Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



הייתי היום בבדיקת קיה פורטה 2011 LX (חודש אוקטובר), יד 2.

יד ראשונה עו"ד מירושלים, יד שניה מנהלת בי"ס.

הרכב עם 43K סה"כ, נראה מעולה חיצונית + שמור בפנים + חלונות חשמל ומסך מדיה.

יש ספר טיפולים במוסך קיה על כל טיפול תקופתי. וגם את הטיפול של 45K הקדימו ועשו לפני חודש.

אני לא מבין ברכבים ואשמח לעזרה.

בבדיקה במכון מ.מ.מ בקריות נמסר כי המנוע תקין, גיר תקין לפי נסיעה, אבל יש מכה בחלק האחורי בלבד.

יש מכה בפגוש אחורי כתוצאה מתאונה (ידעתי לפני הבדיקה מהיד הראשונה שהרכב התדרדר על עמוד נמוך ששומר על חנייה ממדרכה אך לא ידעתי שיש בעיה רצינית יותר מהחלפת פגוש - העו"ד שזה קרה ברשותה מסרה שהיה 5 אחוז הורדת ערך ותוקן במוסך קיה בירושלים - אין לי דוח שמאי ולא יהיה כנראה עד שהרכב לא יהיה שלי),

הוחלף פגוש אחורי, פח אחורי תוקן והולחם לקורה שיש שם (הבוחן הציג זאת בבירור - רואים ריתןך לבן ומקורי עד אזור לוחית הרישוי ומשם ועד הקצה תיקון) וכתוצאה מריתוך הזפת המקשר בין הפח לבין הקורה נמסר לי שזה פגיעה בשלדה.

 

לטענת הבוחן השלדה (תיקון קורת אורך אחורית) משמעות נמוכה, הפח האחורי שהוחלף והולחם משמעות גבוהה.

יש צורך בכיוןן פרונט והחלפת 2 צמידים קדמיים. זה הכל.

האוטו מתאים לי מכל הבחינות (האוטו בשקלול 67, המחיר שדיברנו אחרי בדיקה 48 ) אבל חשוב לי נושא הבטיחות. אנחנו מחכים לילד.

 

צירפתי טופס בדיקה ובדיקת קומפרסיה. אודה לכם עד עמקי נשמתי אם תוכלו לתת חוות דעת.

 

http://sizmedia.com/my.php?i=hn2n2ty2uyqz.jpg

http://www.siz.co.il/my.php?i=yjfkjz1ocwmi.jpg

פורסם

אכן לא פגיעת "שלדה" אלא "קצה שלדה" בשפת העם. כלומר תאונה עם נזק מסחרי בעיקר.

ברור לך שהפח שרותך לא יהיה חזק כמו מקורי אבל ממש לא הייתי מגדיר את הרכב הזה כלא בטיחותי (בכבישי הארץ מסתובבות פצצות מתקתקות הרבה יותר מסוכנות).

אני חושב שגם המחיר שהגעתם אליו משקף את שווי השוק של הרכב.

אתה כמובן יכול להמשיך להתמקח על המחיר כמו סוחר ממולח כדי שיהיה לך יותר "אוויר" כשתחליט למכור את הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אכן לא פגיעת "שלדה" אלא "קצה שלדה" בשפת העם. כלומר תאונה עם נזק מסחרי בעיקר.

ברור לך שהפח שרותך לא יהיה חזק כמו מקורי אבל ממש לא הייתי מגדיר את הרכב הזה כלא בטיחותי (בכבישי הארץ מסתובבות פצצות מתקתקות הרבה יותר מסוכנות).

אני חושב שגם המחיר שהגעתם אליו משקף את שווי השוק של הרכב.

אתה כמובן יכול להמשיך להתמקח על המחיר כמו סוחר ממולח כדי שיהיה לך יותר "אוויר" כשתחליט למכור את הרכב.

 

תודה רבה, עוזר לי מאוד .

לגבי המנוע - בעל פה מסר הבוחן שהוא תקין אבל סימן לא תקין - "ראה בדיקת קומפרסיה". צירפתי בהודעה הראשונה. יש מושג מה זא אומר?

ודבר נוסף - האם לפח יש אכן ערך קונסטרוקטיבי או שהוא רק אטימה והחזקת תא המטען?

פורסם

לא הייתי מקל ראש כמו ידידי הורד האדום.

ראשית בטופס רשום לך "משמעות גבוהה". רק זה היה מרחיק אותי מהאוטו. בד"כ כל מיני "קצה שלדה" מקבלים דירוג של משמעות נמוכה.

נורא נוח להסביר שהאוטו התדרדר על עמוד נמוך של חניה, וזה נדמה לנו כמו 'מכה קלה בכנף'. אבל יש הבדל בין התדרדרות על עמוד במהירות של 2 קמ"ש לבין התדרדרות אחורה במהירות של 30 קמ"ש. מכיוון שאינני יודע מה היה אני מעדיף לחשוב לחומרה.

זה שהמחירון של האוטו 67 זה יפה, אבל המחיר הריאלי לאוטו בלי תאונות הוא לכיוון 55.0 - 60.0 אש"ח. היה כאן גולש עם רכב דומה שבמשך חודשים לא הצליח למכור את האוטו.

