Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שקראתי ב-2 הפרקים שפורסמו, אין שום מניעה להביא GSXR1300 לארץ...

 

 

מעניין באם החברות הללו עוסקות בנושא.

שווה בדיקה...

המחיר בארה"ב הוא משהו כמו 8-9 אלף דולר.

שזה בוא נגיד 20 אלף דולר. תוסיף עוד כמה גרושים והגעת לשלושים אלף דולר

יוצא בסוף משהו כמו 140-150 אלף שקל. השאלה היא אם זה שווה את זה

פורסם

אני לא הבנתי את הפרקטיקה בכתבה הנ"ל - מדובר ביבואני מכוניות בלבד, מה עם אופנועים?

 

חוץ מזה, אם אני רוצה ליבא בעצמי אופנוע, איך אני עושה את זה?

יש איזשהו ריכוז של מידע שאני יכול לפנות אליו, טפסים, טלפונים, כתובות, גורמי ממשל וכדומה שאני צריך את אישורם ועזרתם ביבוא אופנוע (משרד התחבורה, אגף הרישוי, מכס, רשות הדואר ועוד...)??

פורסם

מישהו יכול לספר לי למה כלכך אוהבים את ההיאבוסה?

ברצינות. כלומר, לא נראה כאילו שיש לו את הביצועים הכי טובים, או ההתנהגות הכי טובה, אני אפילו זוכר שעימתו אותו עם ZX12R והZX היה טוב יותר. אז נו, מה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מישהו יכול לספר לי למה כלכך אוהבים את ההיאבוסה?

ברצינות. כלומר, לא נראה כאילו שיש לו את הביצועים הכי טובים, או ההתנהגות הכי טובה, אני אפילו זוכר שעימתו אותו עם ZX12R והZX היה טוב יותר. אז נו, מה?

שאלה טובה.

למה אנשים אוהבים DR-BIG?

לדעתי זה אופנוע הכי מכוער שאי פעם הגיע לייצור סדרתי, נראה כמו איזה גמל וגם הביצועים שלו לא בשמיים.

אבל בכל זאת אנשים קונים אותו...

רוצה תשובה מלאה?

כנס לכאן:

http://www.nickslick.com/nico/movies/

תוריד את 4thsmall.wmv, KILL_BUSA.wmv,M-DRAG.wmv,M-DRAG2.wmv

אה כן גם את P-AMAZINGdyno.mpg

מקווה שזה עונה על השאלה...

ד"א מומלץ להורדה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...