Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון - זמן עליה של תוכנות כמו Photoshop ודומותיה מתקצר פלאים כשהן מותקנות על SSD

ואפילו יותר חשוב - זמן ייצוא ושמירת קבצים מתקצר משמעותית. חיוני בעבודה על קבצים במשקלים גדולים כשרוצים לשמור את ההתקדמות תוך כדי עבודה.

HDD נוסף בכל נפח שתמצאו לנכון כדי לשמור כל מה שלא עובדים עליו כרגע כדי לחסוך במקום בSSD.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
תודה, על העצות והטיפים ,

לא הייתי מודע לכך שיש לאוטוקאד בעיות עם win 10 .

עם איזו גרסת אוטוקאד אתה עובד ?

 

הבעיות קיימות בכל הגירסאות 2014/2015/2016 הדבר הכי קריטי זה קריסה באמצע עבודה ובעיות רישוי ( לדוג׳ בעקבות עדכון ווינדוס הרישיון של התוכנה התאפס ו3 ימים הייתי עם התמיכה בשביל לאפס את הרישיון בAutodesk). בכללי זו בעיה ידוע בכל התוכנות של Autodesk.

 

זה מה שקורה שכל התוכנה בנוייה מתלאים על תלאים ואז מתבצע שינוי משמעותית במערכות ההפעלה הם לא מצליחים ליצור תאימות נכונה של התוכנה עם מערכת ההפעלה העדכנית.

 

בקיצור כל מה קשור ל Autodesk מומלץ לעבוד רק עם ווינדוס 7.

עריכה אחרונה על ידי Taimors
פורסם (נערך)

אני אשמח לתרום מהידע שלי ולסגור כמה פינות וחורים בשרשור:

 

1. לא צריך נסיון מכיוון שהכל זמין ברשת ובדוק חד משמעית עם גראפים - SSD מבחינת זמן עליית המערכת ומבחינת התקנה ועבודה עם תוכנות מה SSD משפר בעשרות ומאות אחוזים את הפרודקטיביות ואת החוויה וזה בסדר פשוט נכנסים לגוגל.

 

2. באופן חד משמעי וברור, זה מגובה גם כן בכל אתר בדיקה כזה או אחר ופזור כמו חול ברשת - יש פער של עשרות אחוזים בין I3 לבין I5 בכל הנוגע לרינדורים ועבודה בתוכנות כגון פוטושופ/עריכת וידאו/תוכנות הדורשות כוח מעבד.

מדבור על I3 שהוא בסהכ דו ליבתי לעומת הI5 מרובע הליבות.

אבל... בין ה I5 לבין ה I7 השיפור מתמתן טיפה לכמה עשרות אחוזים לעיתים ולפעמים גם אחוזים בודדים בחלק מן המטלות (כולל בדיקת עומס אמיתי ולא רק סינטתי).

לכן, העדיפות היא להתחיל מI5 ללא שום מחשבה על I3, במיוחד לא לשימושים שהוזכרו. במידת האפשרות של התקציב, לשקול קניית I7 ללא כל דאגה או חשש - זה המתכון לשרידות.

 

3. המעבד הגראפי המובנה של ה I5 או I7 (זהים ברוב המקרים) יהיה די והותר לשימושים הבסיסיים אבל, כאן יש אבל גדול במידה ומדובר על רינדורים ועבודה בפוטושופ ועבודה בתוכנות עריכה כאלו ואחרות, כן יש צורך לשקול רכישת כרטיס מסך חיצוני מהסדרות הגבוהות יותר כגון 750 ומעלה (במסגרת התקציב) עם כמות זכרון מוגדלת כגון 4GB במקום 2GB וזה ע"מ לטעון יותר טקסטורות לכרטיס, אלו לא כרטיסים לשחק בהם ב4K בהגדרות גבוהות, כמות הזכרון נדרשת כאן לשימושים מקצועיים יותר.

בפירוש וחד משמעית, כרטיס מסך חיצוני לעומת מובנה במעבד הולך לשפר בעשרות אחוזים את חוויית השימוש ורמת הפרודקטיביות.

 

אבל... כרטיס עם 4GB למשל תלוי באופן העבודה שתהיה, מבחינת כמו הטקסטורות והפרוייקטים, כרטיס שמעניק 4GB לדוגמא יהיה החל מ GTX960 שעולה לא קצת או לדוגמא, מבית AMD כרטיס ה R7 370 שזול בהרבה יותר.

בכל אופן שווה להשקיע עוד קצת ולהתעקש עוד טיפה לטובת עמידות לאורך השנים ועבודה רציפה שכן, עבודה על מספר תוכנות במקביל עם טקסטורות, תמלאו את ה 2GB בקלות רבה וחבל.

 

4. כדאי בהחלט להשקיע בכונן SSD בנפח 250 ומעלה מכיוון שבאותו הכונן ניתן לעבוד בו כ "סקראצ' דיסק" או דיסק פעולה עיקרי לכל התוכנות והפרוייקטים ולאחר מכן לגבות את זה לכונן הקשיח.

