Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

pdr+ ממש חוצפנים, התקשרתי אליהם מכיוון שהם ממש יותר קרובים אליי מאשר ראשון לציון, יחס ממש מזלזל ונותנים הרגשה כאילו הם עושים טובה שהם עונים. ובנוסף להכל 50 שקל עלות בדיקה והצעת מחיר.

כנראה המתקפת ברד האחרונה באזור רעננה גרמה להם ממש להרים את הראש.

פורסם

גם אני איתם גמרתי (PDR+), הייתי מחוץ למקום בכניסה ובקשתי טלפונית

להכנס על מנת לקבל הצעת מחיר והייתי עם הרכב המדובר,המזכירה החוצפנית

שכנראה גם אישתו של הילד/בחור,אמרה שלא קבעתי פגישה עם כבודו לכן לא

יקבלו אותי ללא פגישה שביום חמישי התבקשתי להגיע למקום ביום ראשון בבוקר.

לא עזר לי כלום,לא עברתי את מבחן המזכירה החביבה,נגמר!

פורסם

אפשר בבקשה את הפרטים של א.א.י בראשל"צ?

גיחכתי על כל בעלי הרכבים בשרון ולבסוף קיבלתי מנה קטנה של מעיכות בירושלים כעונש (סה"כ 2).

פורסם

מפתיע...

לפני כמה חודשים התקשרתי לPDR+ (ללא היכרות מוקדמת) עכב שקע קטן בפגוש.

ענתה לי הבחורה, הייתה מאוד חמודה!

ביקשה שאשלח לה תמונות בווטצאפ ונתנה תשובות, עלויות וגם הראתה אמפטיה על השקע המכוער- ולא בציניות או בצחוק, ממש הבינה את ההתבאסות שלי.

לא לקחו שקל על כלום, בטח לא על "בדיקה" והציעו שירות מצויין ובמחיר שווה לכל כיס...

 

אני לא טוען שסיפורי הזוועה שאני קורא לא לא התקיימו, ואכן אלו סיפורים שגורמים לכל בר דעת להדיר את רגליו מהמקום.

פשוט החוויה האישית שלי מולם הייתה מצויינת.

פורסם (נערך)
מפתיע...

לפני כמה חודשים התקשרתי לPDR+ (ללא היכרות מוקדמת) עכב שקע קטן בפגוש.

ענתה לי הבחורה, הייתה מאוד חמודה!

ביקשה שאשלח לה תמונות בווטצאפ ונתנה תשובות, עלויות וגם הראתה אמפטיה על השקע המכוער- ולא בציניות או בצחוק, ממש הבינה את ההתבאסות שלי.

לא לקחו שקל על כלום, בטח לא על "בדיקה" והציעו שירות מצויין ובמחיר שווה לכל כיס...

 

אני לא טוען שסיפורי הזוועה שאני קורא לא לא התקיימו, ואכן אלו סיפורים שגורמים לכל בר דעת להדיר את רגליו מהמקום.

פשוט החוויה האישית שלי מולם הייתה מצויינת.

 

ידידי,

תתפלא לשמוע אך PDR+ כנראה לאחר מתקפת הברד האחרונה בהרצליה וברעננה שבעים עד נפש מעבודה, עד שכנראה בא להם להקיא, הייתי אצלם למרות היחס המזלזל שהם נותנים בטלפון וה50 שקל לבדיקה, מכיוון שמה לעשות אני עובד בסביבה ואיני יכול ללכת עכשיו ללכת למקום אחר. (בהתחלה אחרי כל השרשורים הטובים שקראתי בשנה האחרונה על המקום הייתי בטוח שטעיתי במספר והתקשרתי למקום אחר).

אז ככה, ראשית הם מגדירים שעות שאפשר לבוא להצעת מחיר, ביקשתי לקבוע שעה בטווח השעות האלו ככה שלא אמתין סתם מכיוון שאני באמצע יום עבודה, המזכירה ענתה לי בזלזול שגם הם עובדים ולא משחקים (אפשר לענות בנימה חברית ולא בזלזול), אמרתי לא נורא למרות הכל הלכתי לשם, צעקו עליי שנכנסתי ללא לשאול כי כבר היה שם רכב, והתייחסו אליי כאילו עושים לי טובה.

בקיצור כנראה שהם שבעים מעבודה עד נפש, בכל אופן אני לא נראה לי יתקן שם לא סומך על אנשים שלא עושים באהבה.

עריכה אחרונה על ידי carpz

×
×
  • תוכן חדש...