תוסיף לזה את התאונה עם המשמעות הגבוהה, ואתה צריך להוריד עוד הרבה מאוד במחיר בשביל לקנות את הרכב. כמה הרבה, לכיוון 50% מהמחירון, לאיזור 35.0 - 38.0 לא רק בגלל התאונה, אלא בגלל מצב השוק + התאונה. זה רכב ש 98% מהמחפשים רכב זהה - לא יקנו אותו.

אני הייתי עובר הלאה. רכב עם "משמעות גבוהה" לא עובר את הסף שלי.

זו כאמור דעתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שוב תודה רבה. ראשית אני קונה את הרכב ל8-10 שנים קדימה אז מחיר המכירה העתידית לא שיקול. את הרכב לפני שידעתי על התאונה הסכמתי לקנות ב60 והייתי קונה גם ב 63 ואני מחפש חודשים. לגבי התאונה לא מובן לי איך תיקון פח אחורי נחשב משמעות גבוהה והייתה כאן גם תיקון קורת אורך מאחורה הלחמות בחיבור לפח (ב5 ס"מ הראשונים) וזה נחשב נמוכה. למה משקל הפח הוא כל כך גבוה? אם עשו תיקון טוב לפח הרכב הוא סכנת מוות? אני לא מבין ברכבים אבל מחפש הגיון או הסבר של נושא המרכב/ שלדה בבדיקה הזו? וכמובן השלכות קדימה בטיחותיות.

פורסם
לא הייתי מקל ראש כמו ידידי הורד האדום.

ראשית בטופס רשום לך "משמעות גבוהה". רק זה היה מרחיק אותי מהאוטו. בד"כ כל מיני "קצה שלדה" מקבלים דירוג של משמעות נמוכה.

נורא נוח להסביר שהאוטו התדרדר על עמוד נמוך של חניה, וזה נדמה לנו כמו 'מכה קלה בכנף'. אבל יש הבדל בין התדרדרות על עמוד במהירות של 2 קמ"ש לבין התדרדרות אחורה במהירות של 30 קמ"ש. מכיוון שאינני יודע מה היה אני מעדיף לחשוב לחומרה.

זה שהמחירון של האוטו 67 זה יפה, אבל המחיר הריאלי לאוטו בלי תאונות הוא לכיוון 55.0 - 60.0 אש"ח. היה כאן גולש עם רכב דומה שבמשך חודשים לא הצליח למכור את האוטו.

תוסיף לזה את התאונה עם המשמעות הגבוהה, ואתה צריך להוריד עוד הרבה מאוד במחיר בשביל לקנות את הרכב. כמה הרבה, לכיוון 50% מהמחירון, לאיזור 35.0 - 38.0 לא רק בגלל התאונה, אלא בגלל מצב השוק + התאונה. זה רכב ש 98% מהמחפשים רכב זהה - לא יקנו אותו.

אני הייתי עובר הלאה. רכב עם "משמעות גבוהה" לא עובר את הסף שלי.

זו כאמור דעתי.

שוב תודה רבה. ראשית אני קונה את הרכב ל8-10 שנים קדימה אז מחיר המכירה העתידית לא שיקול. את הרכב לפני שידעתי על התאונה הסכמתי לקנות ב60 והייתי קונה גם ב 63 ואני מחפש חודשים. לגבי התאונה לא מובן לי איך תיקון פח אחורי נחשב משמעות גבוהה והייתה כאן גם תיקון קורת אורך מאחורה הלחמות בחיבור לפח (ב5 ס"מ הראשונים) וזה נחשב נמוכה. למה משקל הפח הוא כל כך גבוה? אם עשו תיקון טוב לפח הרכב הוא סכנת מוות? אני לא מבין ברכבים אבל מחפש הגיון או הסבר של נושא המרכב/ שלדה בבדיקה הזו? וכמובן השלכות קדימה בטיחותיות.
פורסם

אם השיקול שלך הוא שאתה קונה רכב ל 8 - 10 שנים - אני לא הייתי קונה נבלה כזו, אלא מחפש רכב טוב, ובטח בלי כזו תאונה.

ל 8-10 שנים יש מצב שהייתי בכלל שוקל לקנות רכב חדש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא הייתי מחמיר כמו ידידי רקדן הדיסקו עם מנוע הטורבו דיזל 5.

כן, הרכב עבר תאונה מאחור שבמסגרתו הולחם מחדש הפח האחורי ויש נגיעה בקצה השלדה. בפועל זה לא סוף העולם (אבל כן מרחיק קונים פוטנציאלים) אך המחיר בו מוצע לך הרכב + הרעיון לשמור אותו פרק זמן ארוך נשמעים לי כמו דיל הוגן למדי, אולי אפשר לסחוט עוד כמה אלפי שקלים בודדים, תהיה בטוח שהמוכר קיבל הצעות מעליבות מאלה משלל סוחרים.

הפורטה היא מכונית מצויינת שנסחרת באלפי שקלים פחות מאחיותיה לקטגורייה, ולא ממש ברור למה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום ,

 

פח אחורי אכן כותבים במשמעות גבוהה.

 

כל חלק שהוא לא מחובר עם ברגים אלה מולחם לרכב מדובר במשמעות גבוהה .

 

כמו כן לדעתי לכל דבר יש מחיר.

אין כמו אלפא :)

×
×
  • תוכן חדש...