Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף MK4, חוסר תגבור בלמים, דוושת בלימה קשה ובלימה מינימלית


Shays
שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב,

 

היום בדרך לעבודה הבחנתי שדוושת הבלמים הפכה לקשה ומאוד לא מגיבה,

 

כדי להשיג האטה קלה יש ללחוץ על הדוושה במלוא הכח,

 

למזלי זה קרה ממש לייד העבודה,

 

כמו כן המנוע לא מחזיק סל"ד, מד הסל"ד מתנדנד בין 1000-2000,

 

יש איזה רעיון מה הבעיה או שפשוט לגרור למוסך?

 

תודה

שי

 

הרכב Golf GTI MK4

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נשמע כמו סימפטום קלאסי של בעיית ואקום.

ההימור שלי הוא שהמנוע מושך אוויר אחרי המצערת דרך מערכת תגבור הבלמים, מה שגורם לו לעבוד בתערובת ענייה ולכן הוא מגמגם.

אשמח אם תפרסם כאן את ממצאי הבדיקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

היום בדרך לעבודה הבחנתי שדוושת הבלמים הפכה לקשה ומאוד לא מגיבה,

 

כדי להשיג האטה קלה יש ללחוץ על הדוושה במלוא הכח,

 

למזלי זה קרה ממש לייד העבודה,

 

כמו כן המנוע לא מחזיק סל"ד, מד הסל"ד מתנדנד בין 1000-2000,

 

יש איזה רעיון מה הבעיה או שפשוט לגרור למוסך?

 

תודה

שי

 

הרכב Golf GTI MK4

צינור בוסטר או בוסטר דולף אוויר. גרור את הרכב למוסך ואל תנהג בו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ברכב הזה שלך יש נטיה של צינור הפלסטיק של מגבר הבלם להיסדק בחיבור לשסתום החד כיווני

או בזוית שמתחבר למגבר הבלם עצמו .

צינור חדש מקורי עולה כ 400 שח לפני מעמ .

אני ממליץ על תיקון נקודתי באמצעות צינור גומי 12 ממ ושני חבקים בנקודת החיבור שנשברה .

אתה חותך את הקטע הסדוק ומכניס במקומו את צינור הגומי ומחבר עם חבקים .

הצינור צריך להיות מתאים לעבוד בווקום כדי שלא יקרוס פנימה .

אם אתה קונה בחנות הגומי הם ידעו על מה מדובר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

תודה לכולם, ההבחנה שלכם היתה נכונה,

 

נגשתי לרכב והבחנתי שצינור הוואקום התנתק מהשסתום החד כיווני, החזרתי אותו למקומו והבעיה נפתרה,

 

כמובן שהבנתי שבעיה כזאת תחזור בעתיד הקרוב ואני חייב להחליף את הצינור,

 

רכשתי צינור 12 ממ ו2 חבקים כהמלצתו של רון והחלפתי את כל הצינור מקצה לקצה,

 

חושב לציין שהצינור הישן נשבר בזמן ההחלפה, מה שמראה על מצבו הרעוע,

 

תודה רבה

שי

IMG_6880.jpg

IMG_6881.jpg

IMG_6882.jpg

IMG_6883.jpg

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...