Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הזמן לגנוב.. מה דעתם על זה ש-

1- זה יחובר לקרקע בצורת שאי אפשר לגנוב את זה?

2- תהיה ניידת שתשמור על זה, בדיוק כמו בפוסטרים של השוטר עם הממל"ז ?

3- מישהו יזרוק זבל פנימה ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בעקבות האילטורים המדהימים של המשטרע בארץ- יש סבירות גבוהה שנראה בארץ מצלמות כאלה..........

 

מקרטון!!!:-)

וליד הפח יהיה ניידת מקרטון, שוטר מקרטון, אקדח לייזר מקרטון, מונית מקרטון והנהג שהיה אצל חיים הכט ("אני יתחיל לגנוב, אני אמכור סמים אם תקחו לי את הרישיון")...גם הוא יהיה מקרטון!

 

במקום להילחם בתאונות הדרכים ואכיפת המשטרע, נקים כולנו מפעל מקרטון ונהיה עשירים ומקומבנים!!

פורסם
כל הזמן לגנוב.. מה דעתם על זה ש-

1- זה יחובר לקרקע בצורת שאי אפשר לגנוב את זה?

2- תהיה ניידת שתשמור על זה, בדיוק כמו בפוסטרים של השוטר עם הממל"ז ?

3- מישהו יזרוק זבל פנימה ?

:idea:

פשוט להסתובב ברחוב עם פטיש 5 וללכת כמו "שלומפר" ובטעות לנגח את העדשות ...:loco:

אל דאגה חברים - ההם שם למעלה "יודעים" את הרחוב וההתנהלות בו.

ניידת שתשמור על זה??? אז למה זה נמצא שם? שיתנו הם דו"ח , אין כ"א.

 

ב.מ.וו - ע נ ק :beerchug: רעיון מעולה.

:screwy:
פורסם

חבר'ה, חבר'ה, למה סתם באלימות?

יש פתרון הרבה יותר פשוט.

מחייגים 100, ומדווחים על חפץ חשוד עם חוטי חשמל ומצברים בתוך פח אשפה ברחוב כך-וכך. 20 דקות והבעיה מטופלת :-o

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מעניין מאוד כמה מגה פיקסל המצלמה! והאם יש אפשרות להרחבת זיכרון!?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

חחחח LOL ויל הכט , הרגת אותי כרגע..חח גם הרעיון של זה עם הפטיש 5 היה ענק!!

ההיצע שלי זה להביא את הכלב של הדוד [גורילה שכזה..] אחרי 5 שעות שהוא לא עשה צרכים..להביא אותו בדיוק לפח ולהניח לו [לכלב] לסמן את רכושו[טרטוריה..] בעזרת השתן [משתין בקשת על המשטרה] וזהו מה הם[המנאייקים] יגידו זה סה"כ כלב תמים ,זה לא שהוא חטא במשהו ..!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...