Jump to content

aviel56

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviel56

  1. אני יודע אין לי שום בעייה עם זה אבל השאלה היא אם זה יהיה יעיל לשים קסנון גם באורות הגבובים?
  2. יש ברשותי סיאט איביזה 2007 3d עם פנסי רפלקטור רגילים בעלי נורות H3-H7 ורציתי לדעת אם לשים Xenon גם באור הגבוהה יהיה פקטיבי כי שמעתי שלנורת קסנון לוקח כמה זמן עד שהיא מגיע לעוצמה המירבית שלה..
  3. תודה על העזרה בסוף התייאשתי ופתחתי את הלוח שעונים,מסתבר שזה SMD וזה בלאגן גדול מידי להחליף אותך... שיהיה שבוע טוב
  4. כן אחי השאלה היא אם יש מנורות או שזה smd שמולחמות על הלוח מאחורה או שזה לדים t10/t5/t3?
  5. אהלן שלום לכולם אני ממש ממש חדש פה... רציתי לדעת אם אפשר להחליף צבע ללוח שעונים באוטו שלי Seat ibiza 2007 מצבע כתום לצבע לבן או כחול?? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...