Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

הפיג'ו שלי מתחילה לזייף עם הקלאץ', או לפחות ככה זה נראה.

היא עברה לא מעט... בתקופה האחרונה היא החלה לזייף קצת במהירויות גבוהות: כל פעם שאני על הילוך חמישי ומתקרב לצומת למשל או משהו שמצריך עצירה, אני מנסה לרדת בהילוכים וכשאני לוחץ על על הקלאץ' האוטו נכבה.

 

בשבוע האחרון זה הסתבך אפילו יותר, הגז עובד אבל כאילו ההילוך לא נכנס. הוא נוסע ממש לאט, ובעליות אפילו שאני על הילוך ראשון והרגל על הגז האוטו לא זז ואפילו מדרדר אחורה. הפסקתי ליסוע איתו לבינתיים.

 

ראיתי שחלק מדברים על מתיחת קלאץ' או החלפת הכבל, האם זה באמת משהו פשוט שיכול להסתכם בהוצאה כספית נמוכה? או שזה החלפת כל הקלאץ' מה שאומר שעלי להוציא לפחות סכום של 800 שקלים על עבודה למוסכניק?

פורסם

הי

מהתיאור שלך קצת קשה להבין בדיוק מה הבעיה, אבל חלק ממה שאתה מתאר מתאים יותר למצמד שמחליק.

האם הדוושה קשה?

האם מפרידה גבוה או נמוך?

האם בעזיבת דוושא ללא גז הרכב מיד נכבה?

 

בכל מקרה, שווה להכנס למוסך לאבחון מסודר של הבעיה ולקבלת הצעת מחיר.

פורסם
הי

מהתיאור שלך קצת קשה להבין בדיוק מה הבעיה, אבל חלק ממה שאתה מתאר מתאים יותר למצמד שמחליק.

האם הדוושה קשה?

האם מפרידה גבוה או נמוך?

האם בעזיבת דוושא ללא גז הרכב מיד נכבה?

 

בכל מקרה, שווה להכנס למוסך לאבחון מסודר של הבעיה ולקבלת הצעת מחיר.

 

הדוושה לא קשה... לא השתנה הקושי בלחיצה.

מפרידה יחסית נמוף, גם זה משהו שלא השתנה.

השאלה השלישית אני מניח שהכוונה היא כשתוך כדי שהרכב בהילוך, הרכב לא נכבה מיד.

 

השאלה היא מה טווח המחירים לכל דבר והאם זה באמת משהו פשוט? וגם בהחלפת קלאץ' הפער במחירים נורא גבוה ואני לא יודע להגיד מה טוב ומה לא. הציעו לי 1300 וגם 3300...

×
×
  • תוכן חדש...