Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי מכוניות שלי נפגעו מהברד האחרון ואחת מהן אהובה במיוחד,מאוד!

אשתדל לצלם לפני ואחרי כי מחר נכנסת אחת ל PDR לתיקון 10 מכות

ברד אבל לא מבטיח,איש צנוע אני ולא כל כך רץ לצלם רכבי ברשת.

PDR נקודה סימן קריאה! לא לחשוב פעמיים, מישהו שעשה לי עבודות

על 3 רכביםבעבר ולא יקרה עבודתו,אולי אפרסם בעתיד.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה לא לפרסם את שם הבחור מעכשיו?

רוצים להשכיל, pdr בארצנו תחום מאוד קטן, תמיד כיף לשמוע על עוד חבר׳ה שמתמחים באומנות הזו. :)

אם יזדמן לך לצלם רק את המכות לפני ואחרי, בכלל תענוג.

ואני לא יודע איזה רכב יש לך, אבל עושה רושם שיהיה נחמד לשמוע אותו מתניע בבוקר. וינק וינק.

"יאללה בירי".

פורסם

כמו שאני מציין כל הזמן -הגג זה אחד האזור הקשים לתיקון.

 

אבל למה כל הזמן להתעקש על מקום אחד? חסרים בעלי מקצוע?

ומה זה " הפח חזר לקדמותו" נכון שהחלום שלנו זה פח שאחרי מכה יחזור למצבו הראשוני

אבל אנחנו עדיין רחוקים משם.

פורסם

הרכב ספג מכות קטנות ומעצבנות ולא רק גדולות,אלה פשוט מכות קטנטנות שבא לי...

ויש גם נזקים בצבע ובכלל בא לי... וזה רק ברכב אחד שלי,יש עוד רכב!

מי שירצה אתן בפרטי את שמו וכתובתו,אחלה איש ורצוי לא לשבת לא על הראש.

תמונות אני דיי שוקל ובודק איזה להעלות,כי תמונות מטלפון נייד הן לא מראות ממש

את השקע ונבלעות בפלאי הטכנולוגיה וצריך גם אור מתאים...אולי אפתח שירשור

חדש במקום להתעלק על זה. אן הרבה מה להשכיל ,בגדול רק PDR .

פורסם (נערך)

חברים, יורי עבד עלי! הבן אדם הזה פשוט לא אמין!!!

טען בתוקף שבאמצעות PDR ניתן להגיע לתוצאות של 90-95 אחוז...

בסוף יצא 100.00% ! :-)

אני מוכן להישבע שבמשך שעה שלמה בחנתי לעומק את כל אחת מ-7 הגומות (לשעבר...),

ניסיתי מכל זווית ומרחק אפשריים, ובכל תנאי תאורה, מיששתי, חיפשתי "שבירות אור",

הלכתי כבר להזמין מומחים מהטכניון...

שום כ-ל-ו-ם! אפילו לא רמז.

מוכן לאתגר כאן את מיטב המומחים של מכוני בדיקה שיחפשו את "ירידת הערך" -

אתם לא תמצאו!

 

נכון, אלה לא היו ממש פגיעות ממש רציניות (חוץ מאחת בינונית בגג),

אבל אחרי שאלטר הצליח כל-כך לדכדך אותי

("מי יעשה לך את זה בלי לפרק את התקרה...", "תתפלל שזה לא בחיזוקים...") ,

תבינו את התגובה שלי.

וגם האנשים -

יורי - אדם ציני ומצחיק אבל לב ענק! (פעם הבאה כשאתה מדווח למישהו שהגג נהרס לו במוסך, תבדוק שאין לו בעיות לב.. :wink:)

ואדים - ל"ילד" הזה אני צופה עתיד מזהיר - ידי זהב, איזו צניעות!

 

מחיר: אני לא ביקשתי אישור לפרסמו, אבל אסתפק בלומר שהוא בהחלט הוגן, וגם לא ברמה שדרש ממני להפעיל את הביטוח.

 

שירות:

אמרתי שהעבודה שלי ברעננה, תוך דקה יורי אירגן לי רכב חלופי (לא של המוסך, מושכר...)

לא מובן מאליו בכלל ביחס לעלות התיקון.

בין בדיחה להתלוצצות, יורי התגלה כאדם מאד מקצועי ומבין, וענה לי על כל השאלות ה"מציקות" בסבלנות ודייקנות.

זמן עבודה : הבטיח יומיים, יצא יום ורבע.

 

איכות העבודה: נקייה לגמרי. (כי מסתבר שגם לא היה צריך לפרק שום דבר!)

 

זה מה שקורה כשאנשים אוהבים את העבודה שלהם!

 

אז יסלחו לי הח'ברה מ-PDR+ שלא באתי אליהם לבדיקה ("עלות בדיקה: 50 שקלים מראש, קיזוז אחר-כך אם וכאשר"),

אני מניח שגם הם עושים עבודה מצוינת, אבל בימים שהם כאלה עמוסים אני בטוח שהם יכולים לפרגן גם למתחרים... ;-)

 

קיצר, סוף חפירה : א.א.י - ראשל"צ - לא להתלבט, פשוט לרוץ!

 

להלן שתי דוגמאות בולטות של "לפני ואחרי", חסכתי ממכם את כל ה"תפזורת" על הגג והקורות, אבל אתם יכולים להניח שגם שאר התיקונים באותה רמה...

 

20151029_133405.jpg20151103_170610.jpg

20151029_133133.jpg20151103_170701.jpg

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם

וואוו, שאפו מטורף!

 

שמעתי עליהם לא מעט המלצות. ועוד מראשון לציון.

אם וכאשר יהיה צורך, מעל כל ספק אגיע אליהם

פורסם

אני לא מופתע מהתוצאות ואמן PDR שנהנה מעבודתו מסוגל לעשות קסמים.

לטעמי האישי, אם חלילה הייתי נדרש בימים האלה לתיקון PDR הייתי מבצע אותו בדיוק במקום שאתה עשית אותו.

אין לי כוח למניירות של אלתר, האובר ידידותיות ביחד עם חוסר נכונות לעבודות מסובכות של אוטופיקס גם נמאסו עלי, עם PDR+ אין לי ניסיון אבל עקרונית אני לא מוכן לשלם 50 ₪ לבדיקה.

 

בחרת טוב והתוצאות בהתאם, שמח שאתה שוב מחייך.

פורסם

המלצתי לחבר עם s63 לבקר אצל החבר׳ה הנ״ל, עבר פגיעה לא קטנה בכנף האחורית.

אבקש ממנו תמונות של לפני/אחרי.

מאחל לעסקים כאלה לשגשג ולצמוח.

"יאללה בירי".

פורסם

נשמע מעולה, האם היית מתאר את המחיר שלהם כמחיר הוגן משמעותית מהשאר? האם יש להם שירותים נוספים חוץ מ-PDR?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)


×
×
  • תוכן חדש...