Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[לתשומת לבכם] שמנים של Liqui-Moly


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
LM = חיקוי זול

 

חרא של שמן

כל מה שרשום על הבקבוק לא אמיתי

בטח שלא רמת האיכות..

 

תמשיכו ליקנות בכמויות ולהמליץ לחברים...

 

שמן טוב קודם כל עולה ביוקר..

 

זו דעתי על השמן הזה..אני לא יתווכח ולא תצליחו לשנות אותה

 

עכשיו כל מי שקנה ושם באוטו שלו וחולק על דעתי מוזמן לעשות לי לינ'צ

 

האמת כואבת..

אני בדרך כלל מעריך את התגובות שלך כי הן רציניות.

בתגובה הזו זרקת יותר מדי סיסמאות של פוליטיקאים ופחות מדי עובדות.

למה אתה חושב שהשמן הזה הוא שמן זול ולא איכותי? למה מה שכתוב לא אמיתי?

מה זה שמן טוב לדעתך?

 

סתם לזרוק סיסמאות באוויר הופך את ההודעה ללא רצינית.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שמעניין ששבוע שעבר עשיתי לאוטו טיפול במוסך ואכן כשהסתכלתי על השמן( LM המדובר באריזה הצהובה) שהוסיפו לרכב באמת היה כתוב על המדבקה בעברית שהוא חצי סינטטי, אני לא הסתכלתי מי היבואן אבל אם זה נכון אזי יש כאן תרמית!!! ויש מקום לתלונה באיזה שהו גורם מפקח על היבואן על הטית לקוח.

פורסם
מה שמעניין ששבוע שעבר עשיתי לאוטו טיפול במוסך ואכן כשהסתכלתי על השמן( LM המדובר באריזה הצהובה) שהוסיפו לרכב באמת היה כתוב על המדבקה בעברית שהוא חצי סינטטי, אני לא הסתכלתי מי היבואן אבל אם זה נכון אזי יש כאן תרמית!!! ויש מקום לתלונה באיזה שהו גורם מפקח על היבואן על הטית לקוח.
ישנם שני סוגי LM באריזות מוזהבות

 

כיתוב 10-40 גדול הוא מינרלי

כיתוב 10-40 קטן עם סיומת HD הוא חצי סינטטי

 

גם על פי האתרים השונים זה כך(עד כמה שזכור לי)

 

השתמשתי בשניהם ושניהם טובים איכותיים ועונים לתקנים ACEA A3 API SJ/SL (וזה מה שחשוב!!!!!).

 

אבל הכל שטויות חרטה ברטה איך שמרגול אומרת.

 

קנו סינטטי מלא 5-40 של LM ב120 ש"ח אצל הפרסי ותהנו

 

(זה מה שאני משתמש)

 

ניצן

פורסם
K44

רבע מיכל דלק להוריד פחית פנימה....לטיפול מרוכז ועצבני

ופחית על כל מיכל פעם ב....באיזור ה5000 קילומטר לטיפול שיגרתי

ענית לי על השאלה? K44 זה התוסף לסולר? ואם כן, כיצד הוא תורם לפעילות המנוע?
פורסם

מכיוון שאני ממלא את השמן הנ"ל ללקוחות שלי ,(שאגב זה לא המצב שרק באוטו דיפו

אפשר להשיגו)דיברתי היום בצהרים עם המנ"כל של פרומט והפנתי את תשומת ליבו

לכתוב בפורום. האיש הבטיח לי לחזור אלי מחר עם פקס שמעיד על טיב השמן.

על כל גלון מוטבע תאריך היצור.אמת כתבו את הגלון הכחול היפסיקו לייצר.

מה שעוד אני יכול להעיד שהגלונים שיש לי המדבקה כתובה בגרמנית כמו

שלפני ציינו .

לגבי K44 של חברת פרומט שהיא חברה אחרת יושבת ביבנה,

המוצר ממולץ לשים במיכל הדלק כל 7500 מייל,או לפי המלצת היבואן

כל 10,000 ק"מ.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

נשמח גם לדעת אם המיכל 5 ליטר בצבע הכסף שמכיל שמן חצי סינטטי 10W40 מתוסף MOS2 עדיין מיובא על ידם מכיוון שגם הוא נדיר מאד על מדפי החנויות.

פורסם
נשמח גם לדעת אם המיכל 5 ליטר בצבע הכסף שמכיל שמן חצי סינטטי 10W40 מתוסף MOS2 עדיין מיובא על ידם מכיוון שגם הוא נדיר מאד על מדפי החנויות.

 

עדיין מיובא וניתן להשיגו זהו שמן גרפיט לא בצבע כסף אלה אפור.

 

RJ הייתי בשמחה מוכן לשתף אותך בעוד כמה סודות על השמן הצהוב אבל רצוי שאני ישאר

רגוע כדבריך.

פורסם
לאלו שמעונינים להרחיב את הידע בתחום ...

