Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתקת/הפחתת רעשים פג'ו 107


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 2533 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תביט כאן.

 

בתמונה של הסובארו שלו מהצד - ציירתי בצבעים שונים וסימנתי כל סוג של גומיה איפה ייושמה.

 

אתה לא צריך דבק מיוחד אלא אתה צריך להסיר את הפס האדום - השטח אליו אתה מצמיד את הדבק חייב להיות נקי לחלוטין! תקנה צמר גפן ואלכוהול 70 אחוז ותנקה היטב את שטח הדלת טרם הדבקת פסי הגומי.

 

לקורת B אני השתמשתי בדבק לגומיות איטום של 3M

 

זה עושה הבדל פשוט עצום בכמות הרעש שנכנסת אל הרכב - הסובארו שלי בפועל כל כך שקטה שזה כבר מתחיל להחליא אותי :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גומיות לקורות B הושמו (ללא דבק אולי אני אוסיף בהמשך)

גומיות Z הושמו בדופן הדלתות הקדמיות.

גומיות D "בזבזתי" על מכסה המנוע ואני אזמין עוד שיספיקו לי לדלתות ולמכסה תא המטען.

בינתיים, מחכה לגומיות P ונראה לי שאחרי השלב הזה תם "פרוייקט" איטום הרעש בפג'ו.

 

מעכשיו, כל אוטו שיהיה לי יעבור את הטיפול הפשוט הזה+ הדבקה של HOODLINER למכסה המנוע.

במכוניות כמו האלטו/ספארק זה פשוט חובה ועושה הבדל גדול.

בינתיים, השיפור נחמד מאוד.

עכשיו אני שומע יותר מדי רעשי מנוע :-D

 

נ.ב.

אמרת שאני יכול להשתמש לגומיית ה- B שאותה הזמנתי בטעות עבור תא המטען/מכסה המנוע? היא נראית דקה מדי, ואין לה יותר מדי נפח. לא יעילה כמו גומיית D לדעתי.

יש מישהי בפורום שהתלוננה על המיקרה שלה, אני אפנה אותה לפוסט שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרעש מנוע ברכב הזה תוכל לבלום חלקית וזה בגלל שהמנוע עצמו מאוד רועש.

 

אתה צריך להסיר את הרצפה באזור קיר האש ולתת שכבת בוטיל, שכבת ccf 3 מילימטר.

מעל זה שכבת mlv בעובי 3 עד 4 מילימטר

ומעל זה לתת עוד שכבת ccf או כותנה עבים יותר לכוון ה6 מילימטר עד 1 סמ.

 

זו תהיה שכבה יעילה מאוד כנגד רעש המנוע. מנועים שקטים אתה בכלל לא תשמע בטיפול כזה לפני שהם יגיעו לאזור ה3 אלף סלד.

 

את המנוע שלך לדעתי אתה תפסיק לשמוע בסרק וזחילה בפקקים וזה היעוד העיקרי לרכב הזה ובגלל זה אני חושב שזה מבורך במידה ואתה מתכוון להשאר עם הרכב הרבה זמן.

 

הגומיות עושות אפקט מרשים מאוד אבל עכשיו רעש המנוע אכן מובלט יותר, זה היה צפוי.

 

ובלי שום קשר, כל הכבוד על העבודה, ההשקעה והתיעוד!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מבין על מי מדובר מבלי להביט בקישור עכשיו היא בקרוב תתלונן על החיפושית שלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד יכול להבין אותה. בהתחלה, אני לא סבלתי את ה- 107.

קניתי אותה נטו מטעמי חסכנות. הרגשתי שהגב תפוס, שהרעשים/קרקושים משגעים אותי, הרגשתי שהיא ממש לא יציבה על הכביש ורוקדת.

לאחר שטפלתי באיזו בעיה רפואית שמאוד הציקה לי והשתפר מצבי הבריאותי - כל זה, כבר לא מפריע לי באותה הרמה. אני חושב שברוב המקרים זה הבנאדם, ולא הרכב.

עכשיו אפילו התחלתי לאהוב את הרכב הזה, ובינתיים אני חושב להשאר איתו כל עוד הוא חי ובועט.

יש אנשים שיש להם רגישות יתר לכל מיני דברים, וכל דבר הכי קטן יכול לשגע אותם ולהציק להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים הייתי בחופשה בכרתים, אשתי ואני שכרנו רכב וחרשנו את כל האי מקצה לקצה - הרכב הזה, המכונית הזו היתה טויוטה AYGO דור ראשון ידנית - זהה ל107 שלך בכל מובן למעט הטמבון הקידמי בעצם.

 

התאהבתי ברכב! פשוט נהניתי באותו השבוע מרכב כמו שלא נהניתי בחיים שלי ולמה?

 

כי היא מגיעה למגבלות שלה בתוך טווח המהירות החוקית - אתה מרגיש שאתה חי כשאתה נוהג ברכב הזה מבלי שתצטרך להסתכן באובדן רשיון הנהיגה.

 

יש משהו כיפי ברעש המנוע שלה.

יש משהו כיפי בזה שאפשר להשתחל איתה לכל מקום.

 

והעיצוב שלה פשוט מגניב!

 

כשהחזרתי אותה למגרש ההשכרה היה לי עצוב.

