Jump to content

aviel56

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviel56

  1. החיווט שמגיע לבגאג' מדידות אחרונות לפני ריפוד של הפלטה העליונה- ריפוד- \ פרספקס בחלק העליון- בדיקות אחרונות לפני קיבוע- ותוצאה סופית ומוגמרת של כך הבגאג' חוץ מהתיבה של הסאב שממש לקראת סיום- הרכש הבא הוא-JL AUDIO 12T3-4D אשמח לביקורת עליו..! ועכשיו לשלב הסופי לכיוונים =)..... עידכונים סופיים בהמשך! יום טוב!
  2. שלום לכולם! לאחר המון זמן של עבודה חשיבה ובעיקר הנראה אני שמח להציג בפניכם את הפרוייקט שעשיתי בלאון שלי- רשימת פריטים אשר מותקנים באוטו: HU- RCD 510 סט קדמי- BOSTON PRO 6.53 3-WAY אשר יוגבר אקטיבית SUB- ROCKFORD P1 אשר יוחלף כנראה בחודש הבא לסאב שיתאים לתיבה קטנה(פרטים בהמשך) AMP'S- *Alphine PMX-F640-יגביר את הטוויטרים ואת המידריינג'ים *JL AUDIO HD 600/4 אשר יגביר את הוופרים מקדימה ואת הסאב בגישור(מוציא 150 RMS לערוץ) PROCCECOR- AUDISON BIT ONE ינהל את כל העניינים חיווט- כל החיווט ברכב הוא של חברת CONNECTION איטום- שתי הדלתות הקדמיות הגג והבגאג' אטומים ע"י DINNAMAT ועכשיו קצת תמונות שיתארו כל שלב ושלב בבניית המערכת: בניית קורות מפיבר גלאס: קצת בונדו- לאחר שיוף- בדיקות והתאמות- ריפוד הקורות בבד שמיועד לריפוד דיפון גג (בתמונות נראה צבע שונה אך הוא מאוד מאוד דומה כמעט ולא נרא הבדל) הכנת חיווט לרמקולים הקדמיים- התקנה של הקורות- בניית תיבה לסאב מפיבר גלאס בדופן הבגאג'- הרכבת המגברים על פלטת עץ- כיסוי לפלטת המגברים- בניית התיבה לסאב-(המשך)+מתקן ביתי לטרימר לעשיית עיגולים לפי הקוטר הרצוי: 3 שכבות של עץ *שכבה ראשונה הסאב מחובר עלייה *שכבה שנייה-שכבת הגבהה *שכבה שלישית-שכבת כיסוי וסגירת הגנה וליופי
  3. תודה על המידע כבר ראיתי וקראתי קצת זה הולך להיות מעניין!!
  4. אדי לגבי ההדלקה האוטומטית של bit one יש לזה פיתרון!! פרק אותו מהרכב תפתח אותו כך שתוכל לגשת ללוח עצמו. על הלוח יש לך מאין חיבור כזה שמגשר בין שני פינים שתפקידם הוא הדלקה אוטומטית באמצעות סיגנל תנתק אותו ע" משיכה והוצאה שלו מהלוח, וכך נפתרת הבעייה של ההדלקה אוטומטית. מתחת לפינים כתוב ch1 auto turn on
  5. יש לך בירושלים את מוטי קרייזי סאונד אחלה בחור דבר איתו הוא ישמח לייעץ לך
  6. במצב כמו שלך הייתי ממליץ לך בכל זאת ללכת למתקין שיסכים להתקין לך קומפוננט בדלתות הרי בסופו של דבר אתה נהנה מהשמיעה שמגיע אליך מקדימה ולא מאחורה. בתקציב כמו שלך- -מגבר בסיסי של חברה מוכרת -סט קומפוננט של morel יש להם דגמים יחסית זולים שנותנים אחלה תמורה למחיר -סאב בבגאז יהיה עדיף על 6×9 מבחינת איכות -מנחת טוב כל זה אתה יכול להשיג בסביבות 3000-3500 אם אתה פתוח להצעות יד שנייה יש בפורום המון ציוד למכירה.. ובכל זאת אם אתה מעדיף את המקום בבגאג' מאשר לשים סאב תתקין זוג 6×9 בהצלחה
  7. את החברה של הדאבל דין שלך
