Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוגוד גם לי המוצר הזה נראה כמו זבל סיני, אבל אני נותן קרדיט הן לחוות הדעת החיוביות (מאוד!) מרחבי הרשת, ובמיוחד לחוות הדעת מבין האנשים כאן בפורום.

 

אני חושב שלחוות דעה רק על סמך מראה, זה קצת לא לעניין - לא בגלל שאין לך זכות להביע את דעתך (ברור שיש), אלא בגלל שברנש אירעי שקורא את ההודעות יכול להתבלבל ולחשוב שהדעה השלילית נובעת ממניעים יותר רציונליים...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני פתוח לדברים חדשים.

השטח שיש לספוג נראה לי שונה מהכפפה.

בגלל זה אני פחות מקבל אותה.

 

שהכפפה תעשה את שלה יש מצב שאני יבדוק את הספוג.

לא יהיה טוב? אתה תזכה אותי בPAYPAL :lol:

פורסם

השיטה ממש לא שונה חבר.

היא פשוט חוסכת לך את שלב הלישה, ואת ה"פחד" מנפילה של המוצר על הקרקע וזריקתו לפח.

אופן העבודה דומה לחלוטין.

 

ספוג Vs כפפה מבחינת זמן עבודה? אצלי לקח בידיוק אותו הדבר.

פעמיים.

סביבות 40 דקות של עבודה איטית איטית.

"יאללה בירי".

פורסם

אוקיי, מבחינת זמן עבודה זהה?

שטח העבודה של הכפפה גדול יותר מהספוג לא?

(כאן אני כבר נכנס לנושא שהוא מעבר לאיכות אבל עדיין)

פורסם
אז לפי מה שאתה אומר ישנם מקרים שפעם בשבוע יש צורך להעביר פלסטלינה על הרכב או לפחות על פנל מסוים?

עוד לא נתקלתי במקרה כזה, אבל אם אתה אומר.

 

זה לא מה שאמרתי בכלל, מה שכן אמרתי הוא שלפני שאתה מיישם שכבת הגנה אתה צריך להכין את הצבע ובתוך התהליך הזה פלסטלינה (או הכפפה, או הספוג וכו') הוא שלב חובה אם אתה רוצה שהאוטם או הווקס ייקשרו לצבע בצורה אופטימלית וייתנו לך עמידות מקסימלית.

×
×
  • תוכן חדש...