Jump to content

aviel56

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviel56

  1. Upp Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  2. Jl audio- 2000 Bit one- 1700 Boston 3way-1000 מחירים מצחיקים למוצרים סופר אכותיים! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  3. Upp גמיש מאוד עקב טיסה לחול Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  4. Upp Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  5. אשמח לדבר איתו ולעזור לו 0507571197 שידבר איתי אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  6. יאיר שלחתי לך הודעה בפרטי צור איתי קשר ואעזור לך בכל מה שצריך(נושא רגיש אצלי)
  7. HU נמכר Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  8. Upp מירושלים/חולון/ בת ים Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  9. מוכר את המערכת שלי עקב החלפת רכב וסיפוק מהמערכת המקורית- קומפוננט: BOSTON 165.3 סט 3WAY כולל קרוסים מקוריים-מגיע ללא גרילים. 1500 ש"ח HU- PIONEER AVH-8550 מגיע עם כל האביזרים הנלווים. 1500 ש"ח מגבר 1: JL AUDIO HD600.4 מיותר לפרט על המגבר הזה מי שמבין יודע כמה הוא טוב וכמה הוא איכותי 2300 ש"ח מגבר 2: ALPINE pmx-f640 מגבר מצויין ושקט 400 ש"ח פרוססור- audison bit 1 במצב מצויין מגיע כולל כבל usb וכולל הdrc. 2000 ש"ח יש גמישות במחירים והנחה יפה תינתן למי שיקח יותר מפריט 1 הכל שמור במצב חדש ולעולם לא עבד קשה המערכת עבדה מאז ומתמיד אקטיבי! לעוד פרטים 0507571197 אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  10. זה גם מה שאני מכיר ויודע זה נקרא קרוס חצי אקטיבי(בי-אמפ) אך כאשר לא היה גישור הרמקולים עבדו כאילו הם חולים. ניסיתי לחבר אותם בתצורת בי-אמפ והם לא ניגנו כלל. רק לאחר שחפרתי באינטרנט וראיתי שהקרוס הזה בא במקור עם גישור וכנאה בעל הסט הראשון הוציא אותו, חיברתי אותו והכל ניגן כמו שצריך. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  11. הקומפוננט לא מחובר בגישור, יש שני ערוצים פנויים. בקרוסים של הקומפוננטים האלה יש אפשרות להוריד אותם ל2 אום ע"י גישור בקרוס עצמו. מצרף תמונה להמחשה מצטער מראש על האיכות, נעשתה הגדלה רצינית של התמונה כדי להגיע לקרוס. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  12. האורות ברכב לא מהבהבים. המערכת הינה pioneer 5850 למיטב זכרוני. פותה"ש יוכל לתת יותר אור לגבי שאר הדברים. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  13. בקרוס של הקומפוננט הנ"ל יש אפשרת לכיוון הטוויטר, יש 5 מצבים של עוצמות, כרגע המגשר נמצא על מצב 2 מתוך 5. הכיוונים נעשו על ווליום 27/40 כאשר פותה"ש שומע לרוב בין 20-27 לפי מה שהוא אמר לי. כתוצאה ממה שהוא אמר לי ביצעתי את הכיוונים על הווליום הזה שיתאימו כמה שיותר לאוזניו. מכיוון והוא עובד פסיבי הקומפוננט מנגן עד 125hz והסאב מנגן מ150hz במגברים הכל נמצא על מצב fullrange וכל החיתוכים והכיוונים נעשו מהHU. זה לפי מה שזכור לי הכיוונים, איתמר אתה יכול לתקן במידה ואתה זוכר אחרת. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. דבר ראשון הוא לא עובד אקטיבי הוא עובד פאסיבי עם קרוס. דבר שני הגיין של המגבר אפילו לא קרוב לנקודת המקסימום שלו. איתמר שומע מוסיקה שרובה עמוסה בדיסטורשין וכתוצאה מכך הטוויטר מתחרבש ו"מפליץ". גם בזמן הכיוונים החלפנו המון סיגנונות של מוסיקה שב99% מהם שומעים מצויין ובלי הפלצות ורק בסגנון מסויים שומעים בלאגן, המסקנה שלי מכל המערכת המדהימה שיש לו וכשאני אומר מדהימה אני מתכוון לזה, היא בנויה מרכיבים איכותיים ביותר זה שהקומפוננט שהוא בחר לא מצליח לספק את הסחורה בהתאם לסגנון המוסיקלי שהוא שומע. כותב גם כאן לאיתמר כמו שאמרתי לו גם בשיחה אחד על אחד שאני ממליץ לו לבדוק קומפוננט אחר שיענה על הדרישות שלו. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  15. המערכת סבירה מינוס...אם אתה מחפש איכות שמע טובה המערכת הזאת לא תספק אותך. נתחיל בזה שאין צורך בשני זוגות קומפוננט מכיוון ואתה הוא זה שחשוב ולא היושבים מאחורה. אני הייתי מוותר על הקומפוננט האחורי ומשקיע יותר בסט הקדמי. דבר חשוב שלא ציינת הוא את יחידת הראש שלך שהיא בעצם הבסיס להכל, אם אתה מעוניין באיכות דבר ראשון תתחיל איתה. 0507571197 יש לי קצת ניסיון עם שירוקו שהייתה ברשותי בעבר צור קשר להתייעצות. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  16. דבר איתי 0507571197 אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  17. אוכל לעזור לך בזה בכיף 0507571197 אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  18. גם את המסך צריך להוציא Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  19. לדעתי כן...אם אתה מירושלים מוכן לעזור לך בזה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  20. הניסוי הנ"ל צריך להיות מאוד מעניין, אשמח להגיע ולקחת חלק. אך לדעתי צריכים לקחת מספר מגברים של מותגי מדבקה כי כל אחד בנוי בצורה שונה והשוק מוצף בהם! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  21. הקופסא נמצאת בדרך כלל מאחורי המערכת עצמה או מאחורי התא כפפות(ברוב המקרים היא נמצאת מאחורי המערכת עצמה), להחליף את הסים זה עניין פשוט מאוד עם ידיים טובות ובזהירות לא לשבור פלסטיקים תוכל לעשות זאת לבד. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  22. aviel56

    דאבל דין pioneer 8550

    מצורפות תמונות. מצב חדש Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  23. תסתכל בפרטי שלחתי לך הודעה.. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  24. aviel56

    דאבל דין pioneer 8550

    Upp גמיש Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  25. אתה יכול להעלות תמונה של קיר האש באיזור הנהג? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...