Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לאחרונה עברתי לגור בשכונה חדשה.

 

השכונה נמצאת ממש בכניסה לעיר, ועל מנת להגיע לתחילת השכונה (היכן שנמצאים המבנים) יש לעבור מסלול באורך כ-1.4 קילומטרים.

 

הבעיה היא שלאורך המסלול הזה יש 8 במפרים.

 

אז ביום הראשון שעברתי באמת האטתי לפני כל אחד אבל זה לא ריאלי באמת.

 

קיצור, השאלה שלי, עד כמה בעייתי לנסוע על במפר 70?

 

ברוב הפעמים האוטו אוכל את זה חלק. מדיי פעם שומעים דפיקה קטנה.

 

השאלה היא האם זה ממש דופק את הרכב או סביר?

 

אם זה אומר שאני אצטרך להחליף בולמי זעזועים עוד שנתיים במקום עוד 5 שנים אז אני סבבה עם זה.

 

(אגב הם חדשים לגמרי). אבל אם יש מצב לשבור משהו קריטי אני אוותר.

 

אני ארגיע מראש ואגיד שזה כביש גישה בלבד לשכונה,

 

אין שם מבנים, אין שם אנשים, אין שם מכוניות חונות, אין שם כלום. לכן אני נוסע 70.

 

כמובן שבתוך השכונה אני נוסע לאט (40 בדרך כלל).

 

אשמח לשמוע! אגב הרכב שלי זה פורד מונדאו 2002 אם זה משנה.

פורסם

יש סיכוי/סיכון לנזקים במרכב התחתון:

1. פלסטיקה בחזית/תחתית הרכב.

2. נזק לאגן השמן עד כדי שבירתו.

3. פגיעה במע' הפליטה.

4. פגיעה במשולשי ו/או גשר פרונט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם אתה עם פרארי - סע עליהם לאט.

אם אתה עם דאצ'יה דאסטר - אתה יכול גם 80 קמ"ש ולא תרגיש אותם.

 

הכל תלוי באוטו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

(למהר על באמפרים) לא שווה את הנזק שיכול להגרם.

אם יש כביש גישה נוסף (אפילו על חשבון הארכת הדרך) - אולי אפילו עדיף להגיע ממנו (זה מה שאני עושה, אבל לי זה מתאפשר).

alfa 156 2.5.

פורסם

במקרה יש לי פורד מונדאו אבל 2011 והיא גם כן יודעת לגלח ולהעלים באמפרים במהירויות לא ריאליות, אבל.

יש אבל אחד גדול וזה בכך שרכב במשקל טון ומשהו פוגע עם המערכת ההידראולית בבאמפרים, ברגים,חיבורים וריתוכים וקליפסים למינהם מקבלים זעזועים ועם הזמן הנזקים יכולים רק להתעצם.

 

זכור כי יש לך רכב בן 14 תכף, הנזקים שיכולים להגרם לך הם משמעותיים בהרבה מרכב בן 3 שבו אתה תראה נזקים של נסיעה במהירויות שכאלה רק בעוד שנים רבות.

פורסם

אז ביום הראשון שעברתי באמת האטתי לפני כל אחד אבל זה לא ריאלי באמת.

 

אתה שובר את המתלים והגיר.

והנה... המהירות הפכה לריאלית.

 

נ.ב. ב-70 קמ"ש כל הולך רגל שתפגע בו - מת.

כל הולך רגל שייכנס לכביש 20 מטר מהרכב שלך, לא תספיק להתחיל לבלום לפני שתפגע בו.

זה בשביל להתחיל לחשב שדה ראייה רצוי.

 

איך הריאליזם הזה בשבילך?

 

נ.ב.נ. אפשר לבדוק במועצה/עירייה אם הקמת הבמפרים נעשתה בהתאם לתקנים ולהוראות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בוא נשאל שאלה אחרת, האם חוקי לעשות באמפרים?

בישוב אצלי כולם כמעט מגלחים אותם במהירות ותמיד שומעים את הגחון מגרד את הכביש.

פורסם

אין כל מניעה בהצבתן.

הבעיה מתחילה בכך שאין תקן, ישנה רק הנחיה(שאינה מחייבת) של משרד התחבורה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היה פעם מחקר שבוצע בבריטניה על ידי אחד מאירגוני הבטיחות שלהם, שהגיע למסקנה שהנזק הבטיחותי שגורמים פסי ההאטה על ידי בלאי למערכת המתלים, עולה על התרומה הבטיחותית שלהם בהאטת התנועה.

בקיצור לא מומלץ בכלל לטוס על פסי האטה, מערכת המתלים סופגת כוחות אדירים, ואם מדובר בנסיעה יומיומית אז הנזקים יצופו בקרוב.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

פגיעה במשולשים, פגיעה במנורות הקידמיות הרגישות וזה רק בעניין של שגרה ולא אם אתה חושב שאתה בג'ימקאנה.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

זה לא עניין של ממהר, זה עניין שיש כל 200 מטר במפרים אם אני מאט אני לא יכול לעבור ביניהם ביותר מ30 קמש, אלה אם אני נותן גז עד הסוף וזה מעצבן.

 

אבל אתם אומרים שזה עניין של זמן עד שידפק האוטו אז כנראה שאני יסע את כל המסלול הזה 30 קמ"ש. עיריה דפוקה.

פורסם

אני מחזק את האמור לעיל, לצד האופציה התמידית לבום חד פעמי שישבור משהו,

במפרים גורמים לבלאי\נזק מצטבר מהותי וכן שמעתי שמשפיעים לרעה על כוון הפרונט.

 

עצתי לך היא לעבור את הקילומטר וחצי הללו בצורה הכי רגועה שאפשר

וולנסות לקחת את הרוגע הזה לשארית היום על הכביש, לפעמים טוב להכנע לנסיבות

ולא לנסות להתגבר עליהן.

The first one to get angry loses

פורסם

כולם פה אומרים לנסוע לאט וזה בסדר אבל זה לא פתרון לבעיה. הרבה ליסינג ואנשי "מה איכפת לי" נוסעים מהר ולא מאטים לפני ודופקים את רכבים. זה נושא שמאוד מעצבן אותי במיוחד שאפילו אם נוסעים לאט הנזק הוא לטווח הארוך שהוצאות של זה כמובן שנופלות על בעל הרכב.

פורסם

לפעמים זה גם טוב לא להיכנע לטמטום של לדחוף 8 במפרים במקום שלא צריך אותם. אם יהיו מספיק תלונות מצד התושבים ייתכן שבעירייה יוותרו על כמה.

בכל מקרה סע לאט על באמפרים, הנזק עלול להיות כואב מאוד בכיס.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...