Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

 

לאחרונה הרכב שלי מתחיל לסטות ימינה- אם לשחרר את ההגה על הנתיב השמאלי משלושה על מהירות 120, מהר מאוד מגיעים לשוליים הימניים

 

אני לא יודע מה גורם לכך אבל בכל מקרה אני צריך להחליף צמיגים, אם לא יעזור אז אמשיך למוסך.

 

המידות הם 195\60 נדמה לי.

 

אשמח להמלצה לשתי חלופות שמביניהם אחת בטוח תהיה בפנצריה הקרובה.

 

תקציב: 800 לשתי צמיגים דביקים יספיק?

עריכה אחרונה על ידי ארטיק לימון

כריזמה 03 | קורולה 05 | 9-5 02 | TypeR 10

פורסם

מנסיון ממליץ על צמיגי פאלקן 195.60.15 זוג עולה כ-600 ש"ח.

 

בכל מקרה אחרי החלפת הצמיגים אל תשכח לבצע גם כיוון פרונט - כי נראה שפרונט לא מכוון זה מה שגורם לסטיית הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איזה דגם של צמיגים מותקן היום?

מה תאריך הייצור שלהם וכמה ק"מ הם עברו?

האם יש סימני שחיקה חריגים עליהם?

למה להחליף רק זוג?

 

אפשר לנסות באופן ראשוני להחליף בין הגלגלים הקדמיים ולראות אם המשיכה משנה כיוון.

אבל בכל אופן לאחר החלפת הצמיגים, ואם הרכב לא עבר בשנים האחרונות כיוון פרונט, הדבר מומלץ.

אתה יכול להעזר בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?564144-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-2007

פורסם

בוקר טוב ארטיק,

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא את הפאלקן ZE914 המוזכר פה בשרשור, בעלות של 293 ש"ח לצמיג הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

מדובר בצמיג טורינג "ירוק", רך ונוח, חסכוני בדלק ואוחז מעולה בכביש רטוב.

ציוני התיוג האירופאי שלו - אחיזה ברטוב - B, חסכון בדלק - C, רעש חיצוני - 70DB.

בנוסף, על כל זוג צמיגים תקבל גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

אם יש לך עוד שאלות, נשמח לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...