Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שטיפת רכב חדש (מהבונד ללקוח)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

אני בתהליכים של קבלת הרכב החדש (הזמנה ניסגרה והכל) והבנתי שהרכב שוכב בבונד במחסנים הוא מאובק ומלוכלך ובעצם הפרוצדורה היא לקחת את הרכב לשטיפה במכונה (סווירלים ועוד נזקי מכונות לרכב חדש!).

 

רציתי לשאול אם זה יהיה בסדר והגיוני לבקש שלא יגעו ברכב ויביאו אותו כמו שהוא לא שטוף במכונה ואני כבר אדאג לזה?

 

יש סיכוי שיאשרו את זה? זה מקובל? מה אתם חושבים?

פורסם

נקודה שלא חשבתי עליה את האמת.

 

אז כדאי "לזרום" עם ההליך שטיפה הזה ולבלוע את הסווירלים והשטיפה במכונה?

 

תודה..

פורסם

תלוי עד כמה הרכב מלוכלך כי למשל אבק על רכב כהה יקשה על גילוי פגמים.

אני הייתי נותן להם לשטוף,במידה ויש סווירלים ברמה מציקה אפשר לתת את הרכב לטיפול דייטלינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רוב המכוניות החדשות מגיעות עם שכבת הגנה עבה למדי שאמורה לשמור על הצבע מפגעי השמש, מאחר ולא תמיד נמכרת המכונית מיד.

רק מכונת שטיפה אגרסיבית יחסית יכולה להוריד את שכבת ההגנה, היא אינה יורדת בשטיפה ידנית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קשה להאמין שהיבואן יסכים לשנות את התהליך אלא אם כן מדובר ברכב יקר או מיוחד. שטיפה אחת במכונה זה לא סוף העולם, במיוחד שהרכב אמור להגיע עם ציפוי נגד פגעי מזג אויר.

אגב, לא אתפלא אם היצרן דורש מהיבואן להסיר את הציפוי טרם מסירת הרכב ללקוח ואז הסיכוי שיסכימו לוותר על זה שואף לאפס.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ניתן לחלוטין לבקש לא לשטוף את הרכב לפני קבלתו, מכיר את ההליך הנ"ל במיוחד אצל צ'מפיון מכמה מכרים שרכשו את רכבם אצל היבואן, מצריך התעקשות אבל אפשרי.

בגדול? כמו שנאמר קודם, יהיה לך קשה לזהות פגמים במעמד המסירה (כמובן כתלות בצבע).

אם יש לך כוונה כלשהי ללכת לדיטיילר בכל מקרה, הייתי נותן להם לשטוף.

אם לא? לא.

"יאללה בירי".

פורסם

אני כניראה אתן להם לשטוף ורק בשביל לעבור על האוטו ולוודא כי אין שריטות / מכות או כל פגע אחר.

 

תודה רבה לכולם, שטיפה אחת כניראה לא תהרוס יותר מדיי :)

פורסם

הפיאט שלי הגיעה עם טונות של סווירלס, מעצבן.

בסוכנות לא רואים את זה, כשאתה כבר שבועיים אתה מגלה לאט לאט.

מקווה שפוליסיל יעזור לזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אישית חושב שאין לך מה לדואג, לפני 3 חודשים הוצאתי רכב חדש מהחברה ובזמן קבלתו עברתי עליו עם זכוכית מגדלת ולא מצאתי שום זכר לשריטות. מכיוון שברכב הייתה מותקנת מצלמת דרך קיבלתי תיועד מלא כיצד הרכב נשטף וטופל אגב עבר הרכב שטיפה ידנית.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

האבארת' והפורד נמסרו במצב כמעט מושלם. רק עם טיפל'ה סווירלים על השפה של הפגוש האחורי, לא משהו קריטי. היו עדינים ונעלמו עם ווקס.

 

את הלאון קיבלנו עם הרבה מאוד סווירלים, סימני שעווה ואפילו שריטה קלה - שבגללה נאלצו לקחת את הרכב ולעשות לו פוליש עדין / ווקס - כי לא הסכמתי לקבל את הרכב ככה.

 

ניסיתי לראות מה אפשר לעשות לגבי כמויות הסווירלים וסימני השעווה שיש על הרכב, אבל עוד לא קיבלת מענה בנידון - היכן היוזר של מחלקת השירות לקוחות של צ'מפיון? אשמח לקבל התייחסות על כך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אמור לקבל את הGTI בעוד כשבוע וכרגע אני נמצא בדיוק באותה התלבטות. הרכב הוא בצבע שחור.

 

זה הולך להיות הרכב השלישי שאני רוכש מצ'מפיון ותמיד הסכמתי שישטפו לפני המסירה. בראשון היה "כתם" קטן, כנראה מהחרא של ציפורים שלא נשטף בזמן וברכב השני היו כמה סימנים של פתיחת דלת על הפסי פלסטיק בדלתות. זה דברים סופר מינוריים שאף בן אדם שפוי לא ישים לב אליהם אבל אותי זה מטריף עד היום.

 

מה לעשות? האמת שאין מה לעשות חוץ מלקוות שלא ידפקו לנו את הרכבים לפני המסירה. :|

פורסם

על רכב שחור במידה ויש אבק יהיה קשה לראות פגמים כמו שריטות,לכן שישטפו ומקסימום תיקח לטיפול דייטלינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...