  8. זאת התקנה מאוד פשוטה plug and play. לא שילמתי שום מיסוי על זה רק את מחיר הפריט.
  9. שים לב שאתה צריך להכניס את "המותג" שברשותך כדי שהוא יוכל לעבוד איתו ולשלוט בו. האתר הראשון שהעלתה יתאים לך אני הזמנתי ממנו ויש לי את המתאם הנ"ל. לא אכזב אותי בכלל לא הייחס של החברה ולא איכות הרכיב עצמו. בהצלחה
  10. אחינו פרסמת מגבר לא פילטר... ולמה אתה צריך פילטר הרי אמרת שהבעייה נפתרה לא?
  11. תפקידו הוא חיתוך תדרים.
  12. תצלם את הצד של כניסות הRCA של המגבר ותעלה את התמונה
  13. יכול להיות שמדובר בגיין שמכוון גבוהה מדי. זה לא נשמע כמו רעש שנכנס מהאלטרנטור. אתה יכול לקנות משתיק רעש באינטרנט במחיר זול יותר ולהתקין לבד. מדובר במכשיר קטן שמתלבש על כבלי הRCA
  14. תפנה לרפד רכב תחפש באינטרנט יש המון כאלה. קח בחשבון שזה לא עניין זול בכלל!
  15. תבדוק עם רפי האוזמן הוא מומלץ בחום! אני עבדתי בתחום ההגברה כמה שנים ורק אצלו הייתי מתקן אלמנטים.. אם זכור לי נכון יעלה לך בסביבות 800-1000 לתקן אותו. הרבה יותר זול מאשר לקנות חדש
  16. אני אישית לא מתחבר למוטורולה כך שהייתי חושב לכיוון הדיבורית של parrot אך היא יקרה.. תעשה בדיקה והשוואת מחירים.
  17. תנסה את רדיו צליל בגבעת שאול לפי מה שאני יודע הם משווקים של מוטורולה. אם אצלם לא תמצא את מבוקשך תנסה את אבי אביזרים שנמצא בתלפיות גם הוא מתעסק עם מוטורולה. מעבר לכך יש מרכז התקנות של פלאפון בתלפיות תחת השם מוטורולה. מקווה שתמצא באחד מהמקומות הללו.
  18. אכן אירוע מרשים ביותר הלוואי והייתה רמה כזו בארץ! מקווה שהתחום בארץ יצבור יותר תאוצה וגם אלינו יגיעו התחרויות האלה! בינתיים מה שנשאר זה לצפות בתמונות ולהנות!
  19. בהחלט סט מרשים! מורל יודעים את העבודה!!
  20. זו מערכת תואמת מקור כך שאין מתאמים שמחוברים ככל הידוע לי ואני מדבר בתור בעל סיאט לאון כמו שלך בדיוק. את אתה יכול לשלוף החוצה את המערכת ולצלם תהיה לי אינדיקציה יותר טובה לעזור לך. בכל מקרה יש לי כבל VAG-COM ואם תרצה אוכל לעזור לך במידה וזו הבעייה. צור קשר 0507571198 אביאל אני מירושלים אם אתה מהאיזור
  21. צור איתי קשר אוכל לעזור לך אני ירושלמי
  22. שנה טובה לכולם והכי חשוב סעו בזהירות עם הרבה מוסיקה טובה!
  23. יש לך את מוטי קרייזי סאונד בתלפיות. בנאדם מקצועי ביותר אך יקר. לגבי הרדיו אני לא יודע להגיד לך אבל אני מאמין שחיפוש קטנטן באינטרנט יביא לך עשרות תשובות. כנל לגבי מגבר,השאלה היא מה הצורך שלך רק הסאב? סאב ולהוסיף קומפוננט? עם קצת יותר פרטים יהיה ניתן להתאים לך את מה שאתה מחפש
  24. למכירה RCD510 ירד מלאון 2011 מצב מושלם מותקן באותו שנה אחת בלבד לפני כן הייתה מורכבת באוטו מערכת אחרת. מוכר עקב שדרוג. 800 ש“ח מירושלים. בנוסף קיים סט חמוד של קומפוננט Focal p165v15 6.5 700 שח 0507571197-אביאל יש אפשרות החלפה ברכיבי אודיו אחרים..
×
×
  • תוכן חדש...