Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני החלטתי שברכב שלי אני לא קודח בטמבון והרכבתי מצלמה שיושב על מתאם פלסטיק שנכנס במיקום של הנורת לוחית רישוי, בלי קדיחות ובלי עבודה מסובכת מידי, בהתחלה צריך ללמוד לאמוד את המרחק קצת אבל מתרגלים ויודעים מתי לעצור, היתרון הוא שאם יש עמוד דק ונמוך מאחוריך, החיישנים לא תמיד יקלטו והמצלמה כן.

אציין שהמצלמה עלתה 80 שקל באיביי ועובדת מצויין כבר כמעט שנה, התקנה לבד עם ידע בסיסי ביותר בחשמל

עברתי לסקייטבורד

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מתאר לעצמי שמדובר במסך לד קטן שמציין מרחק.

אולי אני טועה אבל מקריאה פה בפורום הבנתי שברכב קטן חיישנים עדיפים על מצלמה בלבד, שכן במצלמה אין כל כך אינדיקציה של מרחק.

יש אופציה לחיישנים לא שטוחים ב650 שקל אבל אני לא כל כך רוצה 4 בליטות מכוערות בצידי הרכב.

 

חיישנים שטוחים באמת עולים 50-100 שקל והם גובים על כך 1500?

לא מזמן ראיתי פה מישהו שפרסם פוסט על כך שקנה גולף והוא מתחרט שהוא לא רכש בעת הקנייה מצ'מפיון בגלל שהעלות בחוץ יקרה ואף זהה לצ'מפיון. (לא מצליח למצוא אותו עכשיו)

אני הייתי בטוח שאתה מדבר על מסך אתה מתכוון לאיזה מסך מולטימדיה משוכלל.

1500 ש"ח רק על חיישנים וצג קטן?!?! מחיר הזוי!

 

לפי דעתי מצלמת רוורס עדיפה, ואני נסעתי במספיק רכבים שהיו רק עם חיישנים או רק מצלמות או גם וגם.

אין בעיה לאמוד את המרחק, יש לך מספר קווים וכל קו אומר לך מה המרחק שלך מהמכשול.

בדר"כ הקו האדום בכל המצלמות אומר שנשאר לך 40 ס"מ, עם מצלמת רוורס הרבה יותר קל לאמוד מרחקים ולראות מה קורה מאחוריך.

51255390990100490326no.jpg

פורסם (נערך)

עשו לי קטע מסריח בסוכנות, כשביצעתי את ההזמנה אמרו לי במפורש שאין אפשרות למצלמה ואין אפשרות לחיישנים שטוחים.

לפני יומיים כשהרכב בדיוק הגיע לארץ גיליתי על ידי סוכן אחר שאפשר גם וגם, רק שעכשיו מצלמה אני כבר לא יכול לדרוש כי לא מתקינים בארץ וצריך להזמין רכב כבר עם המצלמה מהיצרן.

 

כבר כמה וכמה פעמים תפסתי את הסוכנים שם בשקרים ובאמת שיצא לי החשק מהקנייה..

לא מבין אינטרס של מוכר לשקר, לא מדובר פה במכירה של מכונת קפה, בן אדם שרוכש רכב בסכום כזה לא יתן לטמבל בעניבה להשפיע עליו.

עוד לפני שנכנסתי לסוכנות כבר הייתי נעול על הפולו, לא הייתי צריך את מפל השקרים.

בעקבות זה גם שקלתי ועדיין שוקל לבטל הכל וללכת על המאזדה 2 שהאבזור של הגרסת PURE WHITE פשוט הדהים אותי.

 

דרך אגב התקנה של מצלמה שתעבוד עם מסך הרכב תעלה 2000 ש"ח, מדובר במחיר יקר גם כן?

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם

2000 ש"ח רק למצלמה? מה היא עשויה מזהב?

עדיף להזמין באופן עצמאי מצלמה איכותית וללכת לחשמלאי אמין, זה יעלה לך בגג 300 ש"ח כולל ההתקנה.

פורסם

לא מצליח להעלות תמונות..

זה מצלמה שמתחברת למשדר שמשדר למסך שנמצא על הדשבורד...

חפש באתרים הסיניים...

זה יותר זול מחיישנים בארץ וגם יותר קל להתקנה כי אתה לא מושך חוטים בכל האוטו...

פורסם (נערך)

אני מעוניין במצלמה שתעבוד עם מסך המולטימדיה של הרכב, יש לכם מושג כמה עלות של מצלמה כזאת + התקנה צריכה לעלות?

ואם לא אשמח לדעת למי לפנות כדי לברר..

 

Car141 האם המצלמה שנתת אליה קישור מEBAY תעבוד עם מסך הרכב?

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם

עלות של המצלמה מתחילה מ20 ש"ח, אני ראיתי בEBAY שיש הרבה מצלמות שמתאימות לסוג הרכב שלך, הוספתי קישור בהודעה הקודמת.

כל חשמלאי ידע להתקין לך את המצלמה, זה ממש פשוט.

עלות ההתקנה יכולה להתחיל ב100 ש"ח ולהגיע גם ל200-300 ש"ח, אבל לשלם 2000 ש"ח זה הזוי.

פורסם

2000 ש"ח זו עלות של מצלמה מקורית לפולו. אם זו אכן מקורית זה שווה לדעתי. אם זה גם המחיר של חלופית ממליץ קודם לבדוק אם יש אפשרות יותר זולה בחוץ. חשוב לדעת שבמקרה של התקנת מצלמה למסך המערכת המקורית בואגיות הסיפור יקר יחסית ולא מסתיים רק במצלמה ובהתקנה, אלא יש צורך במתאם כלשהו יקר יחסית (לא מכיר מחירים בדיוק) ובפריצת מסך, אז לא בטוח שתמצא ביותר זול מבלי להסתבך עם הזמנת מתאם מחו"ל.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

אין שום מצלמת רוורס שעולה 2000 ש"ח(אולי אחת מזהב עם יהלומים), ולגבי "מקורית" זה נתון לדיון.

בדר"כ נותנים בכל סוגי הרכבים מצלמת רוורס + חיישנים במתנה, המחירים האלה של 2000, 1500 זה סתם בשביל ליצור תחושה אצל הקונה שהוא חסך הרבה כסף ולא יצא פראייר.

לא יודע לגבי המתאם והפריצה, אבל לי זה נשמע כמו סתם עוד דרך לגבות כסף מלקוחות אם זה באמת קיים.

פורסם

מקורית הכוונה שהרכב מגיע איתה מהמפעל. לרוב כרוך בהזמנה מיוחדת ו-3-5 חודשי המתנה אז זה כנראה כבר לא רלוונטי לפותח השרשור.

לגבי המודול + פריצת מסך, זה סיפור ידוע בכל הואגיות החדשות. למערכת הזאת אין יציאת וידאו ודרוש רכיב חומרה שבארץ נמכר במחיר מופקע (וגם בחו״ל לא זול) + פריצת מסך על מנת לאפשר כניסת וידאו. למעשה ככל הידוע לי העסק הזה יותר יקר ממצלמה מקורית, אבל אולי עכשיו מוכרים את המודול בזול יותר. אתה מוזמן להריץ חיפוש בפורום.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

לבת זוג שלי יש איביזה חדשה עם מצלמה מקורית מהמפעל, המצלמה שקניתי לבראבו שלי ב70 שקל באיביי נותנת תמונה טובה יותר ואני בטוח שהיא גם לא פחות אמינה לאורך זמן.

עברתי לסקייטבורד


×
×
  • תוכן חדש...