Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Meizu M2 Note - לקנות בארץ? או להזמין מאיביי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ebay.com/itm/Meizu-M2-Note-4G-LTE-Dual-SIM-5-5-Octa-Core-Android-5-0-2GB-RAM-16-GB-ROM-13MP-/291502269285?hash=item43dee3a365

 

בגדול זה הלינק לרכישה דרך איביי,

מכיוון שגם ככה מדובר בטלפון סיני דיי זול,

אני מתלבט אם ללכת לקנות אותו כאן בבאג ב1000 שקל,

או לחלופין להזמין מאיביי (כ-700 שקל לפני מיסים).

 

האם מבחינת מיסים צפוי לי משהו מעבר ל-18% מע"מ? (כ-850 שקל)

או שבסכום כזה צפויות לי עוד הפתעות?

האם יש בעיות מבחינת עברית? מבחינת משרד התקשורת? או סרטים אחרים (שעבורם לא שווה להתקשקש על 150 שקל)

 

אם למישהו יצא להזמין את המכשיר הנ"ל מחו"ל, אשמח לשמוע חוויות/בעיות בייבוא?

בברכה!

יונתן.

פורסם

יש היום בדיוק דיל בALIEXPRESS עולה 140$

הם בדר"כ רושמים משהו אחר במשלוח וזה עוקף את המיסים, ככה רכשתי 5 טלפונים Jiayu s3 לכל המשפחה.

פורסם (נערך)

אפשר לינק ישיר בבקשה?

 

אתה יודע מה המס במקרה שבכל זאת מגיע למכס איכשהו?

והאם יש סיבוכים לשחרר טלפון ממכס? (משרד התקשורת וכאלה)

עריכה אחרונה על ידי JMG

בברכה!

יונתן.

פורסם
אפשר לינק ישיר בבקשה?

 

אתה יודע מה המס במקרה שבכל זאת מגיע למכס איכשהו?

והאם יש סיבוכים לשחרר טלפון ממכס? (משרד התקשורת וכאלה)

אין לי מושג על מיסים - לא חשבתי על זה בכלל, זה זורם כמו מים בנהר.

כנס לאתר הראשי אתה תראה פרסומת. אכן צריך לבדוק האם נשלח לישראל, לא רואה סיבה למה לא אבל צריך לוודא.

פורסם

מסים כ36%, בנוסף ראיתי שדיברו בפורום אנדרואיד שבעידכונים הבאים לא יהיה ניתן להתקין רום בינלאומי התומך בעברית על דגם סיני.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מי משתמש בעברית בכלל?

בטלפון שרכשתי העברית עובדת (לאלו שקניתי את המכשיר אבל לא מסתדרים עם אנגלית), יש טיפה באגים, אבל לא קריטי, הם חיים איתם בשלום.

מעבר לכך אני לא יכול לתת לך יותר מידע, אני לא מכיר את המכשיר הספציפי הזה בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...