aviel56
-
הודעות
94 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי aviel56
-
פרוייקט בניית מערכת בלאון 2011 DIY
aviel56 פרסם הודעה בנושא של aviel56 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
החיווט שמגיע לבגאג' מדידות אחרונות לפני ריפוד של הפלטה העליונה- ריפוד- \ פרספקס בחלק העליון- בדיקות אחרונות לפני קיבוע- ותוצאה סופית ומוגמרת של כך הבגאג' חוץ מהתיבה של הסאב שממש לקראת סיום- הרכש הבא הוא-JL AUDIO 12T3-4D אשמח לביקורת עליו..! ועכשיו לשלב הסופי לכיוונים =)..... עידכונים סופיים בהמשך! יום טוב! -
שלום לכולם! לאחר המון זמן של עבודה חשיבה ובעיקר הנראה אני שמח להציג בפניכם את הפרוייקט שעשיתי בלאון שלי- רשימת פריטים אשר מותקנים באוטו: HU- RCD 510 סט קדמי- BOSTON PRO 6.53 3-WAY אשר יוגבר אקטיבית SUB- ROCKFORD P1 אשר יוחלף כנראה בחודש הבא לסאב שיתאים לתיבה קטנה(פרטים בהמשך) AMP'S- *Alphine PMX-F640-יגביר את הטוויטרים ואת המידריינג'ים *JL AUDIO HD 600/4 אשר יגביר את הוופרים מקדימה ואת הסאב בגישור(מוציא 150 RMS לערוץ) PROCCECOR- AUDISON BIT ONE ינהל את כל העניינים חיווט- כל החיווט ברכב הוא של חברת CONNECTION איטום- שתי הדלתות הקדמיות הגג והבגאג' אטומים ע"י DINNAMAT ועכשיו קצת תמונות שיתארו כל שלב ושלב בבניית המערכת: בניית קורות מפיבר גלאס: קצת בונדו- לאחר שיוף- בדיקות והתאמות- ריפוד הקורות בבד שמיועד לריפוד דיפון גג (בתמונות נראה צבע שונה אך הוא מאוד מאוד דומה כמעט ולא נרא הבדל) הכנת חיווט לרמקולים הקדמיים- התקנה של הקורות- בניית תיבה לסאב מפיבר גלאס בדופן הבגאג'- הרכבת המגברים על פלטת עץ- כיסוי לפלטת המגברים- בניית התיבה לסאב-(המשך)+מתקן ביתי לטרימר לעשיית עיגולים לפי הקוטר הרצוי: 3 שכבות של עץ *שכבה ראשונה הסאב מחובר עלייה *שכבה שנייה-שכבת הגבהה *שכבה שלישית-שכבת כיסוי וסגירת הגנה וליופי
-
אדי לגבי ההדלקה האוטומטית של bit one יש לזה פיתרון!! פרק אותו מהרכב תפתח אותו כך שתוכל לגשת ללוח עצמו. על הלוח יש לך מאין חיבור כזה שמגשר בין שני פינים שתפקידם הוא הדלקה אוטומטית באמצעות סיגנל תנתק אותו ע" משיכה והוצאה שלו מהלוח, וכך נפתרת הבעייה של ההדלקה אוטומטית. מתחת לפינים כתוב ch1 auto turn on
-
מבקש המלצה לHU וקומפ' עד 2000 ש"ח
aviel56 פרסם הודעה בנושא של Oren da man בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לך בירושלים את מוטי קרייזי סאונד אחלה בחור דבר איתו הוא ישמח לייעץ לך -
המלצות לשדרוג השמע בסיאט איביזה חדשה
aviel56 פרסם הודעה בנושא של Elad Shany בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
במצב כמו שלך הייתי ממליץ לך בכל זאת ללכת למתקין שיסכים להתקין לך קומפוננט בדלתות הרי בסופו של דבר אתה נהנה מהשמיעה שמגיע אליך מקדימה ולא מאחורה. בתקציב כמו שלך- -מגבר בסיסי של חברה מוכרת -סט קומפוננט של morel יש להם דגמים יחסית זולים שנותנים אחלה תמורה למחיר -סאב בבגאז יהיה עדיף על 6×9 מבחינת איכות -מנחת טוב כל זה אתה יכול להשיג בסביבות 3000-3500 אם אתה פתוח להצעות יד שנייה יש בפורום המון ציוד למכירה.. ובכל זאת אם אתה מעדיף את המקום בבגאג' מאשר לשים סאב תתקין זוג 6×9 בהצלחה -
מערכת מקורית של סיאט לא נשלטת מכפתורי ההגה.
aviel56 פרסם הודעה בנושא של bedok בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
את החברה של הדאבל דין שלך -
מערכת מקורית של סיאט לא נשלטת מכפתורי ההגה.
aviel56 פרסם הודעה בנושא של bedok בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זאת התקנה מאוד פשוטה plug and play. לא שילמתי שום מיסוי על זה רק את מחיר הפריט. -
מערכת מקורית של סיאט לא נשלטת מכפתורי ההגה.
