Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על הנעה 2X4


יניב_ה
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוא נגיד ככה :

 

איך לדעתך מכונית יכולה לפנות אם לא היה מנגנון שמאפשר סיבוב של גלגל אחד בלבד ?

הרי הגלגל החיצוני עושה דרך הרבה יותר גדולה מהגלגל הפנימי בכל סיבוב.

 

אגב , זה נכון לכל סוג הנעה , לא רק להנעה קדמית , אחורית או כפולה.

 

חזור נא אל ספרי התיאוריה שלך וחפש את המושג - דיפרנציאל (רמז : גם מנוע החיפוש בפורום עשוי לעזור לך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו היתה הכוונה.

הכוונה לאופן העברת התנועה.

הגה ישר, גלגל אחד באוויר, וגלגל שני מוחזק בלחץ.

אני יודע שלא זו הייתה כוונתך , אבל עיקרון הפעולה של הדיפרנציאל זהה בשני המקרים.

 

מוטי הזכיר את הדיפרנציאל בעל ההחלקה המוגבלת , אבל בוא נעזוב את העניין הזה לרגע - תבין קודם כיצד מתפקד הדיפרנציאל הרגיל , ואז נתקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...