Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 323f 94 פנסים נפתחים


שימו לב! השרשור הזה בן 3219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפעמים נדמה, על פי תגובות מסויימות בפורום שיפורים, שהבחור טעה, ורשם הודעה בפורום של נאמני אור ירוק.

 

ברצינות, כל בחור ששואל שאלה על שיפור, שאינה קשורה לצמיגים, vag, או מתלים, מקבל תשובות כאילו נכתבו על ע''י מנכ''ל אור ירוק.

 

מעניין מאוד, אם לפני כמה שנים, בחור אלמוני היה פותח שרשור, והיה מתעניין בהשתלת מנוע איבו בקולט ישנה, ועוד היה מצהיר שהוא מעוניין לתת רכבות לgtr. סביר להניח שהיה מקבל את אותן התשובות.

 

Berserker, כרגיל, תענוג לקרוא תגובות ענייניות ורציניות שלך, אפילו שאלו נכתבות בצורה אובייקטיבית (מה לעשות שלא צויין תיקצוב לנושא) כאחד שמאוד אוהב את סצנת השיפורים היפנית.

 

לפותח השירשור, בעזרת תקציב מתאים, וקשרים נכונים הכל(!!!) אפשרי לכעורה. אם שאלת בפורום, אני מניח שקשרים אין, אז כמו שאמרו, ציין תקציב שאתה מוכן להקריב לעיניין.



 

 

Taipan שלום,

תודה רבה לך, כיף לדעת שלפחות מישהו מתייחס לתגובות האלה והן לא נכתבות סתם לילדים משועממים ששואלים שאלות ולא חוזרים לקרוא תשובות, כמו בדרך כלל.

מעריך מאוד את תגובתך, וכבר לא פעם ראשונה, מסכים איתה.

 

אני מניח שעקב ריבוי משתמשים מבוגרים ונהגי ליסינג, השיפורים ה"אמיתיים" נחשבים פה טאבו רציני.

זה המצב אבל זה לא מעניין אותי, לכל אחד יש את הדעה שלו הנתמכת על ניסיונו האישי. לפעמים הניסיון לא מספיק מקיף, ואת זה צריך לאבחן פותח השרשור כאשר הוא קורא תגובות ובוחר מה לאמץ ועל מה להבליג.

 

מה הקשר לנאמני אור ירוק, מישהו פה הטיף נגד הסבות כי זה לא בטיחותי/מסוכן/מרוצים לא חוקיים?

חלק מהעניין בהחלפת מנוע זה רישום המנוע החדש ברישיון הרכב. אם לא עושים את זה, בכל מפגש שגרתי עם ניידת תנועה אתה מסתכן בהורדה מהכביש = צרות כלכליות וטירטורים שצריך לקחת בחשבון במיוחד כשמדובר ברכב שבו אתה נוסע מידי יום.

מעבר לזה, לא ניתן לעבור טסט עם מנוע שלא רשום ברישיון אלא עם קשרים עם הבוחנים או שוחד. כמו שכתבת, קשרים כנראה אין לו.

יש אנשים שזה מתאים להם והרכב המשופר הוא לא דיילי , ככה שלא מזיז להם יותר מדי שיהיה בלי טסט וביטוח חלק מהזמן.

 

עניין החוקיות קיים בכל שינוי במבנה הרכב. אני לא רואה לנכון לפסול תחום שלם בעולם הרכב מהסיבה הזאת, או כמו שאוהבים לעשות פה הרבה- להגיד לפותח השרשור להחליף רכב.

לכן ציינתי בפני פותח השרשור את האופציות העומדות לפניו, תוך הבהרה כי עשויות להתעורר אצלו בעיות חוקיות ברכב. כמו שכבר כתבתי בעבר, דבר אינו חקוק באבן. מי שירצה מספיק ימצא איך לאשר כל דבר ואף לגשת לטסט כמו אדם מהשורה.

 

רק אחד כתב "לא" בלי הסבר. שאר התשובות מסבירות את הקשיים החוקתיים, שרלוונטיים לנושא לא פחות.

 

מצחיק שתגובה אחת לא עסקה פה בקשיים המכניים או עניין ההסבה בכלל. אפילו לא בתיאוריה. הקשיים החוקתיים הם הערת ביניים, לא גולת הכותרת של השרשור, במיוחד לאור נוסח השאלה.

עריכה אחרונה על ידי Berserker

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לפסול את תחום השיפורים?! בחיים לא. צריך לדעת את כל ההבטים של העניין לפני שמתחילים, זה הכל.

כמו שכבר כתבתי, יש מי שיכול להסתדר עם זה ויש שלא.

טוב מאד שציינת את האופציות שיש לו במידה ויחליט לעשות הסבה. שים לב שמכל המגיבים אף אחד לא שלל את העניין חוץ ממשתמש אחד שגם לא הסביר את עצמו.

 

זה שאם ממש תרצה ותטביע על המנוע החדש את המספר שברישיון או כל קומבינה אחרת רק יסבך אותך יותר אם יעלו על זה.

השיטה היחידה שהיא נטולת דאגות זה לקבל מהיבואן אישור. זה לא סיפור קל בכלל.

זה לא אומר שאי אפשר לעשות את זה, כי אפשר לעשות הכל. אבל זה נותן לך חומר למחשבה ומשפיע על ההחלטה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בשום מקום כי לא קיים כזה.

אתה ברצינות חושב שלאמץ מנוע עייף שעבר 320 אלף ק"מ יגרום לך ליסוע יותר חזק ועוד אמין?

מעבר לזה, המנוע שלך יוצר כדי לחסוך בדלק ולהתנייד בקצב סביר. אם היה לו פוטנציאל לחיזוק, או טעם הייתי כותב.

 

בשביל בסיס טוב, המינימום זה להחליף את המנוע הנוכחי באחד חזק יותר, שכאמור, לא חסר בארץ.

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לגבי קמשפט חמים יותר יש פתרון והבחור כבר קיבל תשובה בפרטי.

 

לגבי המנוע המקורי B6 הוא דווקא כן מנוע חובב שיפורים וישנו גם מנוע B6T שהוא בגדול אותו מנוע רק עם סעפת פליטה וטורבו. בדומה לגרסאות הרגילות והמוגדשות של הפורדים בתחילת שנות ה90.

 

לרכב אין משקל וכל שינוי קטן לטובה בכח או בזמינות מורגש.

 

כמו שהזכירו פה אפשר לשתול מנוע V6 או מנוע BP בנפח 1800 שהגיע במזדות מהשנים 96-98 לארץ. חוקיות ושאר ירקות אין מה לדבר כי אנחנו עדיין בארץ.

 

 

בגדול להוציא עוד טיפה מהמנוע הנוכחי זה מתחיל מהבסיס..

שיפוץ וחידוש של כל המכלולים החלפת הקמשפט ואולי פורטינג סעפת וכל הקישוטים שמסביב- כל מה שרשום ב"תורת השיפורים".

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...