ערב טוב
יש לי ברכב (דייהטסו סיריון 2007) דיבורית קבועה של מוטורולה, אני מעוניין להחליף את זה בשקע USB, ראיתי שהחוטים שיוצאים ממנו מתפזרים מתחת לתא כפפות ולדלת השאלה אם אני צריך לפרק את כל זה? מצרף תמונה של הצמה, מצד שמאל חוט אחד מהמכשיר וחוט נוסף מכיוון המצבר ועוד כמה קטנים שלא נראה לי קשורים, בצד ימין זה מתפצל וממשיך.
בנוסף האם מבחינת הפיוז ניתן להשתמש באותו קו של הטלפון בשביל שקע USB 3.1 אמפר ו12v?
אשמח לקבל הכוונה תודה רבה