Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח

צריך להחליף בולמים קדמיים לקורולה שלי

שאף פעם לא הוחלפו,איזה מומלצים, וכמה זה אמור לעלות?

רק תחליפי.

שנה טובה וחג שמח.

פורסם

אני שמתי 4 בולמים של kyb קייבה לקורולה 99-אותו אוטו. עולה בולם אחד בערך 400 שקל. האמת שאני לא מרגיש איתם משהו מיוחד לא לטובב ולא לרעה. הוחלט לשים אותם כי הם יפנים ומתאימיםצ לרכבים האלו. בטוח לא סיני זול.

פורסם
נאמר לי שאני צריך להחליף רק את הכריות

שיושבות למעלה.

 

אתה צריך לפרק את הבולמים מקדימה, שבקורולה הזו זה באמת לא סיפור כזה גדול.

 

אתה אמרת שאתה צריך להחליף בולמים ולא רק כריות.

כריות אתה יכול למצוא בלי בעיה, חליפי גם.

פורסם

אני לא החלפתי בולמים גם שהיו תסמינים שהם לא תקינים, רק שהם התחילו לנזול עשיתי זאת.

דווקא הכריות בולם אצלי הן עדיין מקוריות "ישנות".

 

אם אתה אומר שהבולמים בסדר אז תחליף רק את הכריות. בתכלס זאת אותה עבודה ואתה גם תצטרך לעשות כיוון פרונט אם אני לא טועה. יש גם באוטו הזה כיוון אחורי.

פורסם

הייתי עכשיו במוסך וצריך כבר להחליף תבולמים

הם רטובים ורכים מאד,הוצעו לי 3 סוגים של בולמים.

הכי יקרים זה של חברת מונרו 450 ש"ח ליחידה תוצרת ארה"ב.

ויש תמקורי ב370 ש"ח ליחידה של קיאבה,שאת זה גם בחברת טויוטה מרכיבים.

ויש גם סינים ב200 ש"ח ליחידה

אודה למי שמכיר על כל המלצה.

שבת שלום

פורסם

אני קניתי קאייבה 400 וקצת כל בולם, לא דרך מוסך, אלא קניתי מחנות והלכתי למוסך שאני מכיר טוב מאוד.

 

לדעתי לך על KYB, אם אני לא טועה הם תואמים ליפניות האלו.

 

בכל אופן הדגם שלי זה KYB EXCEL G , אני מאמין שזה מה שנמכר בארץ ברוב המקומות.

 

וכמה ק"מ הם החזיקו לך ד"א?

 

הבולמים אצלי החזיקו הרבה יותר מ200K מבלי לנזול, למרות שבקורולות האלו זה המחלה שלהן כנראה עוד לפני שאתה מגיע לק"מ כאלו.

 

שים לב, יש כאלו שאומרים שהם קשיחים וכו', אצלי אני לא מרגיש שום דבר חיובי או שלילי.

פורסם

שים לב שבמהלך השירשור ביקרת בכמה מקומות ואחד אומר שהבולמין תקינים והשני שהם רטובים ורכים אז לפני שאתה רץ להחליף בולמים שייתכן מאוד והם עדיין תקינים תיגש לעוד חוות דעת ותראה בעיניים אם הבולמים באמת נוזלים. כמו כן תלחץ על הפינות של הרכב היכן שהבולמים בעייתיים ותראה איך הרכב מגיב. אם נעצר לאחר שיחרור הלחיצה הבולם תקין. אם הרכב ממשיך להיתנדנד הבולם כבר עשה את שלו. אלה בדיקות יחסית שטחיות שאתה יכול לבצע בעצמך לפני שאתה רץ לזרוק כסף!

פורסם

הי מאור בדקו לי לעומק והראו לי תנזילה מהבולמים

והם מאד רכים.הרימו תרכב על ליפט ורואים בבירור

רטיבות משני הבולמים,אם מישהו יכול להמליץ לי על

מכונאי אמין ומקצועי מאיזור עמק יזרעאל,אשמח

להגיע אליו,קבלתי הצעות מחיר שונות עם הפרשים עצומים

לא מאמין כבר לאף אחד.

×
×
  • תוכן חדש...