Jump to content

snork92

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של snork92

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני נוהג היום בסיאט לאון 2012 דגם Copa הדגם מגיע עם מערכת RCD310 אני מעוניין לשדרג לRCD510 אני מעוניין להזמין מחו"ל למה אני צריך להתייחס על מנת לשמור על כל ההגדרות של הבלוטוס וההגדרות מההגה ללא קומבינות..? תודה רבה מראש.
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?568908-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
×
×
  • תוכן חדש...