Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

זה פעם ראשונה שאני צריך לקנות רכב, בדרך כלל אני עם רכב מהעבודה אבל עכשיו המצב שונה.

תמיד השתדלתי לקחת טויוטה קורולה, אני מוצא אותה הכי נחה בשבילי.

 

טוב לשאלה.

האם שווה לקנות טויוטה פריוס 2010?

האם יש אלטרנטיבות יותר כדאיות ?

אני שוקל גם אולי פשוט לחסוך בכסף ולקחת רכב קטן בסביבות שנת 2008-9, קיימת אפשרות כזו שאפשר לקבל רכב קטן ומפנק שחסכוני גם בדלק ?

 

בקיצור אני מבולבל ולא יודע מה לקחת, בתוכנית הארוכה שלי היא לקחת רכב שיחזיק לי להמון זמן

ואני כנראה אצתרך לבחור רכב שהוא דרך מימון כל שהוא כי תזרים גדול של כסף אין לי כרגע

 

תודה רבה

שי

פורסם

חסר תקציב ומאפייני שימוש ( כמה צפוי לנסוע בשנה, ואיזה נסיעות )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
חסר תקציב ומאפייני שימוש ( כמה צפוי לנסוע בשנה, ואיזה נסיעות )

 

שאלה יפה, הדילמה שלי מתחלקת פה קצת(סליחה על ה״אובר״ פרטים, אבל אולי ככה תוכלו לעזור לי יותר)

 

אני נוסע בחודש עד 2000 - 3000 קילומטר, יש לי נסיעות בין ערוניות לרוב, ופעם בחודש נסיעה ארוכה מאזור המרכז לדרום הכמעט רחוק :)

 

חשבתי לקחת רכב עד 40k, אבל פה הייתה דילמה ענקית של אם לקחת רכב יותר חדש, שהוא יותר לכיוון רכבי המיני, או לרדת אל שנת 2008-9

החדשים בתקציב הזה נראו קטנים מדי, כי רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר, והם עם מנוע שהוא קטן לי.

הרכבים היותר ישנים, העלו חשש כי אולי הם ישנים מדי ?

 

הדילמה הזו הציפה אותי במקום של אולי אין לי ברירה ואני חייב להעלות בתקציב.

אז חשבתי שאם אני עולה בתקציב, אז למה לא לקחת משהו שאני חושק בו יותר :

- ראיתי טויוטה פריוס שנת 2010 שנראית נחמד בסביבות ה 75000

- ראיתי טיווטה קורולוה באותם שנים קצת יותר זולות.

 

ואזזזזזזזז זה העלה עוד שאלה לגבי טויוטה קורולה 2008, רובוטית. אם זה שווה את זה, האמת שלא איכפת לי להתרגל לגיר רובוטי (לי זה נראה דווקה משהו ממש מדליק), השאלה הנעמדת פה האם זה נכון שזה רכב שרואה הרבה מוסך בגלל הגיר הרובוטי ???

 

אז הנה פירטתי הכל :)

תודה רבה לכם

עריכה אחרונה על ידי shay_t
פורסם

הבעייתיות של הגיר הרובוטי בטויוטה היא בעיקר לבלאי במצמד.

 

לנסיעות בין עירוניות בעיקר היא תתאים מאוד, וצריכת הדלק בנסיעות כאלו תהיה מצויינת.

 

במקרה של צורלך בהחלפת המצמד העלות היא 3K, כאשר אם הנסועה בינעירונית הבלאי למצמד אמור להיות נמוך יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הבעייתיות של הגיר הרובוטי בטויוטה היא בעיקר לבלאי במצמד.

 

לנסיעות בין עירוניות בעיקר היא תתאים מאוד, וצריכת הדלק בנסיעות כאלו תהיה מצויינת.

 

במקרה של צורלך בהחלפת המצמד העלות היא 3K, כאשר אם הנסועה בינעירונית הבלאי למצמד אמור להיות נמוך יחסית.

 

תודה על התגובה!.

אם אני רוצה לנסות לקמט את זה לכסף, כל כמה זמן זה קורה ומה העלות של זה בערך. במסכם נניח ל 5 שנים כמה כסף בזבזתי יותר באם הייתי שם עוד 20k וקונה שנת 2009.

×
×
  • תוכן חדש...