Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיוויק 2003

לפני כחודש וחצי נסעתי איתה נסיעה של שעה וחצי בערך ופרץ הרדיאטור והתפוצץ והחום מנוע בסוף, לאחר מכן החלפתי את הרדיאטור לחדש ניילונים

ביום ההחלפה אחריי הסיבוב בדיקה והכל נסעתי חזרה לבית וסידורים בעיר והכל היה נראה תקין לחלוטין.

אחריי מספר ימים נסעתי מחוץ לעיר נסיעה של בערך רבע שעה

המים שוב פרצו ויצאו החוצה, רק שהפעם הרדיאטור נשאר תקין והמחוג חום מנוע שוב עלה לסוף שלו וכל המים יצאו דרך המיכל עיבוי.

 

אני רוצה להאמין שזה טרמוסטט ואחליף אותו במוסך ביום ראשון

עכשיו אחריי כל החפירה השאלה שלי זה איך אני יוכל להיות בטוח שלא הלך הראש מנוע וזה תקלה שאפשר לתקן תמורת תקציב סביר

ומה אתם מבינים מהתקלה וחושבים שהבעיה תודה מראש

אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד.

 

 

[עריכה: וכמובן שעצרתי את הרכב וכביתי את המנוע ישר איך שראיתי את זה קורה]

פורסם

זאת לא התנהגות של טרמוסטט אם כי אי אפשר לשלול לגמרי אבל יש לבדוק כי לא מדובר בחדירת קומפרסיה למערכת הקירור.

פורסם
זאת לא התנהגות של טרמוסטט אם כי אי אפשר לשלול לגמרי אבל יש לבדוק כי לא מדובר בחדירת קומפרסיה למערכת הקירור.

 

כיצד אני עושה זאת

אני יודע שיש את בדיקת ההנעה שמכסה הדיאטור פתוח ולראות אם המים ישרים או לא

אבל אני לא יודע בוודאות כיצד להיות בטוח שזה באמת אטם ראש או סתם אוויר במערכת..

ולא עשיתי את הבדיקה הזאת עדיין לא יצא לי וכמובן גם לדעת מה אמורה להיות הנהגות המים במצב כזה

פורסם (נערך)

אוויר במערכת כדאי לשלול דבר ראשון לפני כל בדיקה אחרת שתעשה.

 

מבצע בדיקת דליפה לכל צילינדר ומקשיב לחור של הרדיאטור או דוחס את מערכת הקירור ומקשיב לכל צילינדר (מצתים שלופים).

אם אלה תקינים עובר לצנרת ומחפש סתימה ובודק ספיקה של משאבת מים (אם אין נתון בודק את האימפלור לשלמות).

תרמוסטט אפשר להוציא ולנסות בלעדיו או לזרוק לתוך מים רותחים ולבדוק מה קורה - טמפ' פתיחה בדוק בספר מכונאים או באתרים.

תרמוסטט לרוב חוסם את המעבר לרדיאטור ולא ממנו קדימה - הלחץ נוצר בקו לפניו ולא בו.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
כיצד אני עושה זאת

אני יודע שיש את בדיקת ההנעה שמכסה הדיאטור פתוח ולראות אם המים ישרים או לא

אבל אני לא יודע בוודאות כיצד להיות בטוח שזה באמת אטם ראש או סתם אוויר במערכת..

ולא עשיתי את הבדיקה הזאת עדיין לא יצא לי וכמובן גם לדעת מה אמורה להיות הנהגות המים במצב כזה

עם ציוד בדיקה עושים זאת במוסך כמובן ורצוי עם גלאי CO2 שמחליף צבע.

פורסם
עם ציוד בדיקה עושים זאת במוסך כמובן ורצוי עם גלאי CO2 שמחליף צבע.

כן אבל שוב אני יודע לבצע את הבדיקה למרות שלא ביצעתי אותה מעולם ולא ברכב[בדיקת קומפרסיה]

השאלה אם זה אמור ''לבעבע'' קיצוני או שמספיק שזה ''מבעבע'' קצת וזה כבר מסמל על אטם ראש

וזה יכול לקרות גם מאוויר במערכת כשיש סוג של אוויר שיוצא

ברגע שזה ממש יוצאים בועות אני מאמין שאטם הלך אבל השאלה היא איזה התנהגות צריכה להיות במצב כזה..

 

אוויר במערכת כדאי לשלול דבר ראשון לפני כל בדיקה אחרת שתעשה.

 

מבצע בדיקת דליפה לכל צילינדר ומקשיב לחור של הרדיאטור או דוחס את מערכת הקירור ומקשיב לכל צילינדר (מצתים שלופים).

אם אלה תקינים עובר לצנרת ומחפש סתימה ובודק ספיקה של משאבת מים (אם אין נתון בודק את האימפלור לשלמות).

תרמוסטט אפשר להוציא ולנסות בלעדיו או לזרוק לתוך מים רותחים ולבדוק מה קורה - טמפ' פתיחה בדוק בספר מכונאים או באתרים.

תרמוסטט לרוב חוסם את המעבר לרדיאטור ולא ממנו קדימה - הלחץ נוצר בקו לפניו ולא בו.

 

ככה או ככה ברגע שאין סירקולציה של המים המים החמים נשארים בו במקום ולא נוצר מחזור מים תקין

והמים החמים נשארים באותו המקום ולפי דעתי כך נוצר החום מנוע אלא אם כן יש תקלה אחרת שכנראה ואני מקווה שלא זה בראש מנוע

אני אשמח לשמוע עוד אנשים ותודה רבה לכם שאתם מנסים לעזור



אשמח לשמוע על פתרונות ובדיקה מהירה על מנת לזהות את התקלה שאדע לקראת מה אני הולך מחר.

 

הסברתי בכוונה גם את התחלת הסיפור על הבריחה והחום מנוע ואת כל המצב בשביל להסביר לכם את חומרת המצב ואם זה יכול לעשות נזק למנוע רק משתיי פעמים שקרה המקרה

שוב תודה ואשמח לשמוע עוד תגובות

×
×
  • תוכן חדש...