Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית עד 40K, עדיף פחות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,אני מחפש לקנות רכב בשבוע הקרוב והתקציב שלי עד 40 אלף בערך ,אפשר ועדיף פחות ,עד 38 בערך.

הכיוון שאני מחפש הוא B4 הונדה סייויק (אין תקציב לאקורד) מאזדה ספיריט ,שמעתי שה1.6 של המאזדה חלש.

אני מחפש רכב עם כוח ,כמובן לא רכב ספורט או משהו כזה פשוט שיהיה כוח זמין וכיף לנהוג כמו הרכבים שהבאתי

וכן אני יודע שהבאתי פה רכב מנהלים בהשוואה לרכב משפחתי אבל בנתיים זה הכיוון.

אם למישהו יש נסיון על אחד הרכבים ורוצה להמליץ או פשוט להמליץ על רכב בתקציב הזה אשמח לשמוע.

תודה לעוזרים

פורסם

על הB4 דיברתי איתך כבר,

על הסיוויק -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?578620-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-VS-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%A2%D7%93-20K&p=4863183#post4863183

 

לגבי טיפולים:



מניסיון של 2 סיוויק 2003 במשפחה שאני מטפל בהן, אחת עם 190K KM ואחת עם 155K KM:

 

ההיא עם ה190K KM אצלנו כבר 12 שנים, קנינו אותה עם 3,500 ק"מ (כמעט חדשה), מטופלת עצמאית בבית,

עברה טיפולים שוטפים כל 10-15K KM: שמן מנוע 10W40 איכותי- 110 ש"ח, פילטר שמן מקורי - 70 ש"ח.

כל 30K: פילטר אוויר חליפי - 25 ש"ח, רביעיית פלאגים - 70 ש"ח בערך.

כל 60K: פילטר מזגן - 25 ש"ח באיביי.

טיימינג: כל 80-100K KM, לא זוכר מה העלות, מעריך שבסביבות ה1000 ש"ח במוסך.

ברקסים - תלוי בשימוש שלך, כמו רכב אחר, מחיר רפידות איכותיות בסביבות ה150 ש"ח, צלחות ב300-400 ש"ח.

 

בסביבות ה150K KM הוחלף רדיאטור במוסך, בערך 800 ש"ח עם עבודה.

בסביבות ה100K KM הוחלף נגד מהירות של מאוורר המזגן שהתקלקל (150 ש"ח מפירוק).

 

בגדול, מכונית אמינה אם טופלה בזמן. לא צפויות בעיות מיוחדות אם הרכב בעל היסטוריית טיפולים מסודרת, בגלל זה כמו שאמרו לך ידידיי בהודעות קודם - חשוב לבדוק אם הרכב טופל כראוי ולא הוזנח.

 

ההיא עם ה150K KM, אצלנו כבר 3 שנים, עברה טיפולים שוטפים כל 10K KM (פילטר שמן מקורי - 70 ש"ח, שמן קסטרול 5W40 מגנטק - 140 ש"ח בערך), לא התקלקל בה כלום טפוטפוטפו כבר 3 שנים מאז שנרכשה.

 

שים לב שבדגם הזה היתה בעיה בגיר בשנתונים 2001-2002 לדעתי ובחו"ל היה ריקול לדגמים האלה, הגיר פשוט שבק חיים פתאום, לדעתי הבעיה נפתרה בשנתונים 2003 והלאה.

צריך להחליף שמן גיר כל 60K KM, זה די יקר, 70 ש"ח בערך לליטר, מקורי של הונדה.

 

צריכת הדלק - באחת אנחנו משיגים צריכה משולבת (60%בינעירוני) בערך 1:12-13 בנסיעה רגועה, מחוץ לעיר עם נסיעת סבתא אפשר להגיע ל1:15.

 

ביטוח: חובה+מקיף 3300 לכל נהג מעל 24.

 

אם יש שאלות נוספות ו/או אם תרכוש אחת ותהיה מעוניין ביישור קו (פילטרים/שמנים/מצתים וכו'), יותר מאשמח לעזור לך ולהסביר לך על הרכב.

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...