה.

עכשיו כשנסעתי ברכב. במהירות של 80 קמש בערך הרכב התחיל לפמפם לי, ושעצרתי עם הרכב בצד הטורים עלו וירדו לי באזור ה 400-1000 סל"ד, וזה המשיך לי גם בהמשך הנסיעה.

 

ידוע לך אולי בערך כמה עולה ניקוי של מצערת, כדי לדעת איפה אני עומד?

 

תודה

פורסם

הלכתי לטפל בזה אתמול.

הוא בדק לי קודם אם יש לי תקלה במחשב של האוטו, והוא אמר לי שצריך להחליף את הכוהל נר(כשהגעתי אליו המנווע היה חם ולא היה ניתן לראות את הבעיה של הטורים).

הוא החליף לי את הכוהל, וכרגע הבעיה הסתדרה לי, אבל אני מאמין שרק בעוד כמה ימים אני אדע אם היא נפתרה או לא כי הוא איפס לי בסוף העבודה את המחשב.

פורסם (נערך)

מה זה כוהל נר ? איך כוהל איך...

 

בעית כוהל תגרום לך לרעידות כאילו מנוע עובד על 3 צילינדרים.

פתח 4 ברגים של מכסה פלסטיק תניע, תוציא קונקטור של אחד מהכוהלים ותראה מה יקרה...

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
מה זה כוהל נר ? איך כוהל איך...

 

בעית כוהל תגרום לך לרעידות כאילו מנוע עובד על 3 צילינדרים.

פתח 4 ברגים של מכסה פלסטיק תניע, תוציא קונקטור של אחד מהכוהלים ותראה מה יקרה...

אני לא מבין גדול ברכבים, אבל זה מה שהוא הראה לי שהסורק מראה.

אחרי שהוא החליף את הכוהל הוא עשה עוד הפעם בדיקה וזה לא הראה לו כלום.

ראיתי את כל העבודה שהוא עשה לי על האוטו, ומצערת הוא בוודאי שהוא לא ניקה לי.

 

שאלתי אותו לפני שהוא אחרי שהוא אמר לי שזה כוהל, שכל מי שתיארתי לו את הבעיה אמר לי שזה כנראה ניקוי מצערת, והוא אמר לי שזה יכול להיות אבל לפני שיעשה סתם ניקוי הוא יבדוק מה המחשב של האוטו מספר לו.

 

כרגע הכל עובד כמו שצריך, ורשמתי גם בהתחלה שרק בעוד כמה ימים אני אוכל לדעת בוודאות אם זה היה כוהל או ניקוי מצערת(אם הבעיה תחזור על עצמה).

פורסם

אכן לא נשמע כמו בעיה בכוהל. כוהל ייתן את אותותיו גם במנוע חם אלא אם לא תיארת את הבעיה נכון. ממה שאני מבין הוא מצא את התקלה למרות שלא דלקה נורת תקלה כך שייתכן והתקלה הזו הייתה שמורה עוד מהעבר ופשוט לא עשו לה ניקוי מהמחשב. הלוואי והוא צודק שזה כוהל אבל בכל מצב גם אם לא אז יש לך אחריות ופשוט כספך יוחזר לך!

פורסם

עד מתי תמשיכו להשתמש במילה "כוהל"?

 

 

כוהל זה תרכיב אורגני שמשמש לייצור משקאות חריפים.

 

רכיב של מערכת הצתה שממיר מתח נמוך למתח גבוה לצורך יצירת ניצוץ זה COIL.

 

Ignition coil

איות נכון בעברית "קויל".

או יותר נכון - סליל הצתה.

 

 

פורסם

הוא רשם לי בחשבונית "כוהל נר מספר 4", בגלל זה רשמתי כוהל ולא קויל.

 

מאור, הנורית תקלה אצלי תמיד דלוקה, יש לי את בעיה המפורסמת של הממיר קטליטי בדגם של הראנקס.

פורסם
המצבר לא נגמר לאחרונה.

עכשיו כשנסעתי ברכב. במהירות של 80 קמש בערך הרכב התחיל לפמפם לי, ושעצרתי עם הרכב בצד הטורים עלו וירדו לי באזור ה 400-1000 סל"ד, וזה המשיך לי גם בהמשך הנסיעה.

 

ידוע לך אולי בערך כמה עולה ניקוי של מצערת, כדי לדעת איפה אני עומד?

 

תודה

 

נשמע כמו שתי תקלות שונות אחת גרמה לסלד 1200-1600 והחדשה גרמה ל 400-1000

כשהחדשה קרתה לך - הרגשת את המכונית רועדת / עומדת להיכבות?

פורסם

כשהייתי מניע את הרכב הבעיה הראשונה קרתה לי, ולאחר כמה דקות שהייתי עוצר את הרכב הטורים ירדו למה שרשמתי.

הרכב היה רועד לי(מן פמפומים כאלה) למשך 3/4 בשניות הנסיעה ולאחר כמה דקות זה שוב היה חוזר.

כשהרכב היה על 400-1000 סלד הרכב לא נכבה, חיכיתי כמה דקות כדי לבדוק אם זה יקרה.

×
×
  • תוכן חדש...