מצ"ב קישור למאמר שכתבתי בתחום - אשמח לקבל "פידבק"...

www.carinfocus.com/oiltuning1.htm

 

 

מנהל האתר למכוניות ספורט בישראל

די מדויק,בעצם הכל נכון, אך עם מעט מדי מידע לגבי תכונות השמנים בהתאם לתקנים השונים.

 

מפורט מספיק "לעמך" אך ללא נתונים מספקים בעיקר על תקן ACEA ,שהוא מאד מחמיר ומפורט.

 

ניצן

פורסם
עדיין מיובא וניתן להשיגו זהו שמן גרפיט לא בצבע כסף אלה אפור.

 

QUOTE]]

 

שמן גרפיט? למה הכוונה? אולי לזה שהתוסף MOS2 מורכב רובו מגרפיט?

האריזה היא בצבע שיותר דומה לכסף מלאפור:

06.jpg

פורסם
עדיין מיובא וניתן להשיגו זהו שמן גרפיט לא בצבע כסף אלה אפור.

 

QUOTE]]

 

שמן גרפיט? למה הכוונה? אולי לזה שהתוסף MOS2 מורכב רובו מגרפיט?

האריזה היא בצבע שיותר דומה לכסף מלאפור

 

אוקיי התבלבלנו .........הצבע של השמן אפור האריזה כסופה.

פורסם

שלום חברים,

 

אני שב עם עדכון נוסף לגבי מוצרי LM ולגבי השמנים בפרט:

 

להפתעתי קיים בחיפה יבואן נוסף למוצרי LM (מה שאומר ש"פרומט סחר" אינם הבלעדיים), שאפילו מספק את המוצרים במחירים זולים.

מטלפון לסוכנות עולה, לדוגמא, כי מחירו של גלון 5 ליטרים סינטטי מלא (5W40) הוא 120 ש"ח (ואין צורך בוויכוחים ,שכנועים וסחבקיאדות למיניהן).

עדיין לא יצא לי לבקר במקום (מבט חטף בנסיעה בחיפה צד את המקום).

 

למעוניינים: הסוכנות נקראת "לאופר", והיא ממוקמת בשדרות ההסתדרות, מול קניון לב המפרץ, פחות או יותר (על כביש השרות שלכיוון צומן חוצות המפרץ).

 

צפוניים יקרים, עכשיו גם לכם יש "פרסי" משלכם...:wink:

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
מה שמעניין ששבוע שעבר עשיתי לאוטו טיפול במוסך ואכן כשהסתכלתי על השמן( LM המדובר באריזה הצהובה) שהוסיפו לרכב באמת היה כתוב על המדבקה בעברית שהוא חצי סינטטי, אני לא הסתכלתי מי היבואן אבל אם זה נכון אזי יש כאן תרמית!!! ויש מקום לתלונה באיזה שהו גורם מפקח על היבואן על הטית לקוח.

אצלי אותה בעיה. עשיתי טיפול, הכנסתי את השמן הזה.

היבואן אומר שזהו שמן חצי סינטטי. באתר של יצרן הוא תחת MINRERAL

 

לדעתי יש פה הטעית לקוחות. מה עושים?

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

אתה רק צריך להסביר את כוונתך .

 

אם אתה שואל במישור הצרכני - הדרך הנכונה היא לפנות אל המועצה לצרכנות ושאר הגופים המטפלים בנושאים כאלה.

 

אם זה במישור הטכני - תנוח דעתך.

עושים כאן בפורום קצת יותר מדי רעש בעניין שמן מינרלי /סינטטי.

רוב יתרונו של הזמן הסינטטי הוא עמידותו לאורך זמן בהתחמצנות , חום וכו'.

מבחינת שימון ושמירה על המנוע אין שום בעייה עם שמן מינרלי. בטח לא עם יצרן ידוע כמו LM.

צריך רק לדאוג להחליף בזמן.

מנועים לא נגמרו תוך יומיים לפני פיתוח השמנים הסינטטיים.

תהיו רגועים.

פורסם
אתה רק צריך להסביר את כוונתך .

 

אם אתה שואל במישור הצרכני - הדרך הנכונה היא לפנות אל המועצה לצרכנות ושאר הגופים המטפלים בנושאים כאלה.

 

אם זה במישור הטכני - תנוח דעתך.

עושים כאן בפורום קצת יותר מדי רעש בעניין שמן מינרלי /סינטטי.

רוב יתרונו של הזמן הסינטטי הוא עמידותו לאורך זמן בהתחמצנות , חום וכו'.

מבחינת שימון ושמירה על המנוע אין שום בעייה עם שמן מינרלי. בטח לא עם יצרן ידוע כמו LM.

צריך רק לדאוג להחליף בזמן.

מנועים לא נגמרו תוך יומיים לפני פיתוח השמנים הסינטטיים.

תהיו רגועים.

:mm_yeah:

(אבל בשביל זה יש פורום שידסקסו על עניני הרכב ,שמנים וכו'...:wink: ).

ניצן


×
×
  • תוכן חדש...