בנוסף, כונן קשיח כדאי לקחת אחד מוגדל של 2TB ומעלה, שכן המון פרוייקטים, תמונות, וידאו ועריכות יכולות לתפוס המון מקום (בלי קשר לתמונות שלכם, הסרטים שלכם והמידע האישי שלכם).

 

5. כמות זכרון RAM, שוב... אם מדובר על עמדה או עיסוק חובבני בסיסי ביותר, 8GB מספיקים בהחלט אבל... אוטוקאד, פוטושופ וכל מיני תוכנות שירוצו ברקע ואין לי ספק שהן ירוצו ביחד ברקע בנוסף למספר עמודים בפדפן וכו' ואולי עבודה עם מסמכים ומוזיקה וכו', תדרש כאן השקעה לכיוון ה 16GB מכיוון שדווקא בתחום הזה לא שווה לחסוך.

תוכנות עריכה ועיצוב ברגע שמתחילים לעבוד בצורה נורמלית, ממלאים גם 16GB בקלות ולעיתים גם 32GB זה נחשב "סבבה" תלוי מה עושים.

במיוחד כשהמחשב יתחיל לרנדר וימלא את כל הזכרון למשל את כל ה 8GB ואז המחשב לא יהיה שמיש לדוגמא, כאן ייאבד כל היתרון של עמדת מחשב חזקה.

 

6. כל זה מתייחס לכך שצריך להתאים את רמת המפרט לרמת העבודה. ייתן ומדובר על עיסוק חובבני ביותר בתוכנות אלו ולכן, מפרט בסיסי זול ופשוט יעשה את העבודה, אולם... במידה ומדובר על אופן עבודה רציני יותר, אין כאן מקום לחסכון במידה וזה 3,000 או 3,500 לדוגמא. מדובר על מחשב עבודה והתקדמות בחיים לכל דבר וייתכן וההשקעה תחזיר את עצמה בתוך זמן קצר, על זה לא הרבה חושבים במידה וזה הולך להיות מחשב עבודה ותפוקה וקידום עצמי.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
אני אשמח לתרום מהידע שלי ולסגור כמה פינות וחורים בשרשור:

 

1

2. באופן חד משמעי וברור, זה מגובה גם כן בכל אתר בדיקה כזה או אחר ופזור כמו חול ברשת - יש פער של עשרות אחוזים בין I3 לבין I5 בכל הנוגע לרינדורים ועבודה בתוכנות כגון פוטושופ/עריכת וידאו/תוכנות הדורשות כוח מעבד.

מדבור על I3 שהוא בסהכ דו ליבתי לעומת הI5 מרובע הליבות.

 

5. כמות זכרון RAM, שוב... אם מדובר על עמדה או עיסוק חובבני בסיסי ביותר, 8GB מספיקים בהחלט אבל... אוטוקאד, פוטושופ וכל מיני תוכנות שירוצו ברקע ואין לי ספק שהן ירוצו ביחד ברקע בנוסף למספר עמודים בפדפן וכו' ואולי עבודה עם מסמכים ומוזיקה וכו', תדרש כאן השקעה לכיוון ה 16GB מכיוון שדווקא בתחום הזה לא שווה לחסוך.

תוכנות עריכה ועיצוב ברגע שמתחילים לעבוד בצורה נורמלית, ממלאים גם 16GB בקלות ולעיתים גם 32GB זה נחשב "סבבה" תלוי מה עושים.

.

 

1.האם יש להתיחס לציון cpubenchmark כאינדיקציה עליונה או שישנם הבדלים

בסיטואציות שונות של פעולת מעבד ,כי קיימים מעבדים I3 כיום עם ציון cpubenchmark גבוהה

יותר ממעבדי I5 דור קודם.

 

2.מה החשיבות או מה היחס בנתוני עבודה של זיכרון בכל הנוגע לנפח הזיכרון, מול MHZ ,מול CL.

פורסם

אהלן,

 

1. מה שאתה מציין ככל הנראה מדובר על ביצועי ליבה בודדת בזכות התדר, למשל I3 עם תדר עבודה של 3.7 או יותר מול I5 דור קודם עם תדר נמוך יותר של 3.4 או 3.2 וכו'.

בשום מקרה, I3 לא יתעלה על I5 בשום מבחן למעט ליבה בודדת בזכות תדר נטו בלבד וגם אז, אחוזים בודדים שכן ההפרשי תדר נמוכים.

 

אולם... יש להשוות מעבדי בעל טכנולוגיה זהה, ייתכן מאוד שאותו I3 בדור מסויים קיבל שדרוג נאה בארכיטקטורה שלו או בגלל שבדור המסויים הזה יש שדרוג משמעותי למול דור קודם של I5.

 

בכל המקרים, ביצועים של מולטיליבות או עומס עבודה אמיתי ריאלי, בכל הבדיקות שנעשו כולל עומס אמיתי, ה I5 עוקף ובגדול בכל פעם ופעם מהסיבה הפשוטה שיש לו 4 ליבות פיזיות למול 2 ליבות פיזיות וכמו כן, לרוב, התדרים זהים, נגיד I5 עם 3.4 למול I3 עם 3.7 הפרשים זניחים לחלוטין.

