Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב sql עד סביבות ה3.5k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה,אין את ההרץ מילה יהיה רק בתחילת 2016.

אני יכול לייבא מחו"ל את ה12W7 ב3000 ש"ח ואת ה13W7 ב4000 ש"ח.

שניהם הם לא הגרסה הכי חדשה שהיא הAE,חגיגת עשור לW7 שהשינויים בין הסאבים הם רק קוסמטים.

ה13W7 הוא 2 סלילים של 1.5 אום,מה הן האופציות שלי מבחינת התנגדות סופית? או 3 אום או 0.75?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמעת סאב מסדרת 7?

 

הם מאוד שונים מהסדרה מתחתם.

 

לגבי ההתנגדות זה או שתעבוד ב6 אוהם או ב1.5 אם אתה הולך על דאבל.

 

אני מציע או 6 אוהם או להביא מגבר דואל מונו רציני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא עדיין לא יצא לי לשמוע סאב מסדרה 7, כרגע עדיין מחפש לשמוע אצל מישהו(פרטית בדרך אליך)

כרגע אני מתכנן ללכת על אחד,מתלבט בין ה12 אינצ' ל13 אינצ'.

שה12 הוא סליל אחד של 3 וה13 סליל כפול של 1.5.

בכל אופן כרגע זה רק בתיאוריה כי עוד לא שמעתי כלום.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז ככה,היום נפגשתי עם lanosforce בכדי לשמוע את ה8W7 שלו רק בכדי לקבל מושג איך W7 נשמע.

מההתרשמות שלי ה8W7 הוא סאב מצוין,המגבר שלי אומנם לא הזיז לו יותר מידי עם הכיוונים הנוכחיים,אך הספקתי לקבל מושג על אופי הסאונד,הסאב מדויק מאוד ויש לו נפח,יש לו נוכחות.

לטעמי זה סאב מצוין בקוטר הנ"ל אך אני חושש שבקטרים גדולים יותר הוא יהיה לי נפוח מידי.

החלטתי ללכת על זוג W6,כרגע מתלבט בין זוג 10 לבין זוג 12,בודק מה הנפחים הדרושים לתיבות אטומות/פורטד.

לפי מה שנראה לי זה יהיה או זוג 10 בתיבות פורטד או זוג 12 בתיבות אטומות עקב מגבלות גודל של התא מטען.

בנוסף ארצה להודות לאדי על האירוח ועל ההשמעה של המערכת FULL DA שלו,שאני חייב לציין שהתוצאה לא פחות ממדהימה.

כבר הרבה זמן לא יצא לי לשמוע מערכת שקולעת לטעם שלי,הפירוט וההרמוניה שהכול מתחבר שם היא פשוט פנטסטית.

פשוט לא ציפיתי לסאונד כזה מסאב בקוטר הזה(10) ועוד מתיבה כ"כ קטנה,אם אני זוכר נכון זה היה סאב של ARC דגם BLACK.

בקיצור הצליח לך,ואני מקווה שתחום הSQ יחזור לפורום כי היה פשוט תענוג לשמוע מערכת כזו.

שוב תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק,

 

יש משהו מאוד חזק בלפגוש וותיקי פורום שמגיעים מהתקופה של מפגשי הענק שהיו כאן.

 

אהבתי מאוד את הרכב, את האסטתיקה ואת כל מה שעשית שם.

 

מרגישים מיד ברכב שלך שאתה כבר מכיר היטב את תחום האודיו לרכב ושאתה יודע מה אתה מחפש בכוונים ובציוד, קשה מאוד למצוא מישהו עם סט כמו שיש לך שנשמע ככה - נדיר.

 

הדיעה שלי היא שכדאי לך ללכת או על דאבל 10 או על 12-13 אינטש בודד ולא יותר מזה כי תא המטען של הרכב הזה לא יצליח להכיל זוג 12 לדעתי גם לא בתיבות אטומות וגם אם כן - יותר מיד משקל פיזי לקטגוריה הזו - אולי תחשוב על תיבה מעץ סנדביץ' במקרה שכזה.

 

הסאב הוא אכן BLACK של ארק אודיו ואני מקווה להפוך את זה בעוד חצי שנה בערך לדאבל בלאק.

 

תעדכן אותנו כשיהיו עדכונים נוספים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז הייתי ברדיו מילאנו.

יש להם 12w7 וגם 13w7ae.

אין w6 בכלל, המחירים טובים לעומת ייבוא.

עכשיו רק ההתלבטות, זוג w6

13w7ae.

הזוג של w6 יקרים בלא מעט מ13w7 בודד.

גם אם אני רוכש את הw6 בחו"ל.

וגם מבחינת האופי סאונד.

והאם בכלל המונו שלי יסחוב ב0.75 אום את ה13w7ae.

מאמין שב3 אום הוא לא יזיז לו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק הניחוש שלי הוא שיהיה כאן שרשור רכישת מונבלוק חדש אחרי שהקודם התפחם :-D

 

לא משנה במה תבחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מקווה שלמונו הבא לא יהיה CLASS A )))))

אחרת שרשור נוספ על שדרוג אלטרנטור ומצבר נוסף )))

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם (נערך)

טוב, עם אלטרנטור כזה אפשר לחיות בהחלט!

אני הייתי הולך על סאב בודד יותר עוצמתי . ז"א על 13W7. אם יש לך אפשרות כזאת.

עם מונו בראי הוא יתן תוצאה מצויינת. אם תיבה אטומה או פטוחה. זה כבר עניין של טעם כמובן.

PS אני לא חושב שתוספת מחיר תהיה מוצדקת ביחס לשיפור אם בכלל.

בקוטר קטן יותר לקבלת יותר דיוק אני מבין למה לשים 2 סאבים.

עריכה אחרונה על ידי mefisto

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם (נערך)

חברים אני יודע שאני מציק אך אני בישורת האחרונה לפני הרכישה.

אשתף אתכם בהתלבטות שלי אולי תוכלו לעזור לי.

W6 עולה ברדיו מילאנו 2800 ש"ח,W6 באמאזון עולה 2600(12 אינצ')

W7 באמאזון עולה 6500 בארץ עולה 4000(13 אינצ')

כרגע ברדיו מילאנו יש רק W7,לא יודעים מתי יהיה משלוח של W6 אם בכלל?

אני עדיין מעדיף זוג W6 על W7 אחד,אך הבנתי שהאחריות ברדיו מילאנו היא טובה ואם אני רוכש מחו"ל אחריות אין.

וכמובן יש את העניין של ההבדל באופי סאונד בין שני הסאבים.

שמעתי את ה8W7 של אדי ,הצלחתי לקבל סוג של התרשמות מהאופי סאונד,לא לגמרי נסגרתי עליו כי המונו שלי לא היה מכוון ולא סחב אותו כ"כ.

ובכל אופן אני מאמין שההבדל בין 8 אינצ' ל13.5 הוא מהותי.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

10 אין להם,12 יש אבל הוא רק סליל אחד של 3 אום,פחות אופטימלי למגבר שלי לדעתי.

ואכן אין להם שום סאב הדגמה,כמעט ואין להם סאבים של JL במלאי,קצת מצחיק שהם יבואנים רשמיים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...