Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה לכל העוזרים!

אני שוקל ברצינות לרדת מהפולו וללכת על מאזדה 2 pure white המחיר זהה והאבזור במאזדה בשמיים.

הקטע שהסוכן של vw עשה לי ממש עצבן אותי.

בעת ההזמנה הסוכן ציין במפורש שהאופציה היחידה שלי לשדרג משהו היא להוסיף חיישני רוורס לא שטוחים.

בשבוע שעבר עזר לי סוכן אחר שאמר שאין בעייה להוסיף שטוחים ומצלמה מקורית.

כאשר שאלתי את הסוכן שלי לגבי העניין הזה הוא אמר שמהצלמה מגיעה מהמפעל והייתי צריך להזמין אותה כבר עם הרכב.

פניתי לשירות לקוחות הכללי והסוכן שלי חזר אלי וטען שרק שבוע שעבר נכנס העניין של המצלמות ואם אני רוצה אני יכול להמתין 3 חודשים לרכב עם מצלמה (בקיצור מרגיש שמנסים לערבב אותי ) לגבי החיישנים השטוחים אם אני רוצה זה אפשרי.

 

וכל זה מצטרף לשקרים שהסוכן המציא בפעם הראשונה שנכנסתי לסוכנות כששאלתי אותו לגבי המתיחת פנים שהרכב עבר, טען שרק לפני חצי שנה עברה מתיחת פנים ובפועל זה קרה בתחילת 2014.

גם כל שיטת המכירה סטייל ערוץ הקניות שלו הרגישה לי כאילו הוא מנסה למכור לי מכונת כביסה ושכח שמדובר ברכב בסכום של 111,000 ש"ח.

זה פחות עניין אותי כי אני רציתי את הרכב עוד לפני שנכנסתי לסוכנות.

 

אבל לא ברור לי העניין, אין לסוכן אינטרס למכור לי את התוספות האלו? בקיצור הרגשה לא נעימה ועוד לא קניתי את הרכב בכלל.

 

מחר אקח את המאזדה 2 לנסיעת מבחן מקווה שהמנוע שלה לא יאכזב אותי, הטורבו והבידוד של הפולו קנו אותי.

 

דרך אגב אני יודע שזה לקשור לפורום הנל אבל אם יש למישהו חוו"ד על המאזדה 2 החדשה אשמח לשמוע.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היאריס גם יכולה לעניין אותך, בתקציב שלך אתה יכול לקנות את ההיברדית..

היא מגיעה גם עם מצלמה חביבה... ומנסיעה שעשיתי עליה היא נוחה ושקטה...

פורסם

לסוכנות הזאת לא הייתי מתקרב יותר, אם עדיין תהיה נעול על הפולו תנסה סוכנויות אחרות, מאמין שיש כאן המלצות על שירות טוב.

 

לגבי מאזדה 2 יצא כאן מבחן דרך.

 

כאן

פורסם

המאזדה 2 אחלה רכב מאובזר וטוב מהמפעל.

נחשב בין הטובים אם לא הכי טוב בסגמנט ה"סופר מיני".

אם כן תלך על הפולו, תוריד מחיר או שתזמין בלי חיישנים ותתקין לאחר המסירה

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם (נערך)

גם אני הזמנתי רכב חדש, קיבלתי מצלמת רוורס ולמען האמת הוספתי עוד 2400 ש"ח על חיישנים קדמיים ואחוריים מפחד להתנגש בעצמים נמוכים ובעיקר מחוסר רצון להביט במצלמה בכל חניה לאחור. יצאתי פראייר? יכול להיות.

 

אין לי נסיון עם מצלמות רוורס, אני לא בטוח כמה הדבר שמיש, בכל רוורס שלוקחים, חיישני רוורס סוגרים את הפער עבורי. מנגד, חבל לי שיקדחו בטמבון - זה השיקול היחיד.

עריכה אחרונה על ידי Or_s
פורסם

יקדחו לי בטמבון.............. ואז מה? זה ניתוח לב פתוח? חתיכת פלסטיק מסכנה. איזה "שיקול" כבד משקל יש כאן.

 

ותסלחו לי. מי שהרכב שהוא מרשה לעצמו לקנות, זה ואג פולו. לא נראה לי מספיק עשיר לקנות חיישנים ב2000 שקל. כי הם "מקוריים"

(לפני שיגיבו תגובה בסגנון מי אתה שתכנס לאנשים בכיס. לי אין כסף לקנות פולו חדשה)

פורסם
גם אני הזמנתי רכב חדש, קיבלתי מצלמת רוורס ולמען האמת הוספתי עוד 2400 ש"ח על חיישנים קדמיים ואחוריים מפחד להתנגש בעצמים נמוכים ובעיקר מחוסר רצון להביט במצלמה בכל חניה לאחור. יצאתי פראייר? יכול להיות.

 

אין לי נסיון עם מצלמות רוורס, אני לא בטוח כמה הדבר שמיש, בכל רוורס שלוקחים, חיישני רוורס סוגרים את הפער עבורי. מנגד, חבל לי שיקדחו בטמבון - זה השיקול היחיד.

חיישני רוורס אוהבים סתם לצפצף ולהתריע על מכשולים שלא באמת מהווים "סכנה".

לעומת זאת המצלמת רוורס נותנת לך שידור חי של כל השטח המת שנמצא מאחוריך, ואתה יכול לדעת מה באמת נמצא מאחוריך ולא סתם לשמוע צפצופים.

כמובן שהשילוב של השניים הוא שילוב מנצח.

