Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האתר כמובן מתאים את עצמו לכל רזולוציה, אך תמיד יש מקרים בהם הוא יראה טוב יותר וסימטרי יותר, בעיקר כשמדברים על הרוחב כמובן.

 

כרגע הוא מותאם בעיקר לרוחב של 1280-1366. זה אומר שברוחב של 1920 לדוגמא הוא נראה פחות טוב.

מצד שני אם אני אטייב אותו לרוחב של 1920, ב-1366-1280 הוא יראה עוד פחות טוב ממה שהוא נראה עכשיו ב-1920.

 

המסכים שלי כולם 1920 ומעלה, אבל אני לא דוגמא כל כך טובה למשתמש ממוצע. ההנחה שלי היא שעדיין 1366 ו-1280 שולטים בשוק, במיוחד במחשבים ניידים שמקומות עבודה מחלקים לעובדים, מהם מגיעות רוב הכניסות לאתר שלי והם אלו שאני מעוניין למשוך.

 

האם אני טועה בהנחה שלי? האם כדאי כבר להתקדם? אשמח לכל תגובה.

עריכה אחרונה על ידי kramerica
פורסם

תעשה את האתרים לרוחב 1280 מינימום. ברוחב גדול יותר אתה יכול להתאים את האתר טוב יותר אם הוא ריספונסיבי.

קשה להגיד בדיוק כי אני לא יודע על איזה אתר מדובר.

פורסם (נערך)

יש סטטיסטיקות בגוגל.

אצלנו לפחות הרוב המוחלט של הכניסות מלא-סלולרי הן בגדלים שציינת, בסביבות 1280.

 

בעיקרון, אין בעיה לסדר משהו שנראה טוב עם css בלבד,

בשילוב נכון של min-width ואחוזים, אבל בפרקטיקה זה קשה יותר

מכיוון שתמיד יצוץ לך איזה חלק באתר עם עיצוב קשיח שאיננו בשליטתך.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בסופו של דבר השארתי את המצב כפי שהוא. נראה מושלם (בעיניי) על 1280, יותר ופחות מזה דברים נראים טיפה פחות בפרופורציה.

 

Dark Crystal: לשאלתך - לא. האתר רספונסיבי ומתאים את עצמו לכל רזולוציה שהיא, מסמארטפון דרך טאבלט ועד למסך מחשב. כל אחד מקבל את החוויה הטובה ביותר לגודל המסך שלו.

×
×
  • תוכן חדש...