Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו Becker מרצדס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה להיות קטנוני :wink:, יש עוד מכירות בשטח, למשל:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-1994-95-AM-FM-Radio-Cassette-Player-BE1492-w-code-/281731687908?hash=item41988465e4&vxp=mtr#shpCntId

(ראיתי שיש גם דגם BE1692 שנראה אותו הדבר אבל מיועד לדגמים מאוחרים יותר, לא יודע אם זה קריטי)

 

עוד המלצה שעלתה לאחרונה בפורום אודיו, לגבי מעבדה ברמת גן (בהנחה שאתה מאזור המרכז בכלל) - מוטרוניקס.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?570905-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A7%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D

שים לב שלבחור יש משתמש בפורום, אם יותר נוח לך לפנות אליו כך.

 

ברמת השרון, ולא רחוק מג.ו. תוכל למצוא גם את ברוקס סטריאו.

פורסם

הבעיה עם מכשירים אמרקאים הנה שהתדרים קופצים ב-FM במספרים אי זוגיים ואילו בארץ כמו באירופה במספרים זוגיים. ולכן אני מהסס האם לקנות מכשיר אמרקאי שזה הכי פשוט מבחינתי.

פורסם

תפרק את המכסה ותנקה מגעים אולי יש לכלוך לא חושב שזה הפוטנציומטר עצמו לפעמים מצטבר אבק וזה מונע מהסליל לעבוד כמו שצריך

עופר בן צבי

פורסם

שלום

יש לי מכשיר כזה למכירה כמו חדש.

אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...