Jump to content

aviel56

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviel56

  1. זה לא אמור לפגוע בגלל שבפרוססור הרמקולים הקדמיים מחוברים על הערוןצים הקדמיים בפרוססור. בקיצור אל תפחד זה לא יפגע לך בשום דבר
  2. תראה המערכות האלה איך שלא תהפוך אותן הן סיניות לא הכי איכותיות. לא הייתי ממליץ לך להחליף את המקורי באחד כזאת. אם אתה מחליף תקנה Rcd 510 שיתאים בצורה מושלמת. מה הדרישות שלך מהמערכת?
  3. אתה טועה כי הרמקולים האחוריים לא ניתנים לשליטה ע“י הפרוססור הם הרי מחוברים ישירות ליחידת ראש, זאת אומרת שאתה יכול לכוון אותך אך ורק מהמקור אליו הם מחובים. שים את הפייד על הFront בלבד ותתחיל בכיול,לאחר שאתה מסיים את כל התהליך תשים רק על Rear תכוון בנפרד מיחידת הראש ואז תבחר את האיזון שאתה מעוניין בו. מקווה שעזרתי
  4. לך לHU עצמו ובfader תכוון שרק הקדמיים יעבדו
  5. יכול להיות שהבקר טעינה של הקבל התחמם ונוצר קצר. הבקבל תקין אחרי מה שקרה?
  6. תאריכ את הכבלי RCA זה יתן לך פיתרון לזמזום. איך עושים את זה?- לוקחים כבל חד גידי הכי פשוט שיש בסביבתך, מגלפים את הקצה שלו, מחברים ל-(מינוס) של ראש הכבל ומחברים למינוס של האוטו. כך לעשות לכל אחד מהכבלים וליישם על שני הראשים.
  7. את זה עדיין לא נסיתי אנסה ואעדכן..
  8. כל 4 הכניסות הוגדרו כפול ריינג` 1-4 מוגדרות 1-2 left front/right front 3-4 left rear/ right rear התוכנה מאשרת שיש חיבור. הCD מנגן כי כשאני מחר רב מודד הוא מראה שיש מתח בכניסה. ניסיתי גם להחליף כמה מחשבים אמרתי שאולי המחשב לא תקין. גם זאת אינה הבעיה.
  9. כן ראיתי את שניהם. בהחלט וידיואים הסברתיים מעולים
  10. חיברתי ל1,2,3,4 ומה יתן השינוי? יכול להיות שהמינוסים/פלוסים הם בהצלבה?
  11. יכול להיות שיש לי איזו בעייה אבל אני לא מצליח להבין את כוונתכם. תסלחו לי על כך.
  12. ומעשית זה אומר ללכת לאחד הרמקולים ולשנות +/- כי לפי מה שlanosforce כתב זה להפוך את היציאה מHU לפרוססור. וזה מה שעשיתי.
  13. אחי בוצעה בדיקה אפילו החלפה של ה+/- למען הסר ספק.. זה לא זה.
  14. תודה רבה על התשובה כבר רץ לבדוק זאת
  15. זה חדש לי לא ידעתי... איפה ניתן למצוא כזה דבר? ולגבי ההגדרות הראשוניות זה מה שאני מנסה לעשות אך ללא הצלחה..
  16. כתוב בהתחלה להנמיך את הווליום להתחיל בהגדרת הערוצים,לאחר מכן צריך להכניס את הדיסק לנגן את רצועה מספר 1 על פול ווליום ופה הפרוססור צריך לזהות את המקסימום ווליום ולתקן את עצמו כדי לא להגיע לדיסטרושן, משום מה בחלק הזה הפרוססור לא מזהה שנכנס לו הסיגנאל למרות שבבדיקה עם רב מודד הוא מקבל 6.32v אזאני לא כל כך מבין מה הבעייה..
  17. תראה..א עשיתי הכל לפי הספר וגם ניסיתח לעשות reser למכשיר עצמו ולהגדיר שנית. העניין הוא שהוא לא מזהה את הכניסה של הHU
  18. http://www.manualslib.com/manual/835558/Rockford-Fosgate-3sixty-3.html
  19. קראתי, הבנתי אך לא מצליח להגדיר אותו על היציאות high level המתח תקין נבדק על ידי רב מודד. אפילו הוספתי פיוז 5 אמפר לפי ההוראות
  20. משהו? אני קצת אבוד עצות...
  21. שלום לכולם ברשותי פרוססור ROCKFORD 3SIXTY.3 התקנתי אותו הכל טוב ויפה חיברתי את היציאות של הרמקולים ישירות לפרוססור כדי לעבוד עם המערכת המקורית. פה מגיעה הבעייה-הפרוססור נדלק מזהה חיבור למחשב אבל כאשר אני מתחיל בהגדרה שלו הוא כאילו לא מזהה שנכנס אליו סיגנאל מהHU בדקתי עם רב מודד אם יש זרימת מתח על הקוים ויש!!!! אני כבר משתגע מזה. חפרתי בכל הפורומים באינטרנט הן בארץ והן בחול,לא מצאתי תשובה. תודה לעוזרים.
  22. לא צריך שום דבר מיוחד אם כרגע יש לך את כל הפיצ`רים מותקנים ברכב זה פשוט plug and play הכי פשוט שיש
  23. 1-הקומפוננט שיש לך נמצא בכמה רמות מעל לרמקולים המקוריים. 2-אתה יכול לחבר את המגבר אך ורק על ידי חיבור מנחת או אם יש לך יציאות כאלה במגבר ויש לך את הקונקטור המתאים.
  24. יש לי מנחת משומש שכרגע פורק עקב התקנת פרוססור אשמח למכור לך אותו במחיר סימלי צור קשר אם אתה מעוניין 0507571197
  25. תודה על היעוץ אבל אני נוסע באיזור ירושלים ויש מקומות שפשוט אין בהם תאורת רחוב אז אני כן משתמש באורות הגבוהים.
×
×
  • תוכן חדש...