 

לפני שנה ומשהו כאשר קניתי את הסובארו שלי (הרכב הנוכחי) ונפרדתי מהאוונסיס (שאני עדיין שואל את עצמי אם זה באמת היה הכרחי) - שכרתי פיאט 500 רובוטית למשך שבועיים ואז לשארית התקופה (בגלל שהגיר של הפיאט התפגר) שכרתי 107 ידנית

 

שוב, התאהבתי ברכב באופן מיידי! רק שהפעם החוויה שהיתה לי בכרתים היתה שונה לחלוטין - למען האמת 180 מעלות שונה מזו שהיתה לי בארץ.

 

הנהיגה בפקקים עם הרכב הזה פשוט הרגה אותי והברך השמאלית שלי רצתה להחזיר נשמתה לבורא סחוס ומפרקים.

הרעש והישיבה ברכב היו מחזירים אותי הביתה לאחר יום עבודה שלם וכביש 5 שלם - עייף, מותש.

 

הפיאט 500 אמנם הרעידה וטלטלה אותי - אבל במובן הטוב סה"כ, היא היתה נוחה ושקטה יחסית.

 

ה107 - אם הייתי קונה אותה שוב - היתה עוברת אצלי בידוד רעשים של חולי נפש, הברך לדעתי היתה מתרגלת אחרי כמה שבועות. אה כן, והייתי מחליף לה את המושב הקידמי למשהו אחר - הייתי מחפש מושב של רכב צרפתי או אמריקאי ודואג שהוא יתאים , לא איכפת לי איך הייתי דואג שזה יקרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש בא לי להתעסק עם הדאשבורד והאיזור שם. מה גם שאין לי ממש כישורים טכניים/וידע טכני ברכבים. יכול לעשות יותר נזק מתועלת. שמתי קצת שאריות של פלציב מתחת לשטיח בסביבת הנהג קרוב לאיזור הדוושות, לא תרם יותר מדי.

עלתה לי מחשבה, אין דרך לבודד במקצת את את תא המנוע מבפנים? (למשל, להדביק קצת חומר בידוד על דפנות תא המנוע לא יוכל להועיל במשהו?)

 

יש מקום שאפשר לקנות בו גומיות D בארץ במחירים נוחים? (לא שזה דחוף אבל למשלוח מEBAY/ALI EXPRESS לקח כ-3 שבועות+ להגיע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ אני פחות מכיר אבל אני מהמר על כל מיני חנויות ל"חלפים" לרכב שבעיקר מוכרים שמנים, רצועות וכך הלאה - ביפו יש כמה וכמה כאלו על רחוב סלמה.

 

לא ממש כדאי להשקיע בתא המנוע או בכלל בקיר האש אלא אם כן אתה מיישם חומרים שהם חסמי רעש ולא רק סופגי רעש, תשאיר את זה כבר ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, באמת נשאיר את זה כבר ככה. הזמנתי עוד 8 מטר גומיית D שמאמין שתספיק לי לתא המטען ולדלתות הקדמיות.

ראיתי שאת החלון האחורי לא סימנת כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=477203&d=1480240874

 

גומיית ה D מתאימה גם לחלק העליון של הדלתות האחוריות?

 

נ.ב.

נשאר לי עודף מכובד של גומיית Z (בתאכלס לא יודע עד כמה זה באמת מועיל)

מי שרוצה יכול לבוא לקחת אני גר באיזור השרון.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון:

הגיעו הגומיות D הגדולות.

השתמשתי בכולן לאיטום תא המטען+ קורות D הערומות בכל הדלתות.

הוחלפו צמיגים סיניים ל- GOOD YEAR

 

האוטו שקט יותר, ויש פחות רעשי סביבה אבל עדיין יש הרבה רעשי רוח (אני לא בטוח עד כמה גומיות D עזרו אם בכלל)

יכול להיות, שהגומיות שהגיעו עם הרכב איבדו מהתכונות שלהן או שהדלתות לא מספיק מהודקות.

בכל מקרה, המצב עושה רושם הרבה יותר טוב ממקודם וכנראה שאשאיר אותו כמו שהוא.

זה פתר כל מיני רעידות/קרקושים מציקים שהגיעו מהדלתות.

 

המנוע עכשיו מאוד בולט.

 

אעלה תמונות בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה - תענוג לשמוע שכזה שיפור מושג בכל כך מעט השקעה ומאמץ.

 

לגבי הרעש מנוע זה כבר יצריך ממך יותר השקעה כספית והרבה יותר מאמץ - הטיפול הנכון שם הוא הסרת רצפת הרכב ואולי אפילו סילוק הדש-בורד ויישום שכבות של בוטיל+אלומיניום+CCF+ויניל+שכבת CCF או כותנה עבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, עכשיו הדבר העיקרי שמפריע הוא רעשי המנוע שמזכיר קצת רכב מסחרי או דיזל ישן. עד 100 קמש רעשי הרוח מאוד נסבלים, מ110 וצפונה הם מתגברים אבל כבר עכשיו אפשר לשמוע רדיו בווליום נמוך יותר.

מרכב מרעיש ומעצבן, אני דווקא מתחיל לאהוב אותו.

אני לא מרגיש את אותה ההשפעה שאתה תיארת לאחר הוספת הגומיות, אבל אין מה לעשות , אתה השקעת גם הרבה יותר והרכב שלך מליגה אחרת... כל שיפור גם אם הוא קטן הוא מבורך.

בינתיים נשאיר את זה ככה.

סתם לצורך העניין, בכמה יכולה להסתכם העלות של כל מה שדיברת עליו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2533 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...