Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אין לי כ"כ ניסיון ברכבים עדיין (קניתי אתמול רכב ראשון), אשמח לעזרה:

 

קניתי אתמול סיריון 2008 יד שנייה. בבדיקה בקומפיוטסט מצב השילדה הראה תקין, אבל בנסיעה בינעירונית שמתי לב שההגה נמצא תמיד בסטייה שמאלה בנסיעה ישרה (כשההגה ישר, הרכב פונה ימינה) מעבר לזווית שאפשר להתרגל אליו. הלכתי הבוקר לכיוון פרונט כדי שיסדרו את זה ואמרו לי אחרי בדיקה שיש חופש בבולג'וינטים ולכן יש צורך להחליף משולשים קומפלט לפני הכיוון (אי אפשר להחליף רק אותם כי הם מחוברים).

חלקי חילוף עולים 250 למשולש+עבודה+מע"מ. (טורקי, לא סיני).

הבעלים הקודמים החליפו משולשים (לא יודע איזה סוג) לפני שנה וחצי (ינואר 14).

הם הראו לי בערך שאפשר לנענע את הגלגלים ויש שם חופש, אבל לא ידעתי מה לחפש. כמה כל הסיפור הזה נראה הגיוני (והמחיר) ? אשמח לתגובות של אנשים שקצת יותר מבינים..

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...