Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותנו גולף 2003 אוטומטית, מנוע בנפח 1600.

לפני יומיים נדלקה נורת המנוע. הלכנו למוסך והתקלה שהופיעה בבדיקת מחשב המנוע הייתה חיישן קאמשפט. המוסך החליט לנקות מגעים ולראות אם התקלה תחזור. הנורה נדלקה כעבור שעה מחדש. היום בבוקר הגיר החליט שהוא נתקע על הילוך שלישי ולא עולה לרביעי.

עליי לציין שלפני כשנה הוחלף חיישן קאמשפט והוחלפו שני סולונואידים בגיר, בשל תקלה זהה בהילוכים.

הכל הוחלף בחלפים חדשים.

 

מה לדעתכם גורם לתקלות הללו? האם יש ביניהן קשר, ואולי מדובר רק בתקלה בסולונואידים של הגיר ומחשב המנוע מזהה את התקלה בטעות כחיישן קאמשפט?

אנחנו כבר אובדי עצות. כל שנה תקלות חוזרות ונשנות.

 

כל עצה תתקבל בברכה,

תודה

פורסם

תודה.

השאלה היא האם הבעיה היא בפירוש בגיר, או שמא יכול להיות שיש גם בעיה בחיישן קאמשפט... או אולי בכלל בעיה אחרת. כבר הלכנו לכמה מומחי גירים לפני כשנה כשבסוף החליפו במוסך אדמונד בחולון את הסולונואידים ואת חיישן הקאמשפט.

פורסם

הבעיה בהחלט בגיר. אם התיבה תקועה על הילוך 3 הדבר מרמז שהתיבה נכנסה למצב חירום כנראה בגלל התחממות שמן הגיר או בעיה אחרת.

 

אני מציע לך לפנות לספי או מוסך רון בת"א ולא לאדמונד.

איזה כייף לי :)

פורסם

אנסה להתייעץ עם ספי טלפונית לפני שאסע אליו. במוסך רון קיבלנו שירות נוראי, טיפול שלא פתר שום תקלה, ובעלות גבוהה מאוד (כך להבנתי, ולעניות דעתי). אני לא אחזור לשם. תודה על ההמלצה. אמשיך לעדכן ולחדד את השאלה אחרי שיחה עם ספי.

פורסם

דיברתי עכשיו עם ספי. הוא אומר שבפירוש אין קשר בין התקלה בחיישן קאמשפט שמציג מחשב המנוע לבין הגיר. אגיע אליו לבדיקה בימים הקרובים. תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם
אנסה להתייעץ עם ספי טלפונית לפני שאסע אליו. במוסך רון קיבלנו שירות נוראי, טיפול שלא פתר שום תקלה, ובעלות גבוהה מאוד (כך להבנתי, ולעניות דעתי). אני לא אחזור לשם. תודה על ההמלצה. אמשיך לעדכן ולחדד את השאלה אחרי שיחה עם ספי.

 

הגעת אלי עם תקלה בזיכרון של התיבה ברכב שעבר חפירות

ניסיתי לסלול חוטים חדשים לצמה של התיבה נסעת ודיווחת שזה לא פתר את הבעיה

בנסיעה לפתע התקלה חוזרת .

חזרת שוב וניסיתי לעבור על חיווט מחשב התיבה וביקשתי ממך שתעדכן אותי

זה היה לפני מס ימים ומאז לא שמעתי ממך .

לא יודע למה יצאת בתחושה של שירות נוראי ,דווקה בתקלות כאלו וברכב עם היסטוריה

כזאת אתה צריך להיות סבלני ולהבין שיתכן ומדובר בתהליך .

אם אתה לא מעוניין לחזור להמשך טיפול אצלי אתה מוזמן להגיע ולקחת את כספך בחזרה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
הגעת אלי עם תקלה בזיכרון של התיבה ברכב שעבר חפירות

ניסיתי לסלול חוטים חדשים לצמה של התיבה נסעת ודיווחת שזה לא פתר את הבעיה

בנסיעה לפתע התקלה חוזרת .

חזרת שוב וניסיתי לעבור על חיווט מחשב התיבה וביקשתי ממך שתעדכן אותי

זה היה לפני מס ימים ומאז לא שמעתי ממך .

לא יודע למה יצאת בתחושה של שירות נוראי ,דווקה בתקלות כאלו וברכב עם היסטוריה

כזאת אתה צריך להיות סבלני ולהבין שיתכן ומדובר בתהליך .

אם אתה לא מעוניין לחזור להמשך טיפול אצלי אתה מוזמן להגיע ולקחת את כספך בחזרה .

 

אכן יש תקלות שמצריכות זמן וסבלנות. אין הוקוס פוקוס ולא יהיה גם. אני בהחלט מצדיע לך על ההוגנות כלפי הלקוח.

×
×
  • תוכן חדש...