Jump to content

EvyatarSivan

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של EvyatarSivan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הדוושה לא קשה... לא השתנה הקושי בלחיצה. מפרידה יחסית נמוף, גם זה משהו שלא השתנה. השאלה השלישית אני מניח שהכוונה היא כשתוך כדי שהרכב בהילוך, הרכב לא נכבה מיד. השאלה היא מה טווח המחירים לכל דבר והאם זה באמת משהו פשוט? וגם בהחלפת קלאץ' הפער במחירים נורא גבוה ואני לא יודע להגיד מה טוב ומה לא. הציעו לי 1300 וגם 3300...
  2. אהלן חברים, הפיג'ו שלי מתחילה לזייף עם הקלאץ', או לפחות ככה זה נראה. היא עברה לא מעט... בתקופה האחרונה היא החלה לזייף קצת במהירויות גבוהות: כל פעם שאני על הילוך חמישי ומתקרב לצומת למשל או משהו שמצריך עצירה, אני מנסה לרדת בהילוכים וכשאני לוחץ על על הקלאץ' האוטו נכבה. בשבוע האחרון זה הסתבך אפילו יותר, הגז עובד אבל כאילו ההילוך לא נכנס. הוא נוסע ממש לאט, ובעליות אפילו שאני על הילוך ראשון והרגל על הגז האוטו לא זז ואפילו מדרדר אחורה. הפסקתי ליסוע איתו לבינתיים. ראיתי שחלק מדברים על מתיחת קלאץ' או החלפת הכבל, האם זה באמת משהו פשוט שיכול להסתכם בהוצאה כספית נמוכה? או שזה החלפת כל הקלאץ' מה שאומר שעלי להוציא לפחות סכום של 800 שקלים על עבודה למוסכניק?
×
×
  • תוכן חדש...