aviel56 פרסם הודעה בנושא של bedok בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שים לב שאתה צריך להכניס את "המותג" שברשותך כדי שהוא יוכל לעבוד איתו ולשלוט בו. האתר הראשון שהעלתה יתאים לך אני הזמנתי ממנו ויש לי את המתאם הנ"ל. לא אכזב אותי בכלל לא הייחס של החברה ולא איכות הרכיב עצמו. בהצלחה -
עזרה עם רעש סטטי במערכת שהותקנה
aviel56 פרסם הודעה בנושא של sagi_bb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אחינו פרסמת מגבר לא פילטר... ולמה אתה צריך פילטר הרי אמרת שהבעייה נפתרה לא? -
עזרה עם רעש סטטי במערכת שהותקנה
aviel56 פרסם הודעה בנושא של sagi_bb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תפקידו הוא חיתוך תדרים. -
עזרה עם רעש סטטי במערכת שהותקנה
aviel56 פרסם הודעה בנושא של sagi_bb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תצלם את הצד של כניסות הRCA של המגבר ותעלה את התמונה -
עזרה עם רעש סטטי במערכת שהותקנה
aviel56 פרסם הודעה בנושא של sagi_bb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יכול להיות שמדובר בגיין שמכוון גבוהה מדי. זה לא נשמע כמו רעש שנכנס מהאלטרנטור. אתה יכול לקנות משתיק רעש באינטרנט במחיר זול יותר ולהתקין לבד. מדובר במכשיר קטן שמתלבש על כבלי הRCA -
מה דעתכם על הרמקולים האלו לרכב שלי?
aviel56 פרסם הודעה בנושא של PRONATI בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ענק אתה! -
תבדוק עם רפי האוזמן הוא מומלץ בחום! אני עבדתי בתחום ההגברה כמה שנים ורק אצלו הייתי מתקן אלמנטים.. אם זכור לי נכון יעלה לך בסביבות 800-1000 לתקן אותו. הרבה יותר זול מאשר לקנות חדש
-
מחפש חנות בירושלים שמוכרת את הדיבורית של מוטורולה TK-30
aviel56 פרסם הודעה בנושא של nirmitlamed בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אישית לא מתחבר למוטורולה כך שהייתי חושב לכיוון הדיבורית של parrot אך היא יקרה.. תעשה בדיקה והשוואת מחירים. -
מחפש חנות בירושלים שמוכרת את הדיבורית של מוטורולה TK-30
aviel56 פרסם הודעה בנושא של nirmitlamed בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תנסה את רדיו צליל בגבעת שאול לפי מה שאני יודע הם משווקים של מוטורולה. אם אצלם לא תמצא את מבוקשך תנסה את אבי אביזרים שנמצא בתלפיות גם הוא מתעסק עם מוטורולה. מעבר לכך יש מרכז התקנות של פלאפון בתלפיות תחת השם מוטורולה. מקווה שתמצא באחד מהמקומות הללו. -
שיתוף תמונות מארוע גמר קטגוריות מאוחדות IASCA בהאנטסביל אלבמה 2015
aviel56 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן אירוע מרשים ביותר הלוואי והייתה רמה כזו בארץ! מקווה שהתחום בארץ יצבור יותר תאוצה וגם אלינו יגיעו התחרויות האלה! בינתיים מה שנשאר זה לצפות בתמונות ולהנות! -
מוראל עשו זאת שוב! מוצר חדשני והפעם Virtus Nano
aviel56 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בהחלט סט מרשים! מורל יודעים את העבודה!! -
זו מערכת תואמת מקור כך שאין מתאמים שמחוברים ככל הידוע לי ואני מדבר בתור בעל סיאט לאון כמו שלך בדיוק. את אתה יכול לשלוף החוצה את המערכת ולצלם תהיה לי אינדיקציה יותר טובה לעזור לך. בכל מקרה יש לי כבל VAG-COM ואם תרצה אוכל לעזור לך במידה וזו הבעייה. צור קשר 0507571198 אביאל אני מירושלים אם אתה מהאיזור
-
צור איתי קשר אוכל לעזור לך אני ירושלמי
-
2015-16 שנה טובה פורום אודיו
aviel56 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שנה טובה לכולם והכי חשוב סעו בזהירות עם הרבה מוסיקה טובה! -
המלצה למתקין מערכות טוב בירושלים + שאלה לגבי מערכת מולטימדיה לסיאט
aviel56 פרסם הודעה בנושא של talmolco בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לך את מוטי קרייזי סאונד בתלפיות. בנאדם מקצועי ביותר אך יקר. לגבי הרדיו אני לא יודע להגיד לך אבל אני מאמין שחיפוש קטנטן באינטרנט יביא לך עשרות תשובות. כנל לגבי מגבר,השאלה היא מה הצורך שלך רק הסאב? סאב ולהוסיף קומפוננט? עם קצת יותר פרטים יהיה ניתן להתאים לך את מה שאתה מחפש -
למכירה RCD510 ירד מלאון 2011 מצב מושלם מותקן באותו שנה אחת בלבד לפני כן הייתה מורכבת באוטו מערכת אחרת. מוכר עקב שדרוג. 800 ש“ח מירושלים. בנוסף קיים סט חמוד של קומפוננט Focal p165v15 6.5 700 שח 0507571197-אביאל יש אפשרות החלפה ברכיבי אודיו אחרים..
