Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב sql עד סביבות ה3.5k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר הזכירו דאבל, והזכירו גם DC, שיכולים להיות מועמדים ראויים.

אני יכול להמליץ בחום, ומתוך ניסיון רב, על דאבל שמיניות של DC.

זאת כמובן בהנחה שאתה מחפש מהירות, דיוק, פאנצ' ועוצמה.

 

בתקציב גם יכול להיכנס לבל 4 אולי, השאלה היא אם המגבר שלך יספיק בשבילו.

 

אתה מוזמן לשמוע אצלי דאבל שמיניות ולהתרשם, אאל"ט יש גם זוג כזה בפורום מכירה, אולי עוד ישאר עודף.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בזוג שמיניות הוא ליקבל עומק כמו מ 12. לפי מה שאני מבין, זה כן חשוב פה.

דאבל 8 DC יכול להיות עדיר. כמובן, המלצה שלי, לקבוע עם כמה אנשים וללכת לשמוע באוטו שלך. עם מערכת שלך. רק כך תקבל אינדיקציה.

אני חושב שדלק שתשרוף יהיה שווה את זה ותקבל אינדיקציה טובה ביותר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

בייחוד אם יש לסאב הזה קיט עצמאי לתיקון כמו שיש לסדרת הW7 השאלה רק אם יש.

 

עריכה: אההמ

 

http://www.amazon.com/Genuine-JL-Audio-Recone-Install/dp/B00JWXBUK0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1446638489&sr=8-2&keywords=jl+12w6+kit

 

תשים לב שזה לא לגרסא 2 תנסה לראות אם יש קיט בדיוק לגרסא שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן צריך recone מלא.

לא מצאתי לגרסה שלי שהיא v2.

לא חושב שזה הולך להיות זול במיוחד כולל העבודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תבדוק עם רפי האוזמן הוא מומלץ בחום!

אני עבדתי בתחום ההגברה כמה שנים ורק אצלו הייתי מתקן אלמנטים..

אם זכור לי נכון יעלה לך בסביבות 800-1000 לתקן אותו.

הרבה יותר זול מאשר לקנות חדש

פורסם

ניסית לשלוח אימייל לJL ולשאול אותם אם יש להם ריקון לגרסא שלך? יש לך כאן חברי פורום כמו דיוויד רזו וגם סרול לדעתי שכבר עשו ריקון או שניים לאיזה סאב וופר נחמד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לנסות לדבר עם JL לא יעלא כסף. גם אם תיקון בסוף יעלה 1000-1500 ש"ח, עדיין הרבה יותר זול.

+1 לנסות לתקן או לפחוט לבדוק את זה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

את הסאב הזה קניתי ב1400 מחבר פורום לפני 7 שנים בערך, פה ושם אני רואה w6 למכירה בסביבות המחירים של ריקון מלא, לא עדיף כבר לרכוש משומש?

אשלח לjl אימייל בכל אופן.

עוד דבר, כבר זמן מה מדגדג לי לשדרג למשהו יותר sql, הw6 סאב פשוט פנטסטי אך לפעמים אני רוצה רק יותר spl לכן כבר חשבתי לנצל את ההזדמנות לשדרג.

בנוסף ראיתי שה12w7 הוא בהתנגדות של 3 אום, המגבר שלי מוציא ב4 אום 400 rms וב2 אום 800 rms, איך אני יכול לחשב כמה הוא יוציא ב3 אום?

אני חושש שהמגבר שלי יהיה לו חלש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה די ליניארי. לכן תקבל סביבות 600 וואט.

רצית גם לברר כמה יעלה W7 בארץ? סתם מסקרן אותי עד כמה חזירי יהיה המחיר. אני חושב סביב 7000 ש"ח.

לדעתי הייה גם 10W7 פה למכירה בפורום.

אולי כדי לנסות את W6 בתיבה פתוחה? יתן לך קצת יותר SPL.

כאופציה אולי לחפש גם ? Idmax

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

המחיר הוא סביבות ה4500 לw7 בארץ ל12 אינצ'.

אצלי הw6 היה בתיבה פתוחה.

Idmax שמעתי קצת עדין לטעמי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ממה שידוע לי אין ריקון עבור הסאב הזה ,מה שגם לא הייתי קופץ למסקנות

שצריך ריקון מלא בטרם ביררתי עם בעל מקצוע מה אופי התיקון הנידרש ומהיא העלות.

 

לפנות ל JL זה חינם וזה תמיד טוב ,אולי תקבל תשובה שתוכל לעזור לך.

 

אופציה נוספת היא קוסטום ריקון של PSI אתה יכול לברר כאן:

http://psicaraudio.com/

פורסם

הממברנה נקרעה בזמן ניגון, הרמקול עבר את המהלך וכמעט קפץ החוצה. ועכשיו הוא גם מחרחר כנראה איבד את המרכוז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...