Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי יונדאי I20 שנת 2009 שגמעה 152000 ק"מ.

לאחרונה התגלתה בעיה מוזרה: המפתח מתקשה לפתוח את הרכב גם מדלת הנהג ובמיוחד מהדלת של הנוסע.

הפתח פשוט לא נכנס וצריך "לשחק" איתו עד שהוא מסכים להיכנס. התופעה מתרחשת גם כשרוצים להניע את הרכב, המפתח פשוט מסרב להיכנס לסוויץ'.

ניסיתי עם המפתח הרזרבי וגם איתו יש את אותה הבעיה. בוצע שימון עם WD40 אבל לשווא.

 

למישהו יש רעיונות? והאם יש מקום מומלץ לגשת אליו בשפלה (קרית מלאכי/אשדוד/אשקלון/קרית גת והסביבה)?.

 

תודה רבה,

איתמר.

פורסם

יש בחור בשם אייל, הוא מתמחה בזגגות ונעילות רכב.

הוא נקרא "המרובע". נמצא בנס ציונה ברחוב המזמרה 5 מול הפאור סנטר.

אני ממליץ עליו בחום. מקצועי הגון וישיר.

פורסם

אני לא יודע אם איתך שוחחתי אתמול בטלפון, אבל בכל מקרה תודה רבה :).

בסופו של דבר לקחתי את הרכב למנעולן בבאר שבע שפירק את הצילינדר וניראה לי שהוא שימן וניקה אותו וגם שכפל מפתח חדש.

גבה ממני 120 ש"ח אבל הוא אמר לי שזו בעיה ידועה ב I20 ואני אהיה חייב מתישהוא להחליף את הצילינדרים...

×
×
  • תוכן חדש...