פורסם

ותסלחו לי. מי שהרכב שהוא מרשה לעצמו לקנות, זה ואג פולו. לא נראה לי מספיק עשיר לקנות חיישנים ב2000 שקל. כי הם "מקוריים"

(לפני שיגיבו תגובה בסגנון מי אתה שתכנס לאנשים בכיס. לי אין כסף לקנות פולו חדשה)

זה לא משנה כמה הם עשירים, מה שקובע זה כמה הם חושבים שהם עשירים, יש הבדל גדול בין שני הדברים. ובן אדם שקונה רכב ב 100,000, חושב ש 102.000 עם חיישנים זה אותו דבר, זה כשל מחשבתי ידוע.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

צודק . יש ספר חמוד של דן אריאלי נראה לי. "לא רציונלי ולא במקרה" שמספיר את התופעה. שאדם יסע מרחק עשר דקות לקנות ירקות ב7ש"ח לקילו במקום 15 ש"ח לקילו. גם אם הוא צריך רק 2 קילו. (רווח 15 ש"ח). וכשאותו אחד יקנה מקרר לצורך העניין ב2500 ש"ח. הוא לא ילך חצי דקה לחנות ממול כדי לחסוך 50ש"ח.

 

בעולם הרכב מנצלים מאוד את התופעה!!

ובשביל תוספת "מערכת מולטימדיה" סוג ד' בהתקנה מקומית דורשים 5000ש"ח שיכלו לקנות מערכת מולטימדיה מליגה אחרת לגמרי.

 

אבל חיישנים ב2000ש"ח זה כבר הגזמה פראית. אבל מה אני מבין זה עובד!

פורסם
יקדחו לי בטמבון.............. ואז מה? זה ניתוח לב פתוח? חתיכת פלסטיק מסכנה. איזה "שיקול" כבד משקל יש כאן.

 

ותסלחו לי. מי שהרכב שהוא מרשה לעצמו לקנות, זה ואג פולו. לא נראה לי מספיק עשיר לקנות חיישנים ב2000 שקל. כי הם "מקוריים"

(לפני שיגיבו תגובה בסגנון מי אתה שתכנס לאנשים בכיס. לי אין כסף לקנות פולו חדשה)

 

אז אולי נקדח סתם ככה בטמבון? אפשר גם בדלת זה סתם חתיכת פח.

פורסם
אז אולי נקדח סתם ככה בטמבון? אפשר גם בדלת זה סתם חתיכת פח.

אף אחד לא רוצה חורים מיותרים...

אבל מכאן ועד לשלם הון ל"מומחה" הדרך ארוכה!

גם אם ה"לא מומחה" בטעות ישבור את כל הטמבון ויחליף אותו לא בטוח שזה יגיע ל2000₪...

פורסם (נערך)

עדכון:

אז קודם כל תודה לכולם.

 

אחרי התלבטויות קשות בין המאזדה 2 לפולו הנסיעת מבחן הכריעה בשבילי ורכשתי את הפולו!

לא הרגשתי ביטחון או נינוחות בנסיעה כמו שהרגשתי בפולו, יכול להיות שמדובר בעניין של הרגל שהיה נעלם אבל הרגשתי שלא אהיה שלם עם ההחלטה אם אלך על המאזדה, שדרך אגב יקרה ב3 אלף שקל יותר.

בנוסף ההגה היה קל מאוד ולדעתי קל מדי מה שגורם לנסיעה להרגיש מאוד "רובוטית" ומנותקת מהכביש.

האבזור בהחלט מדהים אבל כשבוחנים אותו לעומק מרגישים מהר מאוד איפה מאזדה חיפפה ואיפה לא.. כנראה שלשים עור בכל מקום זה לא מספיק, חשובה גם איכות הבניה ושם המאזדה לוקה קצת (באמת קצת) בחסר.

 

לגבי חיישנים או לא, בסוף לקחתי חיישנים לא שטוחים ב680 ש"ח אחרי שהבנתי שהשטוחים שעולים 1000 שקל יותר מגיעים בלי צג, ובכל מקרה שניהם לא מקוריים ושניהם מותקנים בארץ.

בנוסף היה היום בסוכנות שני רכבים אחד עם שטוחים ואחד עם חיצונים, אחרי שכל הזמן הזה דמיינתי את החיצונים כ4 גושים שחורים בולטים ומכוערים, ראיתי שבטכלס מדובר ב4 מטבעות של שקל בצבע הרכב באמת לא ראיתי סיבה לקחת את השטוחים, בקושי רואים אותם.

כמו שנאמר פה, מצלמה הייתי צריך להזמין ביחד עם הרכב ובגלל סיבות כאלה ואחרות בכלל לא הייתה לי את האופציה, אז ירד מהפרק.

 

לגבי עניין הכסף, אני מודע לכך שיכולתי לחסוך לפחות 300 שקל בחוץ על החיישנים, אבל לא רציתי להתעסק עם זה יותר מידי (אפשר לקרוא לזה פינוק לדעתי יותר בכיוון של ראש שקט).

ולגבי אם אני עשיר מספיק או לא, הכסף פה לא היה כל כך שיקול בשבילי אם הייתה תמורה בהתאם, אבל מבחינת לזרוק 1500 שקל על חיישנים נשמע לי בזבוז, במיוחד שאני יודע שבקרוב אוציא סכום נכבד נוסף על האוטו (שדרוג המערכת ובציפוי הגנה כלשהו לצבע).

 

עכשיו רק ניתן להמתין שיגיע :)

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם
לך על הרגילים. המחיר של השטוחים לא מצדיק.

בסוף לקחתי חיישנים לא שטוחים ב680 ש"ח אחרי שהבנתי שהשטוחים שעולים 1000 שקל יותר

לגבי עניין הכסף, אני מודע לכך שיכולתי לחסוך לפחות 300 שקל בחוץ על החיישנים

 

תתחדש.

קנית אחלה רכב ועשית את זה בצורה הנכונה.


×
×
  • תוכן חדש...