Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

וולוו 940 2.3 טורבו, מבחינת בוחן תנועה/טסט האם הם ישימו לב שלרכב יש מנוע 2.3 T5 של S70\850? הרי אנשים מחליפים מנועים אם נשבר משהו שלא שווה לתקן אותו אלא יותר משתלם להשתיל מנוע חדש. מבחינה חיצונית זהו מנוע של וולוו גם כן, טורבו כמו שמופיע ברשיון, איך הם יכולים לדעת שזהו מנוע לא של הדגם?

 

תודה לעונים.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

יכולים לדעת לפי מספר מנוע,אין שום דרך לעשות דבר כזה בצורה חוקית.

אם המספר מנוע זהה בשני המנועים(אין דבר כזה) אז אין להם באמת דרך לדעת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

רגע לפי מה שאני יודע לכל רכב יש מספר סידורי לשלדה ולמנוע שמופיע גם ברשיון רכב, אם מחליפים מנוע אז גם מספר מנוע מתחלף הלא כך? אז מחליפים מנוע, מודיעים למשרד רישוי שהוחלף מנוע וזה המספר מנוע ותעדכנו לי את הרשיון רכב , או שזה לא עובד ככה? פשוט אף פעם לא החלפתי מנוע לא יודע איך זה מתנהל.

עריכה אחרונה על ידי Unrated

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

צריך שטר מכר של המנוע,אתה לא יכול לשים סתם מנוע.

בשטר מכר צריכים להיות כתובים כל הנתונים על המנוע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כנראה שהבעיה נעוצה בקוד המנוע שישתנה.

קוד מנוע = דגם מנוע.

דגם המנוע ב-940 הנו B230, ואילו ב-850/S70 הדגם הנו B523

יכולים לדעת לפי מספר מנוע,אין שום דרך לעשות דבר כזה בצורה חוקית.

אם המספר מנוע זהה בשני המנועים(אין דבר כזה) אז אין להם באמת דרך לדעת.

ניתן לדעת ע"פ גגם המנוע אשר גם הוא מופיע ע"ג הבלוק(בדר"כ צמוד למס' המנוע)

צריך שטר מכר של המנוע,אתה לא יכול לשים סתם מנוע.

בשטר מכר צריכים להיות כתובים כל הנתונים על המנוע.

לבד משטר המכר, בעל הרכב יצטרך אישור מהמח' הטכנית של היבואן לביצוע השינוי.

שינוי זה יכול להתבצע רק בעמדה מס' 1 ולא במכון רישוי(אם וכאשר).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כדי שזה יהיה חוקי אתה בסך הכל צריך שעל המנוע יהיה מוטבע הדגם שברישיון, או להיפך.

יש המון דרכים להגיע לתוצאה הזאת, זה תחום אפור.

Honda civic EJ6

×
×
  • תוכן חדש...