 

אני מדבר גם על הבדלים של גג דור אחד לאחור ובאותו הדור במיוחד.

 

הכיוון של ה I7 זה אך ורק למי שבאמת הולך לרנדר וידאו/תמונות ועבודה שוטפת שאכן יודעת לנצל את ה HT של אינטל, במידה ולא, אין טעם.

 

2. נפח הזכרון יגבר בכל פרמטר כאשר מדובר על משימות ועבודה אשר דורשת כמות RAM גדולה. הרי מה יעזור לנו CL נמוך או MHZ גבוה אם התוכנה צריכה 14GB ואתה מספק לה 8GB ואת השאר היא כותבת חס וחלילה ל HDD איטי או במקרה הטוב SSD מהיר כלשהו.

CL ו MHZ רלונטיים לאפליקציות הזקוקת לביצועים מהירים נטו של זכרון, מדובר על אפליקציות מתמטיות ייעודיות מסויימות ועד היום בכל מבחן ומבחן לא הוכחה הרלוונטיות לשימוש בפרמטרים אלו למשתמש הביתי, גם לא למשחקים אפילו.

תקח זכרון CL9 עם 1600MHZ למול זכרון כזה או אחר בתדר של 2400 או יותר וגם DDR4 אפילו עם 3400MHZ למול זכרונות רגילים, הבדלים לא משמעותיים כלל.

פורסם

הי,

 

אני אתרום מעט מנסיוני אך אקצר בנק' כי עברו כאן פחות או יותר על הרב אם לא על הכל.

1. מעבד i5 ומעלה - ריבוי ליבות בתדר גבוה חשוב לעבודות גרפיות ורנדור, בנוסף לכרטיס מסך טוב, בזבוז כסף לשדרג מעבד, עדיף מראש להשקיע במעבד שישאר במחשב

2. זכרון - 8GB ומעלה, התוכנות של היום גם יותר תובעניות מבחינת זכרון וגם יודעות לעשות שימוש ביותר ממנו, תמיד אפשר לשדרג

3. כרטיס מסך - לעבודות דו מימד ותלת קלות מומלץ מאיץ גרפי נפרד עם זכרון נפרד, כמו שרשמו כאן GT 740 ומעלה, אני אומר מנסיון שאפשר גם 730 ומעלה, צרפתי להצעה אשר העלתי דגם מסויים של כרטיס מסך GT 730 אך בתצורת 128Bit כמו הכרטיסים של GT 740 ומעלה, אמנם לא עם זכרון מהיר כמו שלהם (GDDR3 לעומת GDDR5) אך מבחינת יחס עלות תועלת הרבה יותר משתלם.

4. SSD - חובה היום בכל מחשב לדעתי, אשתך תודה לך השכם וערב! שמתי בנפח 250 כדי שיחזיק את כל התוכנות + פרוייקטים, אם בעתיד כמויות הפרוייקטים יגדלו תמיד אפשר לזרוק פנימה איזה דיסק מכאני גדול וזול בנוסף. ובכלל ברוב החברות הביצועים של כוננים 240GB ומעלה עדיפים על ביצועי הכוננים של 120GB של אותו הדגם.

5. גוף קירור למעבד מארז וספק מותג תמיד עדיף מבחינת שקט תעשייתי, ושקט אקוסטי :).

 

מצ"ב הצעה אשר מכילה את כל הגורמים שצויינו:

 

pov.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם (נערך)

תודה על ההצעה ארז ,

עכשיו נשאר לקבל החלטה :-)

 

שאלה נוספת שעלתה בראשי ,

יש לנו רשיון ל win 7 עבור המחשב הישן אך אין לנו את הדיסק ,

האם ניתן להתקין עם רשיון זה את המחשב החדש ?

אם לא , האם עדיין ניתן לרכוש רשיון ל win 7 ?

עריכה אחרונה על ידי point of view
פורסם

הדיסק לא מעניין, מה שחשוב זו המדבקה.

ניתן באופן תיאורטי להתקין מערכת הפעלה על המחשב החדש בשימוש בקוד הישן אם חדלתם מלהשתמש בו.

ניתן גם להתקין ישירות חלונות 10 ולבצע אקטיבציה ע"י הזנת מפתח המוצר של חלונות 7 שברשותכם כחלק מתוכנית ה Digital Entitlement של מיקרוסופט אשר מאפשרת שדרוג חינם לבעלי מערכות הפעלה חלונות 7 ומעלה לחלונות 10 עד לתאריך 28.07.2016

תעבור ל10, אשתך תתרגל תוך שניה וחצי, ועדיף בשימוש עם טכנולוגיות חדישות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה כמו להגיד שכל הצרפתיות דפוקות, מכיר מספיק התקנות של אוטוקאד על 8 ומעט על 10 (כי יחסית חדש) שעובדות בסדר.

שום דבר לא מושלם. תלוי בגרסא ובעוד גורמים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...